Sanokaa mulle, että jos vuodessa nämä muutamat päivät mässään hulluna, en lopullisesti liho mahdottomaksi vaan tämä on tilapäistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhuissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauhuissaan

Vieras
Mä olen aatonaatosta tähän päivään vetänyt suklaata tosi paljon, siis enemmän kuin kaksi rasiaa....*nolottaa* siis reilusti enemmän, ja kinkkuvoileipiä varmaan sata jne.
Muuten normaalisti elän hyvin, liikun ja syön terveellisesti. Herkuttelen vain satunnaisesti ja karkkipäivä on lauantaisin. Kilot pysyy kurissa ja kaikki on hyvin. Nyt vaan jouluna lipesi mopo ja morkkis on kauhea, kiloja tullut jos vaakaan uskaltaisi... Mutta lohduttakaa minua rakkaat kanssasisaret ja sanokaa, että kun heti tämän viikonlopun jälkeen ( huomenna kaverin synttäribileet ) ja uudenvuoden kemujen jälkeen kun palaan normaaliin ruotuun, ei nämä läskit jää pysyvästi lantiolle!!!! Eihän....

No hemmetti! Mäkin olen syönyt kun mikäkin possu ja kuvittelin jo vaa'an paukkuva 60+ kiloa(normaalisti 56-58, jos oikein turvottaa) niin perkele! Se aamulla vissiin kusetti mua 6-0 koska uhos mun painavan 55kg!-> siispä takas puoliruumista jääkaappiin! :laugh:

Mutta niin! Sulla sen on pakko olla vaan turvotusta, menee pois uuden vuoden jälkeen... :p =)

Etkös tiedä "vanhaa viisautta" eli ei sillä väliä mitä syö joulun ja loppiaisen välillä, vaan se mitä loppiaisen ja joulun välillä!! Ei nyt oikeasti muutaman päivän syömingit vielä reisiin jää vaikka maha pömpöttääkiin!
T: entinen lihava, joka nykyään hoikka ja silti mässää joka joulu viikon verran ylettömästi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Etkös tiedä "vanhaa viisautta" eli ei sillä väliä mitä syö joulun ja loppiaisen välillä, vaan se mitä loppiaisen ja joulun välillä!! Ei nyt oikeasti muutaman päivän syömingit vielä reisiin jää vaikka maha pömpöttääkiin!
T: entinen lihava, joka nykyään hoikka ja silti mässää joka joulu viikon verran ylettömästi!!!

Just näin!!! Itsekin, entisenä suklaaholistina en enää kisko sitä kuin leipää, mutta jouluna syön ja nautin. Rasioita menee monta, mutta heti uuden vuoden jälkeen palaan ruotuun ja ainakaa viime vuonna ei ne persiiseen jääneet :D
Ei terveiden elämäntapojen ja varsinkaan laihdutuksen saa olla liian tiukkapipoista, yksi viikko vuodessa ei tee konkurssia!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
yllätys jos hulluna mässää suu vaahdossa ni eiks järki jo sano että kyllä tota menoo lihoo....haukotus..

No, ei kait kukaan pysyvästi muutamassa päivässä liho *haukotus vaan* :D !! Kyllä se merkkaa mitä koko vuoden aikana sisuksiin kiskoo, yksi viikko HUI HAI!!

Yhteistyössä