Sanokaa mulle että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PimeäPirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PimeäPirkko

Vieras
...Minä oon vaan luulosairas!

Menkat alkoi 2pv liian aikaseen, kesti vaan 2pv ja oli normaalia kituliaammat.

Ennen menkkoja mulla oli jo reilun viikon rinnat tosi kipeät mitä ei yleensä ole ja nyt ovat edelleen ja vatsa ihan kamalan turvoksissa. Väsyttää, nukun 13 tunnin yöunia ja nukkuisin vielä päikkärit jos kehtaisin... Koko ajan saa juosta pissillä, aamulla herään hätään mitä ei yleensä tapahdu.

Haisen kamalalle hielle vaikka mielestäni en ole unohtanut peseytyä. Oikeastaan kaikki haisee kamalalle, oksennus on herkässä vaikka en ole varsinaisesti oksentanutkaan...

Sanokaa että kukaan ei voi olla raskaana jos on menkat olleet ja kun vielä olen 2 lasta tehnyt niin että menkat on jääneet normaalisti pois raskauden alettua.
Säästäisin raskaustestin hinnan kun olisinkin vain ihan luulosairas...

Mut jos se oli varhainen keskenmeno mitä ihmettä minä vielä oireilen? Kaks km:a olen saanut ja niissä kyllä oli suht paljon runsaampi vuoto mitä normaalisti toisin kuin nyt ihan surkeeta...

Alkuperäinen kirjoittaja PimeäPirkko:
...Minä oon vaan luulosairas!

Menkat alkoi 2pv liian aikaseen, kesti vaan 2pv ja oli normaalia kituliaammat.

Ennen menkkoja mulla oli jo reilun viikon rinnat tosi kipeät mitä ei yleensä ole ja nyt ovat edelleen ja vatsa ihan kamalan turvoksissa. Väsyttää, nukun 13 tunnin yöunia ja nukkuisin vielä päikkärit jos kehtaisin... Koko ajan saa juosta pissillä, aamulla herään hätään mitä ei yleensä tapahdu.

Haisen kamalalle hielle vaikka mielestäni en ole unohtanut peseytyä. Oikeastaan kaikki haisee kamalalle, oksennus on herkässä vaikka en ole varsinaisesti oksentanutkaan...

Sanokaa että kukaan ei voi olla raskaana jos on menkat olleet ja kun vielä olen 2 lasta tehnyt niin että menkat on jääneet normaalisti pois raskauden alettua.
Säästäisin raskaustestin hinnan kun olisinkin vain ihan luulosairas...
Kivuliaat 2päivän menkat? Keskenmeno?... tuskin raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja PimeäPirkko:
Mut jos se oli varhainen keskenmeno mitä ihmettä minä vielä oireilen? Kaks km:a olen saanut ja niissä kyllä oli suht paljon runsaampi vuoto mitä normaalisti toisin kuin nyt ihan surkeeta...

Luin että kivuliaammat, sorry. Niin, vuotoahan voi tulla raskauden alussa ja myöhemminkin. Raskaudelta siis vaikuttaa, ei luulosairautta.

Joo kituliaammat kyllä mutta ei tosiaan kivuliaammat, kun normaalisti oon älyttömän kipeä pari tuntia ennen kuin vuoto alkaa niin nyt ei mitään kipuja tai eriloisempaa...

Mistä minä saan tähän aikaan raskaustestin :)

Uusimmat

Yhteistyössä