Sanokaa etten mä ole tulossa kipeeksi?eihän tää sitä oo,eihän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mutten on jo kolmena aamuna särkeny päätä kun heränny ja päivällä myös vähän.Burana auttaa hetkeksi,nenä tukossa,aivastuttaa,väsyttää ja palelee mutta kuumetta ei kuitenkaan ole.Hermot on olleet kireellä jo monta päivää.Viikonlopuksi lähdössä lomalle.

Mullaki oli tuollaista edellisviikolla,ja sitä kesti ainaki 5 päivää :snotty: Ja täytyy sanoa ettei ollu mitään kivaa :/
Mistä kohtaa sun pää on kipee?
Ku mulla jomotti tosta ohimoilta ja välillä tuntu että laski tuohon korvien seudulle, ja tais olla välillä ihan koko pääkin kipee... Maanantaina alkas ja vasta lauantaina alkas helpottamaan. Kävin tk:ssakin antaas verinäytteet,mut niissä ei muuta ku crp hieman koholla (32, ku norm. alle 10), ja lääkäri arveli että jotain virustautia...
Mulla siis ei ollu muuta ku tuo kauhee päänsärky, kävelykin otti päähän kipeetä :o
Ja nythän on tuollasta mahatautia liikkeellä mihin kuuluu kova päänsärky,kuume, ja molemmista päistä tai vaan toisesta päästä lentää...
Ja meillä on kolmella lapsellakin ollu maha vetelällä,ja tuo nelonen valitti päätänsäkin silloin ku alkas tauti.