Sanokaa mulle järkeviä, että tämä "typerä" vauvakuume katoaa mun päästä! Kun lapsia ei meille enää tule kuitenkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kujakatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kujakatti

Jäsen
01.02.2008
160
0
16
Koko kuopuksen syntymän jälkeinen aika ( reilu vuosi), mulla on ollut piinaavaa vauvakuumetta. Kuopus tuli vähän isommalla ikäerolla sisaruksiinsa ja olen osannut ottaa tästä ajasta kaiken irti, erilailla siis kuin nuorempana.
Siitä johtuen varmaankin, minua jäytää valtaisa vauvakuume. Mies ei missään nimessä enää meille suostuisi lisää lapsia hankkimaan ja itsekin järjellä ajatellen, olen sitä mieltä että tämä meille sopiva määrä.
Eli en ole ollenkaan varma haluanko lisää lapsia vaan vain sen nyytin!! Puhukaa mulle nyt järkeä, että lopetan nämä turhat haihatukset ja undohan vauvakuumeet kun se on 99 % mahdotonta meidän perheessä...

Onko täällä muuten kaltaisiani?

mulla kyllä vauvakuume vaivaa eikä mieskään ole este vaan enemmänkin "yläkerran herra" :(
1-2 vuotta annetaan ihmeelle aikaa tapahtua... sit saa luvan haihattelut loppua , on niitä jälkeläisiä sit nykyiset kolme taikka enemmän :whistle:

Mä kävin joku aika sitten jonkun "kriisin" läpi, kun meille ei enää vauvoja tule ja olinkin yhtäkkiä tosi kade kaikille raskaana oleville!! Itellä nyt 5kk poika... kai se oli vauvakuumetta. Vieläkin kaihoisasti katselen isoja vauvamahoja.
Eiköhän se aikanaa mene ohi ainakin hetkeksi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Meillä mies käynyt sterilisaatiossa ja siihen sai jättää kaikki haihatukset. Eipä siinä auta varmaan muu kuin juuri tuo järjen ottaminen kehiin. Elämä on hyvää näin ja lapset saavat riittää näin =)

Minunkin mies on ollut toimenpiteessään, tuplavarmistus vielä, että sidonta ja sitten katkaisu... vaan silti, vielä näiden seitsemän jälkeen toivon alitajunnassa, että tuo tmp pettäisi :D

vauva kuumetta on aika ajoin ilmassa ja kovasti :heart: vaikka ei meille niitä enää tule mutta ainahan voi haaveilla :) haaveet kyllä loppuu silloin kun poika on nukkunu levottomasti yön tai on tosi kiva uhma päivä

Yhteistyössä