sanokaa että mun pitää ottaa lungisti vaan nyt (tosin en pysty) :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
varoitus, sisältää oksettavaa/kuvottavaa tekstiä :attn: :x :attn:

tiedän ettei täällä ole palsta lääkäreitä, mutta kysyn kuitenkin..
tiedän myös että hermoilu ei ainakaan auta, mutta..

mistä aloittaisinkaan. varmaan siitä että normalisti mun menkat kestää 5 päivää, nyt kp 7 menossa ja loppua ei näy.
3 päivää tullut niukkaa vuotoa (pikkuhousun suojia käytän) ja sitä vaan tulee.
*varoitus*
tänään sitten ekaa kertaa haistoin vuotoa (tapoihini ei kuulu eritteitä haistella) mutta oli pakko,
se haisi ihan samalle kuin keskenmenon jälkeiset :x :o :x

voisiko olla että kohtuun olisi jotain jäänyt ja nyt vasta ilmoittelisi itsestään jotain? :o
varhainen km kenties?
tulehdusta?
vai vit.tu vaan normaalia kk vuotoa??? |O

*hakkaa päätä seinään* :headwall: :headwall: :headwall:

osaako joku auttaa??? :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Voi olla ihan vaan tulehduksestakin kysymys, tarviit siihen tietty lääkkeet, tarkoitin vaan et tuskin mitään oikeen vakavaa.

mutta että tulehdus tekisi lisävuotoa? ymmärrän sen "hajun" mutta.. en tiedä.
ma lääkäriin ellei lopu.. |O

Mä kärsin vastaavanlaisista kuukautisista aina toisinaan :| Pitkään kestävistä.. toisinaan on hyytymiä... toisinaan on runsaat ja toisinaan niukat.. rasittavat.. ja toisinaan tuoksuu tosi pahalle.. mulla toi johtuu monimunarakkulaisista munasarjoista ja endometrioosista :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kärsin vastaavanlaisista kuukautisista aina toisinaan :| Pitkään kestävistä.. toisinaan on hyytymiä... toisinaan on runsaat ja toisinaan niukat.. rasittavat.. ja toisinaan tuoksuu tosi pahalle.. mulla toi johtuu monimunarakkulaisista munasarjoista ja endometrioosista :/

ok.
mikäs tuo endo... on? *lähtee googlettamaan* :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
kaverilla oli tollasta ja oli raskaana. raskaus siis jatkui normaalisti vaikka vuosi rv10 asti ja pidemmällekin...

hui..
kaapissa yksi testi "homehtumassa" :whistle:
pitää varuiksi kai tehdä aamulla.. olisikin yllätys jos plussa pärähtäisi *toivoo taas liikoja* :ashamed:
mutta se outo haju vaan ihmetyttää.. :x

niin... ikävä kyllä siinä on sekin että testi voi näyttää plussaa vaikka km olisikin :/ kaveri joutui monta piiiiitkää viikkoa odottamaan ultraa.

toivotaan parasta ja että syy selviää!

Ihminen ei ole kone, joka toimii sekuntikellon tarkkuudella. Veri haise pahalle joutuessana tekemisiin ilman kanssa, joten loepta itsesi tarkkailu, jos ei muita oireita ole. Ota rauhassa!

Jos ekaa kertaa menkkavuotoa haistoit, niin mistä tiedät ettei ne sun menkat aina haise tuolle? Olet vaahdonnut noista kiertopäivistä ja oireistasi niin, että jopa normaalit menkat rupeaa haisemaan johonkin raskauteen liittyvältä. Rauhoitu.

Alkuperäinen kirjoittaja sivustaseurannut:
Jos ekaa kertaa menkkavuotoa haistoit, niin mistä tiedät ettei ne sun menkat aina haise tuolle? Olet vaahdonnut noista kiertopäivistä ja oireistasi niin, että jopa normaalit menkat rupeaa haisemaan johonkin raskauteen liittyvältä. Rauhoitu.

kuten sanoin, tapoihini ei ole kuulunut haistella mitään eritettä. nyt haistoin ja se haisi samalle kuin km aikana.
jos se tekee raskausoireeksi susta sen niin en voi mitään, mä lähinnä haen jotain muuta kuin raskausoiretta siitä :/

eikä se pelkkä haju vaan kierron pituus yms..

ps. miksi avata jokin ketju joka ottaa päähän heti kirjoittajan mukaan :o

Enhän mä mistään raskausOIREESTA puhunut, vaan raskauteen LIITTYVÄSTÄ asiasta, kuten esim. keskenmeno mielestäni on. Huolestuttaa vaan tuo sinun ylimenevä vouhotus asiasta kuin asiasta; olet jäänyt jotenkin mieleen ja siksi yritän tässä hillitä noita sun lentäviä ajatuksia. Vaikka samapa se minulle miten verenpainettasi nostatat.

Alkuperäinen kirjoittaja sivustaseurannut:
Enhän mä mistään raskausOIREESTA puhunut, vaan raskauteen LIITTYVÄSTÄ asiasta, kuten esim. keskenmeno mielestäni on. Huolestuttaa vaan tuo sinun ylimenevä vouhotus asiasta kuin asiasta; olet jäänyt jotenkin mieleen ja siksi yritän tässä hillitä noita sun lentäviä ajatuksia. Vaikka samapa se minulle miten verenpainettasi nostatat.

ihan sama.. ;)

Näkee ja sit tietysti on viel verikoe, jolla voidaan asia varmistaa...mut kyl mun mielestä sun kannattas käydä neuvolan lääkärin juttusilla, vouhotat tai et. Mulla tarkkaa ovista ei voinu tietää, ku keskenmeno oli alla, mut kohtu oli raskaana olevan näkönen. Seurattiin kuiteski, et raskaushormoni tippu. Voi kuulema jäädä seilaamaan...

Yhteistyössä