sanokaa mulle että millon tuo prkl:een kiipeilyvaihe mennee ohi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
ahaa..no sun ois varmaa jo korkee aika lopettaa :D ;)

Miksi ihmeessä? :o :saint:
Jumissa.gif

http://wonyou632.blogspot.com/2008_02_01_archive.html

:)

Kiipeily on kyllä niin rasittavaa! Aloitti n. 10kk ikäisenä ja nyt 1v 6kk järkeä on tullut lisää ja kiipeily on vaan älyttömämpää. Meidän ruokapyödän tuolit on köytetty pöytään ettei saa vietyä niitä ja kiivittyä niille. Uusin viehätys on kapea ikkunalauta ja sieltä tuuletusikkunaan jossa onneksi on ritilät ulkopuolella mutta osaa avata siis ikkunan ja tunkee ittensä sinne sisälle. Kaapit on hakasilla lukossa kun muuten menee hyllyjä pitkin ku pikku apina!
Kiva mennä mummoille kun ne on aina sydänkohtauksen partaalla, itteä ei enää pelota vaan ketuttaa tuo apinointi!

Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Kiipeily on kyllä niin rasittavaa! Aloitti n. 10kk ikäisenä ja nyt 1v 6kk järkeä on tullut lisää ja kiipeily on vaan älyttömämpää. Meidän ruokapyödän tuolit on köytetty pöytään ettei saa vietyä niitä ja kiivittyä niille. Uusin viehätys on kapea ikkunalauta ja sieltä tuuletusikkunaan jossa onneksi on ritilät ulkopuolella mutta osaa avata siis ikkunan ja tunkee ittensä sinne sisälle. Kaapit on hakasilla lukossa kun muuten menee hyllyjä pitkin ku pikku apina!
Kiva mennä mummoille kun ne on aina sydänkohtauksen partaalla, itteä ei enää pelota vaan ketuttaa tuo apinointi!

apinointi,kuulostaa niin tutulle :laugh: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
minkä ikänen on kyseessä? mun 1v 8kk on ihan mahdoton kiipeilijä ja tietty varustettu ilman minkäänlaista pelkoa.. :kieh:
mutta kyllä se kohta puolin loppuu kun keksivät muuta tekemistä lattian tasossa, tai oletko huomannut että se kiipeilijä kaipais huomiotasi?

Voih, meillä reilu 3-v. kiipeilee vieläkin, ja kylkläpä tahtoo tuo eskarikin cälillä intoutua kiipeilemään..

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Mulla tuo kiipeilijä on vasta rahtusen alle 10kk, niin että mulla se on vasta starttikuopissa. |O

Onnittelut :) siitä se lähtee, ikä tuo mukanaan uskomattoman määrän kekseliäisyyttä..

Joo, esikoinen ei kiivennyt koskaan. :o

^ voin vain kuvitella kuinka paljon rasittavampaa olis jos näitä oliskin kaks, eli hatun nosto sinulle! Kaksistaan varmaan pääseekin jo ihan uskomattomiin suorituksiin. Pitää vain toivoa että tämä vielä masussa pötköttävä kyytiläinen on rauhallisempaa sorttia :)

^ voin vain kuvitella kuinka paljon rasittavampaa olis jos näitä oliskin kaks, eli hatun nosto sinulle! Kaksistaan varmaan pääseekin jo ihan uskomattomiin suorituksiin. Pitää vain toivoa että tämä vielä masussa pötköttävä kyytiläinen on rauhallisempaa sorttia :)

joo,mä taas välillä "lohuttelen" itteeni sillä et "onneksi" näitä ei tullu kolmea :whistle: kyllä mulla sitten varmaan loppus kädet kesken :)

Yhteistyössä