Sanokaa, ettei tää pahinvointi lopu vasta synnytykseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
parisen viikkoa sitten sain seurakseni alkuraskaudesta tutun vaivan :/
joka päivä alkaa aamupäivästä pahoinvointi, mikä kestää tunteja. onneks en sentään oksenna, mutta olo on muuten kamala. oksettaa, ja monesti siihen tulee seuraksi vielä päänsärky. siihen päälle kun nää liitoskivut, selkäsärky ja supistelut, niin kyllä on ihanaa olla raskaana, on kyllä oikein elinvoimainen olo.
Alkaa olo olla totaalisen kypsä, ja viikkoja vasta 35 :headwall:

Meikäläinen oksenteli molemmissa raskauksissa tasasesti joka päivä loppuun asti. Viimesen kerran oksensin molemmilla kerroilla synnytyssalissa. Mulla se loppu vasta siihen kun lapset synty.

Mulla meni kans ekat 3kk yrjötessä, sitten tasoittui - alkaakseen uudestaan viikon 25 paremmalla puolella. Tosin jos saan herätä omia aikojani, olo on hyvä, mutta jos tulee hätäinen aamu, se on menoa. Paitsi eilen, kun koira oksensi kolmeen kertaan aamulla. Niitä siivotessa piti välillä käydä yrjöämässä omakin maha tyhjäksi, kun alkoi niin ällöttää. Mutta olipa koirasta vertaistukea. Mulla viikko 31 loppusuoralla...

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Kukahan hullu sen on keksinyt, että raskaus olisi naisen elämän ihaninta aikaa |O

Ei tämä ainakaan mitenkään stressivapaata kyllä ole. Mua ei kyllä satunnainen yrjö juurikaan haittaa. (paitsi jos mies kommentoi samalla jotakin vessan oven läpi) Sen sijaan potkut alkavat olla sitä luokkaa, että tuntuu aika hurjalta. Yölläkään saa nukkua, kun pieni mellastaa minkä ehtii. Mutta toisaalta, on varmaan kaikki hyvin, kun jaksaa heittää volttia.

Yhteistyössä