Sanniii!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Np
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Np

Vieras
Toivottavasti oot "kuulolla" :) täällä kun viestit tippuu niin äkkiä toiselle sivulle..

Kuulumisia vain kyselen, että miten on viikot menneet? Paljonkos on nyt takana? Harmittaa kun tulee niin harvoin käytyä täällä enää.. Onko teillä tiedossa kumpi sieltä on tuloillaan? Me ollaan jätetty se yllätykseksi :) vaikka oishan nuo vaatteet helpompi ostaa kun tietäisi vähän värisuuntaa, mutta ehtiipä sitä sittenkin. Täällä alkaa vähän kauhistuttaa kun huomaa kuinka nopeaa aika todella menee, 3 viikon päästä on synnytystapa-arvio ja siitähän ei sitten enää oo pitkää matkaa, kääk. Ei millään malttais enää ottaa niin kauaa, mutta ite synnytys jännittää sen verran että toisaalta ei ois kiire... Mutta pääasia että saa oman vaavelin syliin, ihanaa!!

Toivottavasti huomaat tämän viestin, ois mukava kuulla sinusta että miten menee :)

Terv. Np 32+2

Np hyvin menee viikoja on varmaan kohta 22 ja maha kasvaa hurjasti. Moni on kysynyt et tuleeko kaksoseset. Ekan ultran perusteella siellä oli vain yksi mutta mutta,., No perjantaina on rakenne ultra josta selviää monta on ja että onko kaikki ok. Ja sukupuolen haluan tietää jos mahdollista:=)
Sulla tosiaan rupee synnytys lähenee hui... Ajattele sitten meillä on keväällä pikkuiset sylissä jota ollaan pitkään, pitkään odotettu ja toivottu. Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin.
Kirjoittelen välillä tuolla toukokuisissa jos halut tulla moikkaan.. Käyn siellä lukemassa melkein päivittän vaikka en kirjoittasikaan mitään. Kiva lueskella muitten kuulumisia. Talviloma on noin kuukauden päästä ja ajateltiin lähteä tallinaan shoppaileen. Oletko muuten ollut sairaslomalla paljon vai koko ajan?? Mulla on työ todella raskasta voipi olla että kohtaa jään saikulle loppuajaksi. En haluisi ottaa mitään riskiä.

Mitäkön annikalle kuuluun ja al??

Vointia kovasti:) Kirjoteellaan.....

Olipa mukava kuulla että teillä menee hyvin :) Mulla kans kasvoi maha hurjaa vauhtia alusta asti, mutta nyt on alkanut jo vähän tasottuun, ettei vauhti onneks jatku samanlaisena..! Tässäkin olotilassa on jo tekeminen, mutta ihanaa silti, tätähän sitä on toivottu :)

Juups oon joutunu jäämään sairaslomalle, oli niin huono enää istua sitä 8 tuntia paikallaan.. Kyllä sitä kannattaa vaan omaa ja vauvelin parasta aatella jos tuntuu siltä, että et pysty töissä oleen, kannattaa kyllä neuvolassa puhua asiasta.

Niin teillä on ultra edessä, siellä on mukava katella pikkusta, kun on jo sen verran kasvanut =) nyt on muuten tullu telkkarista monia sikiön kasvusta kertovia ohjelmia, mielenkiintosia ollu. Tietää mitä masussa tapahtuu, heh!

Mulla ois ohjelmassa tänään vauvanvaatteiden pesua, jos nyt saan aikaseksi, se on vaan aina jääny. Vaikka eihän tässä vielä mikään kiire oo, mutta ois mukava saada kaikki kuntoon. Vaavelin huone alkaa jo olla melkoisesti valmis, itse asia vain vielä puuttuu.. :)

Mutta kirjottelehan vielä kuulumisia ja mitä rakenneultraan näky..!

En oo kuullu annikasta tai al:sta mitään, ois mukava kuulla mitä sinne näkyy.?

Mutta voikaahan hyvin!!

Kaikki oli ok rakenneultrassa ja sukupuolikin on tiedossa ja sitä oikeestaan toivottiinkin:=) Ihanaa oli nähä se ja muutenkin tuli tosi hyvä mieli kun tietää kaikki olevan ok. kirjoitellaan taas:)

mukava kuulla että edes suurimaalla osalla nuorista ensiyrittäjistä menee hyvin. :) Täällä ollaan pikkuhiljaa hyväksytty tapahtunut ja katse on tulevaisuudessa, samoin perheenlisäys. Mulla oli vasta nyt eka normaali kierto synnytyksen jälkeen ja nyt ihan iisisti eteenpäin. Hoputan vähän koulutahtia niin keväällä 2008 pitäisi valmistua. Olisi sitten hyvä sauma vauvalle tulla jos on tullakseen. :) Syytä keskenmenoon ei koskaan löytynyt, huonoa tuuria siis. :( Kovasti ikävä pikkuistamme on mutta enää se ei ole koko ajan mielessä. Olen yrittänyt uudistaa koko elämääni: liityin keventäjiin, alotin uuden työn ja yritän nauttia jokaisesta päivästä! Heitettiin järki menemään ja varattiin kesäksi ulkomaanmatka vaikkei olisi rahaakaan... :D Suhde voi onneksi hyvin, selvittiin vaikka oli vaikeaa kummallakin.

No sanni kumpis on tulossa!!?

Np:llä alka loppu häämöttää. Voi että, maaliskuusta tulee kyllä haikea kun miettii että silloin meilläkin olisi pitänyt olla vauva...:(

Kaikkea hyvää teille! :)

-antzi, entinen al

antzi hyvä kun olet saanut elämän raiteilleen ja positiivisia ajatuksia tulevasta:) Tiedän kyllä että rankkaa se on ollut teillä ja oman pikkuisen menttäminen on raskasta.

Tiedetään sukupuoli mutta pidän teitä vielä jännityksessä. :)
Työ rupee oleen rankkaa masu kasvaa niin nopeesti. Masu taittaa olla jo aika iso vaikka viikkoja on varmaan 22 Taitaa tulla iso vaavi.... No mutta pärjäile ja kirjoitellaan taas.

Moikka!

Olipa kiva lukee teidän kuulumisia. Mä aina välillä käyn täällä kuikistelemassa, vaikka en tälle palstalle enään oo aikoihin kuulunutkaan. Samoten kurkin tuonne haaveilijoiden puolelle. Pikkasen on alkanu tuntuun, että olispa se toinenkin lapsi niin ihana :) Tää nyt on vielä tällasta jahkausta ja haaveilua. Tosi toimiin ei oo alettu eikä varmaan ihan heti aletakkaan, mutta saahan sitä unelmoida! Kattoo nyt mitä aika tuo tullessaan ja yltyykö vauvakuume kovaksi..hih.

Vautsi Np:llä jo nuin paljon viikkoja kasassa. Kyllä aika vaan menee joutusaan. Äkkiä se laskettuaikaki koittaa. Ei kannata synnytystä kovin paljoa pähkäillä etukäteen. Ite jännitin ihan liikaa ja jopa pelkäsinki. Mutta sepä olikin ihana kokemus ja kaikki pelot oli ihan turhia mun kohdalla. Toistaki synnytystä varmaan tulis mietittyä, mutta ei kyllä pelottas niin paljon ku tota ekaa pelkäsin.

Sanni eikö ookki ihanaa ku masu kasvaa? Voi että.. Mun pitäs oikeesti häipyy täältä kun näin se vauvakuume yltyy. Mulla alko maha näkyyn kunnolla vasta joskus 24 viikolla. Hyvä että kaikki oli ultrassa ok. Heh, sehän ois ollu kiva jos siellä olis kaks vauvaa pötkötelly. Oisitta saanu kaks yhellä kertaa! :)

Antzille tsemppiä painon pudotukseen! Kyllä se siitä karisee! Ja isommat tsempit perheen perustamiseen! En voi kuvitella kuinka raskasta sulla on ollu ja tuleva maaliskuu tulee olemaan. Ihanaa kun repäsitte ja lähette lomalle! Olispa se niin ihanaa lähteä itekki lämpymään kun tuo poitsu tuosta kasvaa. Vähän on matkasta puhuttu, mutta ei sen kummempaa oo vielä suunniteltu.

Niin toi meijän nappula on jo ens viikolla 8kk!! Hui!! Mihin ne kuukaudet on menny? Tosi ihana pojan nassikka..oikee äidin kulta :) Aika vilkas luonne tuntuu olevan. Nyt tässä onki hommaa, ku poika menee ryömien jo niin kovaa, että saa olla tarkkana johtojen ja takan kans. Monesti ku kiellän niin väläyttää mitä herttasimman hymyn ja alkaa ite puisteleen päätä. Sitte odottaa hetken ja täysiä lähtee ryömiin esim takan tuhkaluukkua kohti. Huvittavan näköstä :D

Kertokaahan lisää kuulumisia!

Moi kaikki!

Onpas ihana kuulla teistäkin antzi ja ansku!!

Mukavaa, että ootte antzi päässy "takaisin jaloilleen", varmasti ollu rankkaa... mutta ihanaa että teillä on katse eteenpäin. Lomakin varmasti piristää :) Ja onnea kevennykseen ja perheenperustamiselle! Keväällä (tai keväällä ja keväällä... siis talvella kun aurinko alkaa taas pidentää päivää...) saa aina uutta virtaa, ainakin mulla on monena vuotena tullut sellainen piristysruiske, jaksaa paljon paremmin touhuilla kaikenlaista :)

On se ansku jännää miten äkkiä aika menee, vai on teidän poitsu jo 8 kk!! Varmasti alkaa meno olla sitä luokkaa, että saa koko ajan olla perään katsomassa :) Ja pikkusisarusta haaveilette, siinähän vois ikäerokin jäädä melko pieneksi, jos kuume tässä lähiaikoina pääsee valloilleen! Niin kyllähän sitä kannattais olla jännittämättä synnytystä ainakaan kovin paljoa etukäteen, eihän se tilannetta miksikään muuta :) Lähinnä jännittää, että millonka se lähtö tulee, toivottavasti ei ainakaan mene kovin yli lasketun ajan... Tämänhetkisillä laskutoimituksilla pikkusella ois syntymäpainoa n. 3400 g mutta sehän on vain arvio. Äkkiäpä nämä viikot tästä varmaan menee :)

Vai että saitte sukupuolen selville Sanni :) Kyllä se on yhdenlainen virstanpylväs rakenneultra, kun tietää, että kaikki on kunnossa ja pikkunen kasvaa. Onko teillä miten usein yleensä ultria? Vai meneekö seuraava sitten ihan loppuraskauteen? Meillä on täällä ihmeen usein, nytkin on varmaan ultrattu jo 7 kertaa (pari on ollu kyllä kipujen takia, onneks ne menny ohi)..

Mutta hyvää viikonjatkoa kaikille ja voikaa hyvin!! Kirjoitelkaa lisää kuulumisia :) Mukava kuulla aina, että mitä teille kuuluu kun niin pitkä yhteinen taival on takana!

Talvisin terveisin Np

OIKEEN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ:)

Hyvää kuuluu mitä nyt selkä kipuja ja päänsärkyä on ollut. Muuten kaikki ok. Np meillä ei tehdä kun yksi ultra täällä ja loput saa maksaa itse jos haluaa mennä. Joten ultrat on käyty ei ole varaa enempää mennä.
Nyt odottelen talvilomaa joka on kohta. Lähdetään käymään tallinnassa. Vaunut ja sängyt olen ostanut että kaikkee pientä vielä puuttuu kuten esim. rintapumppu, kuumemittari ja itkuhälytin. kanattaako rintapumppu olla sähkönen vain käsikäytönen?? En oikeen tiiä kumman ostaisi.
No mutta vointia kaikille..

Moikka!

Hyvää myöhästynyttä ystävänpäivää :)

Täällä alkaa aika oleen niin lopussa, että alkaa oikeen kauhistuttaan, vaikka koko ajan toivookin, ettei enää kestäis kauaa..! Synnytystapa-arviossa käytiin ja kaikki pitäis olla ihan kunnossa.. mua vaan hirvittää mahdolliset repeämät...!!

En osaa oikeen sanoa tuosta rintapumpusta, ite en oo ostanu sitä, aattelin, että käyn sitte hakeen jos siltä näyttää että tarvii. Kaveri käytti käsikäyttöstä eikä kyllä ainakaan kovin moittinu. Mulla tulee koko ajan mieleen kaikkia pieniä tarpeita mitä pitää vielä käyä ostaan, vaikka kuin oon aatellu että nyt on kaikki odottamassa valmiina.

Onpa harmi, että teillä ei oo kuin se yks ultra, eikö teillä sitten oo loppuvaiheessakaan, että arvioitas vauvelin painoa..? Vai tehdäänkö se arvio vaan "käsikopelolla"? Lääkäri arvioi viikko sitte että täällä tulis hyyryläinen painaan n. 3400 g vaikka sehän nyt voi muuttua vielä suuntaan tai toiseen, on vain tietty arvio...

Oispa kiva käydä vielä vähän reissussa kun ois helpompaa, meettekö ihan miehen kans kaksistaan? Nauttikaa nyt matkasta :) Ootko Sanni laskenu millon sulla alkaa äitiysloma?

Terkuin Np 36+4

Np
Hyvä kun menee kivasti vaikka jännitys synnytyksestä onkin.
Eikö se ala kuukautta ennen laskettua aikaa se äititysloma? Eli 30 päivää ennen..
Olin puolipäivää tänään töissä kun iski taas semmoiset kivut selkään että oli pakko lähteä. Saa nähä kauanko jaksan enään töissä olla.

Mulla on mennään ultran mukaan yläkärillä vauvan koon mukaan. Että voipi nelikilonen syntyä... iikkk... siinä onkin ähertäminen mulla.

Niin ja reissuun lähetään isovanhempien kanssa. Et melkein kaksistaan. :)
niin ja piti kysyä sun laskettua aikaa mikäs se oli??
No mutta vointia kovasti:)

Lauantai-iltaa!

Mulla on se la 11.3 ja äippälomalla olin ensimmäistä päivää 5. helmikuuta eli se laskettiin jotenki niin että sunnuntaita ei oteta laskuihin mukaan... kelan sivuilta sen muistaakseni sai laskettua että millon saa jäädä kotio :)

Selkäkipu on kyllä inhottavaa, ei pysty oleen oikeen mitenkään päin. Ei kannata kyllä töissä kitua jos kivut vaan lisääntyy...

En oikein tiedä että kuinka pitäis uskoa noita ultran ym. mukaan tehtyjä arvioita kun tiedän monta joilla kuitenkin on sitten loppujen lopuksi paino heittänyt melkoisesti arviosta... vaikka vauvelihan painaa sen minkä painaa, ei siihen paljoa vaikuta mitä arvioidaan :)

Päivä päivältä alkaa toivoa enemmän että voi kun pääsisi jo kohta synnyttään, enpä ois aatellu sillon aivan alkumetreillä raskautta, että näin innolla ootan synnytystä, kaippa se halu nähdä pikkunen voittaa tämän synnytyspelon, jostain ihmeestä saa "voimia" tähän tulevaan. Onko teidän vauveli muuten kova liikuskeleen mahassa? Täällä tuntuu, että on ikiliikkuja :) Moni sanoi, että liikkeet vähenee loppuviikkoja kohti, mutta en oo kyllä semmosta huomannu, paitsi että vähän "pehmenevät"..

Heippa!

Np tsemppiä synnytykseen! Eiköhän se jo aika lähellä ole :) Sitä masua vaan tulee ikävä.. Vaan onneksi on sit tuommonen pikkunen ketä halia! Tuu sit kertoon miten meni ja kumpi tuli jne.. Synnytyskertomusta odotellessa..

Sanni, mitenkäs sinä voit? Mitkä viikot sulla on nyt? Mahan kasvatusta sinnekki :)

Meille kuuluu ihan hyvää. Poju on 9kk ja rapiat päälle. Oikeen hauska poika. Osaa hauskuttaa meitä ilveilyllä ja ties millä. Huumori kaveri :) Kovasti on alkanu meitä matkimaan. Äskönkin luki muka kirjaa..ja eilen luki muka isoa sanomalehteä. Lisäksi yskii ja aivastaa jos mäkin teen niin. Muutamia sanoja sanoo. Äiti "äiti äittä äitä" , poppa "phopa", isi "iti", oho, nam nam ja mamma... No eihän nuo kaikki nyt oo ihan mitään sanoja, mutta kuitenkin. Söpöltä se silti kuulostaa! Mulla taas kurkistellut pikkukakkos kuumeilu..mulla on vaan jotain häikkää nyt menkoissa. Sekoilee ihan miten sattuu ja kierrot venyy ihan super pitkiksi. Pitäs varata aikaa gynelle.. vaan ei oo vielä uskaltanu ;)

MOI Ansku22

Kaikki on hyvin masu on jo tosi iso viikolla 29 mennään. Olen ollut saikulla kun työ on niin raskasta, selkä ei meinaa kestää ja supistuksia tuli töissä. Nyt olen loppuajan saikulla. Parisen kuukautta vielä synnytykseen rupee pikku hiljaa jännittään...
Menikö sulla muuten synnytys hyvin??
Np:llä onkin kovat paikat lähellä ties vaikka oisi synnytämässä jo.:=)

Kyllä sitä vaavia odottaakin ja toivoo kaiken menevän hyvin.
Kaikki on melkein ostettu jotakin puuttuu vielä esmi. itkuhälytin,ja sen semmoista....

Voi sulla on jo kakkos kuume:) No leikki kaveriahan se poika kaipailee:)
Ei muutakun tosi toimiin... Mites sun miehes on lapseen suhtautunut? Onko se paljon sen kanssa??? Onkos teidän parisuhde muuttunut mitenkään lapsen jälkeen??

Ollaan yhteyksissä:)

Moikka!

Harmi että jouduit saikuille, vaikka onhan sulla nyt aikaa sit valmistautua vauvan tuloon ja saaat rauhassa laitella kaiken valmiiksi. Ja levähtää. Tosiaan kannattaa nukkua nyt seuraavan puolenvuoden edestä :)

Joo mulla oli aika hyvä synnytys. Ekaksi muksuksi aika lyhytki, kun kesti 7h10min. Johtu kyllä siitä, ku oli niin kypsä tilanne ollu jo viikolta 30 lähtien. Poju synty 38+6. Ponnistusvaihe kesti 47min, että se oli turhan pitkä. Toivottavasti ens kerralla lyhempi. Avautumisvaihe ei ollu kamalan kipee. En itkeny, huutanu tms :) Ponnistusvaihe oli tosi väsyttävää hommaa, mutta siitä selvittiin! Kivunlievityksenä oli kaurapussit ja epiduraali. Kiikkutuolissa istuin melkeen koko yön. Istun ens kerrallaki! En revenny edes paljoa, eikä tety mitään eppareita ku vauva oli kolmikilonen.

Mun mies on hoitanu vauvaa tosi paljo. Öisinki vaikka on käyny töissä. Ihanasti auttanu mua. Iltasin touhuilee pojan kans, että saan hengähtää. Tosin poika on niin paljon mun perään, että ollaan sit koko porukalla yleensä. Nytki mies ehdotti, että mensisin mökille pariksi päivää joku viikonloppu ja se hoitais poikaa. Saisin vähä levähdellä ja rentoutua :) Katsotaan raskinko lähteä..

Mitä sitä kiertelemään..meillä ainaki on muuttunu parisuhde PALJON. Yhteinen aika on vähäistä ja väsymys on verottanu molempia. On kyllä oltu äkäsempiä mitä koskaan. No kai sen ymmärtää, kun väsyttää niin se sillon alkaa tympiin vähä kaikki. Mut ihan eritavalla sitä nyt kuuluu yhteenki ku on muksu. Yhteistä aikaa osaa arvostaa paljo enempi ku ennen. Mun äiti on hoitanu aina välillä poikaa, niin on saatu käydä juhlimassaki jne..Nyt ku poika nukkuu jo täysiä öitä, niin ei oo väsymyskään niin vaivannu. Tosin välillä on raskaampia päiviä, ku poika on aika menevä ja vaatii paljo viihdykettä. Nytki roikkuu lahkeessa..ja puras :) Parasta lopetella!

Moikka!

Täällä vielä ollaan, ei oo päästy eteenpäin asian suhteen.. vaaveli näyttää viihtyvän masussa :) Kovasti liikuskelee vielä, että voipi olla ettei tässä aivan lähipäivinä lähtöä vielä tuu kun ovat meinanneet että yleensä vähän rauhottuu paria päivää ennen synnytystä, toivottavasti ovat väärässä! Mutta tuun kyllä sitte kertoon miten meni kun sinne asti päästään :)

Mukava kuulla sinustakin Ansku, teillä alkaa olla poika jo melkoisen iso, äkkiä mennyt tämä aika, jokos alkaa käveleskely häämöttään? Sitte saaki juosta perässä, vauhdin hurmaa! Ja kakkoskuumettakin pukkaa, oishan siinä sitte isoveljelleki kaveria :) Se on kyllä varmasti sen laatusta kuumetta että siitä ei pääse yli eikä ympäri ennen kuin pääsee touhuun..!

Onko sulla Sanni alkanu kotona tuleen aika pitkäksi..? Vai riittääkö vielä hyvin puuhaa? Kun mulla tuntuu että kaikki mahdollinen on tehty ja pitää yrittää keksimällä keksiä tekemistä.. Aikooko teillä mies muuten pitää heti isyysloman kokonaan vai? Meillä varmaan vietellään pari viikkoa nyt ja jätetään se loppu sitte kesän tienoolle.

Terkuin Np 40+4

Ansku22

No on sulla tohinaa poikas kanssa ja hyvä että isä on mukana hoidossa ja muistaa sunkin tarpeet ja levot:) Hyvin sun synnytys on mennyt ja pelkoa ei vissiinkään jäänyt. Mua pelottaa ihan hirveesti kuinka paljon paikat repee ja sattuu yritän olla ajattelematta mutta vaikeeta on. Niin ja ultrassa sanottiin että lapsen koko käyrillä on ylä kantissa mutta nyt en tiiä yhtään missä mennään täytys nevolassa kysyä ensi kerralla. Jos osaisi arvioida.

Np ei ole aika pitkäksi jäänyt oikeestaan nautin kun saa olla kotona ja käydä kävelyllä. Ainakaan vielä ei tunnu siltä on niin paljon puhaa kotona kun vaan viittis tehdä:/
No mies meinaa pitää koko isyysloman heti, ja ihan hyvä vaan saa opetella vauvan hoitoa ja auttaa jos olen kauheen väsynyt. Ainut mikä pelottaa niin migreenit jos niitä tulee kovia niin en pärjää pian itkevän lapsen kanssa senkin takia mies on hyvä olla apuna.
Onko sulla monesti vauvalla hikka tai jotakin kun vatsassa naputtaa koko ajan?? Mulla on hirveen usein mistä sekin johtuu?
No mutta onnea synnytykseen ja kerro kuulumisia heti kun kykenet.

Täällä vietellään lauantai-iltaa rauhallisissa merkeissä, pitäis saada aivot vähäksi aikaa hyllylle rauhottuun kun mun mieleen ei enää mahdu tällä hetkellä mitään muuta kuin tuleva synnytys tai paremminki että millon pääsee lähteen... joka ilta menee nukkuun sillä mielellä että jospa tänä yönä alkais tapahtuun mutta aamulla herätys on aina se samainen että eipä vieläkään..
Niin siitä hikasta, kovasti on vauveli hikkaillu, varmaan joka päivä tuntuu jonkin aikaa ja joskus on useammanki kerran päivässä. Jossain luki, että vahvistavat keuhkoja hikkaamalla. Parastakin aikaa maha hyppii :) Muistatko muuten onko neuvolassa koskaan sanottu että kun kiinnittyminen tapahtuu niin pääseekö vauveli enää kääntään kylkeään sen jälkeen..? En muista että mitä siitä on ollut puhetta... viimeksi tarkistettaessa oli jo laskeutunut alemmas, mutta ei kyllä suoraan sanonut että on kiinnittynyt. Nyt vaan huomaisin että on taas vaihtanut kylkeä kun jalat tuntuu toisella puolen masua. Vaikka eihän tälläkään nyt niin väliä, välissä vain pelottaa että jos vedet menee enkä tiedä onko kiinnittynyt kun siitä napanuorasta on ollut puhetta että voi pian luiskahtaa pois kohdusta kun pää ei ole tukkimassa tietä..

Tulipas taas höpötystä, nyt pitää lähtä yrittään sitä yhtä s:ssää nimittäin saunaa :) Jospa siitä ois jotain apua!!

Np

Huomenta.
Uskon kovasti että mielessä pyörii vain synnytys ja se onkin ihnottavaa kun ei saa ajatuksia muualle. Mua jännitää välillä jo nyt vaikka siihen on vielä aikaa. En tiiä kyllä yhtään siitä kinnitymisestä, ei ole ollut mitään puhetta nevolassa.
Vauveli pyörii mahassa kun mikäkin ja työntelee koko ajan. Taitaa käydä ahtaaksii paikat mikä on sun mahan ympärys? Mulla on jotakin 112-114cm ja vielä on aikaa kasvaa. :)

Päivän jatkot sullle:)

Moikka!

Vieläkin yhtenä kappaleena... Ei oo tainnu kaveri huomata, että täältähän on ulostuloaukkokin :) Noh alkuviikosta aletaan käynnistää jos ei ihmeitä tapahdu siihen mennessä! Alkaa vaan huolettaa että paljonko pikkunen ehtii kasvaa tässä ajassa minkä antaa ootella itseään, vaikka ovat kyllä puhuneet keskivertoisen kokoisesta, toivottavasti eivät ole kovin väärässä!

Mitäs teille näkyy? Sullakihan on Sanni pyörähtänyt viikot ja 30 paremmalle puolelle, laskinko oikein? Niin tuosta mahanympäryksestä, äsken mittasin niin nyt oli sen jonku 113 cm, että aika "pieneksi" jäätiin vaikka alussa näytti että kasvaa hirveellä vauhdilla :)

Aivan ihana ilma ulkona, ihan keväältä näyttää jo! Ja päivisin on jo kivasti lämmintäki, vaikka tuulee vielä kylmästi. En malta oottaa, että tulee kesä!!

Mutta ei muuta kuin keväistä viikonloppua teille! Toivottavasti pääsen ensi kerralla kirjoitteleen niin, että nyytti on vieressä :)

Np 41+6

Np No eiköhän se kohta rupee sieltä tulemaan. Inhottavaa kun joutuu odotteleen niin pitkään ja odotatavan aika on pitkä.:/
Käytiin äitin kanssa shoippalemassa ostettiin amme ja sun muuta tarvikkeita.
Niin mulla on jo masun ympärys 111cm noin suurin piirtein, ja vielä kaksi kuukautta aikaa kasvaa noin suurin piiretein. Nyt olen varmaan viikolla 31.
Tänään on ollut hirve¨ä migreeni eli en ainakaan minä ole raskauden aikana päässyt siitä eroon kokonaan. Tuskin pääsen koskaan.

No mutta eiköhän se nyytti ole sun kainalossa kohta..........odotellaan:)

Moikka!

Tulin ilmoittamaan että tyttö syntyi 27.3 klo 20.41. Olo on aivan mahtava vaikkakin väsynyt :) Synnytys meni ihan hyvin, voin tulla kertomaan siitä tarkemmin vähän paremmalla ajalla, nyt pitää lähteä valmistautuun syöttöpuuhiin, heh on se jännää että näin se elämä muuttuu!

Ikionnellin Np ja Pienokainen

Ihanaa ja onnea Np!!! Juu tuu kertomaaan lisää kuulumisia. Meinasinki sua jo yks päivä huudella, ku ei kuulunu mitään. Mutta hyvä jos vointi on väsymystä lukuunottamatta mainio :)

Meijän napero täytti viime viikolla 10kk. Näyttää jo niin isolta pojalta, vaikka pienihän se vielä on. Meillä ollaanki nyt taas sairaana, että saas nähä miten yö sujuu. Yskä vaivaa pikkuista ja äitiä. Itteeni lääkitsin yskänlääkkeellä, mutta vielä en pojalle antanut. Kattoo nyt paheneeko tuo vai meneekö ohi..On niin väsyttäävää tuo pojan yskänlääke ja ei viittis ihan helpolla antaa kolmiolääkkeitä.

Mitenkäs sannin vointi? Seuraavaksi sitten jännäillään sua :)

Ansku22

Yhteistyössä