Hae Anna.fi-sivustolta

Sanoi nimeni?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä vierailija, 07.08.2019.

1. vierailija Vierailija

Moi! Mulle on pari kertaa sattunu silleen miten tuossa otsikossa lukee. Tarkemmin sanottuna, joku on sanonut nimeni. Yhtenä kertana:

Siis olin koulun vessassa käymässä. Asian jälkeen pesin käsiäni, ja kuulin yhtäkkiä kun joku olisi kuiskannut, mutta todella selvästi samaan aikaan sanonut kysyvällä äänellä pven takaa nimeäni. Kuivasin kädet, ja olin lähdössä pihalle välkälle. Mitään tai keyääh ei näkynyt, eikä kuullut missään. En ollut väsynyt, ja se tapahtui iltapäivällä.

Toisena kertana:

Olin kävelemässä kaupungilla, kun oli asioita mitä piti hoitaa tuttuni kanssa. Sitten taas kuului jostain kuin joku olisi sanonut nimeni. Yritin ympärilleni tsekata, mutta ei ollut ketään joka puhuisi puhelimessa, huitelisi käsiään mulle tms. Olin nukkunut todwlla hyvin, joten en voinut kuvitella asiaa.

Kolmantena kertana:

Olin sulkemassa silmiäni, kun joku naisääni sanoi reilummalla äänellä. Siinä kohtaa esitin nukkuvaani, käänsin kylkeni.

Mulla on joitakin paranormaaleja ilmiöitä tapahtuhut ennenkin, eikä tällästä toistaiseksi oo tapahtunut hetkeen. En ole varma, eikä mielestäni suvussamme ole mun elinaikana ainakaan ketään kovin nuori kuollut. Ainoastaan yksi mies, joku n. 25-30v teki itsemurhan, jutta kuulemani perusteella siis se ääni oli hennon naisen ääni. Talomme on kerrostslo, ei ole kovinkaan vanha. Koulusta taas en tiiä. Siis en tiiä mistä tää vois johtua, tai olla kyse. Voi toki olla, että hälinää tuossa yhdessä paikassa, mutta ihan selkeesti se ääni yritti jotenkin puhua mulle.

Jutta joo, onko teillä saman kaltaisia juttuja olleet?

Ps. Oon 14v, jutta älkää soimatko mua että olisin trolli, tai keksinyt. En ole trolli, totta puhn vaikka mitä väittäisitte.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri