Sanokaa, ettei ole mitenkään mahdollista olla raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Jos yhdyntä tapahtunut 27.2., seuraavat menkat ihan normaalit, joskin alkoivat neljä päivää myöhässä eli 11.3. Eihän ole mahdollista, että olisi tullut raskaaksi tuosta yhdynnästä ??

on mahdollista mutta epätodennäköstä. mä tässä odottelen pissahätää ja oon kans testiä menossa tekemään. ihan vaan varmuuden vuoksi. syön minipillereitä, oon nyt vuodne syönyt. kuopus on 15kuinen. menkkoja ei oo näkyny mutta nuo pillerithän voi viedä ne pois. välillä ollu kaikkeea ihme tunnetta ja oiretta niin teen ihan varmuuden vuoks testin että saan sulkea sen mahdollisuuden sit pois mielestä. ja siis negaa toivon, koska meillä lapsiluku olis täynnä. ehkäsystä kyllä ollaan huoli pidetty.

on mahdollista mutta epätodennäköstä. mä tässä odottelen pissahätää ja oon kans testiä menossa tekemään. ihan vaan varmuuden vuoksi. syön minipillereitä, oon nyt vuodne syönyt. kuopus on 15kuinen. menkkoja ei oo näkyny mutta nuo pillerithän voi viedä ne pois. välillä ollu kaikkeea ihme tunnetta ja oiretta niin teen ihan varmuuden vuoks testin että saan sulkea sen mahdollisuuden sit pois mielestä. ja siis negaa toivon, koska meillä lapsiluku olis täynnä. ehkäsystä kyllä ollaan huoli pidetty.

Mä lopetin kuopuksen jälkeen pillereiden syönnin ja ollaan käytetty kumia ehkäisynä. Tuona yhtenä kertana kuitenkin kumi luiskahti paikaltaan. Huokaisin helpotuksesta, kun menkat alkoi, mutta nyt muutamana päivänä tissit olleet tosi arat ja alavatsaan vihlaisee ilkeästi,kun esim. nousee tuolista ylös. Ja nyt nousi tuskanhiki, että jos kuitenkin :/ Vauva ei olisi katastrofi, mutta kyllä meilläkin piti lapsiluku olla täynnä.

[QUOTE="aapee";23452125]Mä lopetin kuopuksen jälkeen pillereiden syönnin ja ollaan käytetty kumia ehkäisynä. Tuona yhtenä kertana kuitenkin kumi luiskahti paikaltaan. Huokaisin helpotuksesta, kun menkat alkoi, mutta nyt muutamana päivänä tissit olleet tosi arat ja alavatsaan vihlaisee ilkeästi,kun esim. nousee tuolista ylös. Ja nyt nousi tuskanhiki, että jos kuitenkin :/ Vauva ei olisi katastrofi, mutta kyllä meilläkin piti lapsiluku olla täynnä.[/QUOTE]

no tuo muaki vähä huolettanu et tisseissä on ollu vähä smantapasta tunnetta ku sillon ku imetin ja maito nousi mutta siis ei yhtä voimakkaana

Yhteistyössä