P
paksuna
Vieras
viikkoja on kohta täynnä 25, ja olen lenkkeilyt enemmän tai vähemmän säännöllisesti raskausajan. Tuossa tuli sitten parin viikon tauko kaikessa liikunnassa sairasteluiden vuoksi, ja oli oikein shokki, kun sitten taas kävin lenkillä. Aika rauhallista tahtia kävelin pari kilometriä, mutta se olo. supisti suht kipeästi, jalkovälin liitokset tuntuivat siltä että lähtevät irti, ja selkääkin juili ikävästi. Tosin, edelleen olin yskäinen kun lähdin lenkille.
Tuon jälkeen muutaman päivän päästä myös seksi aiheutti myös hieman supisteluja ja selkäkipuja.
Liitoskivut tuntuvat tulleen sariastelun myötä jäädäkseen, vähänkin reippaampi kävely sattuu : /
Onko mulla mitään toivoa, että pääsen noista vaivoista eroon vielä tämän raskauden aikana, tai että ne edes lievittyisivät? En millään haluaisi hyytyä jo tässä vaiheessa.
Edelliset raskaudet on olleen myös suht rankkoja kipujen vuoksi, vauvan suhteen ei ole koskaan ollut mitään huolta.
Tuon jälkeen muutaman päivän päästä myös seksi aiheutti myös hieman supisteluja ja selkäkipuja.
Liitoskivut tuntuvat tulleen sariastelun myötä jäädäkseen, vähänkin reippaampi kävely sattuu : /
Onko mulla mitään toivoa, että pääsen noista vaivoista eroon vielä tämän raskauden aikana, tai että ne edes lievittyisivät? En millään haluaisi hyytyä jo tässä vaiheessa.
Edelliset raskaudet on olleen myös suht rankkoja kipujen vuoksi, vauvan suhteen ei ole koskaan ollut mitään huolta.