Sanokaa että tää menee ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soon2Bmom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soon2Bmom

Vieras
Raskauden vikaa kolmannesta mennään, kaikki sujunut OK. Lapsi on oikein tekemällä tehty, odotettu ja unelmien täyttymys. Mua vaan masentaa. Tuntuu että olen tämän seitsemän kuukauden aikana vanhentunut kymmenen vuotta. Enää ei pysty liikkumaan kunnolla, hengästyttää kun kävelee tai tekee mitään raskaampaa, iltasin turvottaa ja selkää särkee. Kaikista eniten ottaa pattiin ulkonäkö. Painoa ei ole tullut kauheasti lisää, mutta tissit ovat aivan arpiset, naama kukkii ja hiukset ovat ihan rasvaiset. Vaatevalikoimaan kuuluu tällä hetkellä yhdet mammafarkut ja muutama tunika, kaikki muut vaatteet ovat liian pieniä. Musta on tullut ruma ja nuriseva sohvalla röhnääjä. Tai siltä musta on tuntunut viimeisen viikon. Nyt iski flunssakin päälle...

Tsempatkaa mua jooko, et jaksaisin vaikka käydä jouluksi ostamassa kivan mekon ja vaikka jonkin nätinvärisen huulipunan etten tuntis oloani ihan harpuksi?

Toi menee ohi, varmasti ! Käy kampaajalla ottamassa joku uusi kiva väri tukkaan ja mene jalkahoitoon. Yhden päivän kunnon hemmottelu parantaa jo paljon fiilistä. Ja yritä päivittäin liikkua, vaikket meinaisi jaksaakaan - siitä kun tulee väkisin hyvä olo itselle, sekä fyysisesti että psyykkisesti. Tsemppiä ! Ja kohtahan saat jo ihanan vauvasikin syliin ! Mulla on ihan hirväe ikävä tuota aikaa ! Nauti siitä !

juuu juu ohi se menee viimeistään pari kuukautta synnytyksestä niin olet taas oma nuori itsesi.. ;) ja jos näin ei tapahdu niin alat hyväksyä itsesi äitinä ja äidin näköisenä

Sitä se on noi viimiset viikot, kun tuntuu että aina kulkee samoissa rytkyissä. Suunnittele vaikka polttavasi roviolla mammavaatteet kun vauva on syntynyt, josko piristäis :D
Kyllä se olo siitä sit helpottuu, kun maha pienenee. Tosin sit se maha kyllä voi höllyä :whistle: No mut pääset ainakin liikkumaan helpommin.

Ja nyt tsemiä ja lähdet liikkeelle. Siinä mieli piristyy kun lähtee vähän shoppailemaan =)

Se menee ohi!

Loppuraskaus voi olla tooosi raskasta: ei välttämättä jaksa entiseen tapaan, ulkonäkö on erilainen, mielialat vaihtelee, koskee... Mutta se toisiaan menee ohi =)

Toi mekko ja huulipuna kuulostaa kivalta! Kyllä sä jaksat :hug:

Kyllä se siitä paremmaks muuttuu :) ja vaikka nainen olenki niin minusta kaikista kauneimmat naiset on ne jotka odottaa, oli sitten kuinka iso kokoisia, tai rasvatukkaisia tai mitä ikinä niin niillä on se hehku vaan jota ne ei itse huomaa :) Kyllä se olo helpottaa ja et sä vanhentunut ole, keho kovilla ku siinä on nyt kaksi :) Muuta en osaa sanoa. itse käynyt saman läpi ja voi kuinka ikävöinkään sitä ku se vauva oli siellä mahassa :)
Ja hyvä idea on mennä ottamaan joku uusi väri hiuksiin taikka sit ostamaan itselleen joku uus kiva paita mihin mahtuu sen masun kanssa! :) Tsemppiä ja halaukset :)

Mene nyt hyvä ihminen äkkiä ostamaan se kolttu! :) Ja meikkaa ja käy vaikka kampaajalla ja sitten mene johonkin ihmisten ilmoille nautiskelemaan olostasi, vaikka kahvilaan hitaalle lounaalle. Olo kohenee, kun on sopivasti imartelevat vaatteet ja vilkuilee itseään peilistä, ja muista hymyillä! Ajattele, että ei ole mitään luonnollisempaa kuin kukkeimmassa ja hedelmällisimmässä tilassa oleva nainen!

Yhteistyössä