sanokaapa, mitä te tekisitte minun asemassani. ei mikkään kuolemanvakava onkelma, mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
omistan ihanat talvisaappaat. hyvännäköiset, hyvät jaloissa ja kestäneet jo kolme talvea. näiden kanssa kävi tuuri, sillä useasti kun ostan kengät minulle osuvat maanantaikappaleet ( eräätkin talvisaappaat halkesivat täysin pohjasta puolen vuoden käytön jälkeen) tai sitten ilmenee se surullisen yleinen ongelma: pitemmän kävelyn jälkeen rakot, vaikka kaupassa tuntui hyvältä. olen siis ymmärrettävästi kiintynyt kenkiini mutta nyt kävi niin, että kissa otti ja lirautti toiseen saappaaseen :headwall: :mad: :kieh:
yritin hangata hajua pois, suihkin hajuvettä ja pidin parvekkeella tuulettumassa. ei auta, pissa haisee edelleen.
kysymys siis kuuluukin: heitänkö muuten hyvät, ihanat saappaani pois vai pidänkö käytössä ja otan riskin että saan lempinimen " se eukko joka haisee kuseelta" ?! ulkona hajua ei edes huomaa, mutta esim. autossa lemu on tyrmäävä..

Jos etikka ei auta niin kokeile ensin ruokasoodaa, sitä kannattaa varmaan kaataa ihan suoraan kenkään ja sit parin päivän päästä imurilla pois. Jos se ei auta niin tyhjennä kahvinkeiton jälkeen suodatinpussi pariin mukiin ja tunge mukit kenkiin. Jos haju palaa niin voihan niissä kengissä vaikka aina pitää avonaisia soodapurkkeja.

Jos tämäkään ei auta niin pese kengät vedellä ja jolllain pesuaineella tai soodalla... ehkä niitä hajunpoistosuihkeitakin kannattaa kokeilla.

Yhteistyössä