Moikka täältäkin!
Heh, kovasti uhosin, että meille ei tuu vielä vähään aikaan kakkosta, vaan nyt näyttäs, että vauvakuume on sitten iskeny meikäläiseenki. Oliko tuossa 2 vuoden kohdalla joku maaginen rajapyykki?

No joka tapauksessa syksymmällä annetaan varmaan kakkoselle mahdollisuus tulla. Kerkee taloki valmistua aika pitkälle ennen toisen tuloa (jos nyt äkkiä tärppäiski..) ja mulla kurssit loppua koulusta.
Juu, ihan perustaloa ollaan tekemässä. Puista omakotitaloa, 140 neliöä ja yhteen kerrokseen. Aika avara talo tulee. Ihan mukavaa on ollu ainaki vielä. Mies on paljon (lähes aina) poissa, mutta pojan kanssa pärjäillään nyt kaksistaankin ihan hyvin. Ainoa harmi on, kun poika ikävöi isäänsä paljon..

Tottunut että isi leikkii ja touhuaa yhdessä ja nyt yhtäkkiä isistä ei nää kuin vilauksen. No koitan sitte poikaa hyvillä säillä roudata raksalle, että näkee isiä. Ja isi koittaa olla tiivimmiin pojan kanssa, kun siihen on mahdollisuus. Aikansa tätäkin..
Mutta mua kyllä kiinnostaa toi yksityinen keskustelu. Oon mukana! Vois laittaa siinä samalla kuviaki. Mese yhteisö?
Kamala, kun teijänkin muksut on jo niin isoja! Tuntuu, että kaikki on vasta saanu vauvat..
Sanni, meilläki meni hoidon aloitus tosi kivasti. Ei tainnut itkeä kertaakaan. Äiti tosin itki eka päivänä autossa, mutta se lienee luonnollista

Käytiin eka parina tai kolmena päivänä harjottelemassa. Luulen että se autto asiaa. Ens syksynä jatkaa samassa ryhmässä. Saa nähä miten menee, kun tulee kuitenkin taukoa melkein 3kk.. Ihanaa kun on pitkät lomat

Paranis nuo säät vaan paremmiksi.
Mutta kuka olis reipas ja alottelis sitä yhteisöä meille?