sanokaas mielipiteenne nyt tälläiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
laitoin ti viestin pojan isälle ottaako lapsensa vihdoinkin tänä vkl luokseen, kun sitten soitin niin sanoi että soittaa huomenna jos saa jostain rahaa. soittoa ei ole kuulunut tähän hetkeen vielä, eli jätänkö asian vai soitanko itse ja ärsytän sitä ku kysyn taas

Soita illalla, jos ei mitään kuulu, täytyyhän sinunkin tehdä viikonloppusuunnitelmat sen mukaan, onko lapsi kotona vai isällään.
Ja joko huomenna menisi? Täytyyhän se jokatapauksessa jo senkin takia tänään tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Soita illalla, jos ei mitään kuulu, täytyyhän sinunkin tehdä viikonloppusuunnitelmat sen mukaan, onko lapsi kotona vai isällään.
Ja joko huomenna menisi? Täytyyhän se jokatapauksessa jo senkin takia tänään tietää.

mun suunnitelmat on jo selvät, poika menee mun siskolle la yöks jos isänsä ei ota. mutta miks mun sille pitää aina soitella jos aikuinen ihminen ei osaa pitää lupauksiaa ja sopimuksia

Tekisin niin, että jos ei sovittuun aikaan ole mitään kuulunut niin pitäisin asiaa sillä selvänä. Jos isä ruikuttaisi perään että "nyt voisi ottaa" niin toteaisin vaan, että olisit sitte ajoissa ilmottanu. Eihän lapsiltakaan tuollaista juupaseipäs käytöstä hyväksytä niin miksi se pitäisi aikuiselta ihmiseltä hyväksyä? Jos ei oma lapsi kiinnosta niin miksi pitää tuputtaa?

jos sulla on jo suunnitelmat selvät, niin ehkei välttämättä tartte soitella..
Vaan olishan se hyvä, jos isän kanssa voisi asiat sopia täsmällisesti.
Meidän tapaamissopparissa sanotaan, et muutokset sovittuihin tapaamisiin pitää tehdä 2vrk ennen, ja näin on sitten tehty.
Lähetä tekstari, jossa toteat, että kun hän ei ole antanut kuulua itsestään, olet sopinut muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
laitoin ti viestin pojan isälle ottaako lapsensa vihdoinkin tänä vkl luokseen, kun sitten soitin niin sanoi että soittaa huomenna jos saa jostain rahaa. soittoa ei ole kuulunut tähän hetkeen vielä, eli jätänkö asian vai soitanko itse ja ärsytän sitä ku kysyn taas

Mä en varmaan soittais vaan tekisin suunnitelmat siten et poika ei mene isälleen, ellei soittoa olis tän illan aikana isältä tullu.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Mä en varmaan soittais vaan tekisin suunnitelmat siten et poika ei mene isälleen, ellei soittoa olis tän illan aikana isältä tullu.

tätä mäkin mietin, mutta entäs jos se soittelee esim huomen iltana ja sitten taas keksii kuinka ei saa tavata lastaan :headwall:

tätä mäkin mietin, mutta entäs jos se soittelee esim huomen iltana ja sitten taas keksii kuinka ei saa tavata lastaan :headwall:

No sittenpähän keksii!! Ei kai se ikinä opi itte järjestämään asioita ja ota opikseen, jos aina soitellaan perään....eikä tämä ole millään pahalla ap sua kohtaan, vaan itteäni ainakin ottais päähän tollanen! Jos isä todella haluaa lastaan nähdä, hän kyllä järjestää asiat niin, että se on mahdollista!

No haloo!!?
Jos huomen iltana soittaa, ni se on voi-voi.
Eihän lasta tunnin varoajalla lähetetä mihinkään viikonlopuksi.
Siperia opettaa, jos mies vähitellen sit oppisi sopimaan asiat ajoissa?
Onko teillä tehty tapaamissopimus?

No haloo!!?

on tehty jota mies ei ole koskaan pitänyt

jos kerran on sovittu, että isä ilmottelee millon sopii.Se on sit voi voi jos lapsilla onki muuta kun hän viime tinkaan suvaitsee ilmoitella. :snotty: alkaa jo ymmärtää, että hän ei oo se joka määrää mitä meillä tehään ja millon.Jos ei pidä ite sopimuksista kiinni niin se on ihan oma moka.

Laita sille viestiä tai sähköpostia sit tänään ja säilytä se viesti itelläs.

Kehotan muutenki nyt toimimaan tekstareiden ja sähköpostien välityksellä näissä asioissa jos se käräjilläki uhkailee ja sinne sepustelee omiaan niin sit sulla on faktaa näyttää ja niille jotka väittää nyt sit taas et tekstarit ja sähköpostit ei kelpaa niin sanon suoraan et bullshit.

Vaikka kuinka olisi hienoa, että lapsi näkisi isäänsä, niin eihän se noin toimi.
Eithän sinä voi elää elämää exän pillin mukaan, perua omia menoja, olla sopimatta mitään koskaan, jos se isä vaik soittas perjantaina klo22, että ottaakin lapsen jne.
Sitten vain viet siskolles, etkä välttämättä edes soita tai viestitä.
Kyllä minua raivostuttaisi tuollainen touhu täysin. Yrittääkö se manipuloida sun elämääs, vai onko se vaan täysin kykenemätön tekemään mitään sopimuksia mistään koskaan..

Vaikka kuinka olisi hienoa, että lapsi näkisi isäänsä, niin eihän se noin toimi.
Eithän sinä voi elää elämää exän pillin mukaan, perua omia menoja, olla sopimatta mitään koskaan, jos se isä vaik soittas perjantaina klo22, että ottaakin lapsen jne.
Sitten vain viet siskolles, etkä välttämättä edes soita tai viestitä.
Kyllä minua raivostuttaisi tuollainen touhu täysin. Yrittääkö se manipuloida sun elämääs, vai onko se vaan täysin kykenemätön tekemään mitään sopimuksia mistään koskaan..

se luulee että tekee mulle kiusaa valehtelemalla ym...

No haloo!!?

Oisko uus aika soskuun ja sopimuksen uusiminen esim. niin (jos isä suostuu) että valvottuja tapaamisia tai sitten 1pv/kk? Jos ei yhtä päivää kuukaudesta voi tavata lastaan niin sitten ehdotan niitä valvottuja (puolipakotteuja) tapaamisia.
Sehän on LAPSEN OIKEUS tavata vanhempiaan. Ei aikuisen oikeus tavata lastaan silloin kun hälle sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja ilkeä äitipuoli:
No haloo!!?

Oisko uus aika soskuun ja sopimuksen uusiminen esim. niin (jos isä suostuu) että valvottuja tapaamisia tai sitten 1pv/kk? Jos ei yhtä päivää kuukaudesta voi tavata lastaan niin sitten ehdotan niitä valvottuja (puolipakotteuja) tapaamisia.
Sehän on LAPSEN OIKEUS tavata vanhempiaan. Ei aikuisen oikeus tavata lastaan silloin kun hälle sopii.

ollaan menossa käräjille, nyt sopimus 2 ja 2 viikkoa mutta paskat tästä mitään oo tullu. mutta mies vaan väkisin vaatii että tuo sopimus pidetään voimassa vielä syksyyn saakka :headwall:

Yhteistyössä