N
niina85
Vieras
että tyttö 6 vuotta on terrorisoinu kaikin tavoin meidän perhettä jo pari vuotta.viime vuonna alkoi varastelu(TIETÄÄ ETTÄ SE ON VÄÄRIN;MYÖNSI SEN JA JATKOI SILTI),joka päivä kaikin tavoin tietää miten tehdä kiusaa kaikille,laskelmoi siis asioita ja tekee just niiinkun on kielletty(ei välitä rangaistuksista,siis aresti tai lelut pis tms.)kesällä aloitti pahoinpitelemään(hyökkää yhäkkä kimppuun ja lyö,potkii...) mua,sitten alkoi jäädä kiinni että pahoinpitelee myöskin pikkuveljeään(1 v.)ja nyt paripäivää sitten vimeksi meinasi käydä tosi pahasti kun meinasi lyödä pikkuveljeään keittiön jakkaralla päähän.tyttö on saanut huomiota ja rakkautta meiltä(uudelta mieheltäni ja miulta) ja koko suvulta yllin kyllin,(oikea isänsä on nii paska et sitä ei kiinnosta) joten tuntuu että siinäkään ei oo vika et ois huomionkipee.mä oon niin rikki,väsyny,hajalla..kaikinpuolin paskana..eilen kun tyttö koulun jälkeen karkasi niin otin sitä olkapäistä kiinni ja ravistin(en kovaa,vaan että se huomaa että olen tosissani) ja huusin että miksi teet näin..ym. koska multa loppui ne "aikuiset keinot" eli olla rauhassa ja tasapainoinen lapsen edessä.mä en voi olla enää tasapainoinen koska tuo tyttö imee musta mun viimeisetki ilon rippeet.joten teinkö kovasti väärin teidän mielestä ??,muutoin täällä ei koskaa tehä mitään tollaista. mulla oli jo aamulla nii huonooma tunto ja olin menossa pyytämään anteeksi ja sitten muistinkin että mitä se taas teki ja tajusin että jos nyt menen niin se tekee sen taas tänään.auttakaa mua.oon jo miettinyt tukiperhettäkin meille että sais" lapsi ystävällistä" apua meidän peheeseen..onko kellään samanlaista "kullanmurua" kotona ja ois kokemuksia jaettavana?