sanokaas nyt miten.. (päiväuni asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
tuon tytön unien kanssa pitäisi menetellä. tyttö siis nyt 1v7kk, ja nukkuu 1-1,5h päiväunet päivittäin. ennen yöunet olivat klo 19-07 ja nyt tyttö hilluu klo 21 asti. ei väsytä kun on nukkunut päikkärit (nukkuu ne klo 12-). esikoiselta jäi päikkärit pois 2,5 vuotiaana ja mietinkin nyt mitä teen noiden päikkäreiden kanssa, kun tuon ikäinen ne kuitenkin vielä tarvitsisi, mutta se aika menee sit jo pois yöunista.. :/

unen tarve vähentynyt. mä en ainakaa päikkäreitä pois jättäis kiukkuaa sit illalla kun on niin väsynyt. onko se paha jos valvoo yhdeksään? seitsemän on aika aikaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
unen tarve vähentynyt. mä en ainakaa päikkäreitä pois jättäis kiukkuaa sit illalla kun on niin väsynyt. onko se paha jos valvoo yhdeksään? seitsemän on aika aikaisin.

en mä nyt tiedä onko paha.. mä kokeilin yksi päivä ettei tyttö päikkäreitä nukkunut ja jaksoi valvoa ilta kuuteen ilman kitinöitä, mut nukahti kyl tosi nopeasti kun sai iltapalan ja pääsi sänkyyn. miten se unen tarve menikään noin suurinpiirtein.. riittääkö tuon ikäiselle 12-13h unta ja vain yöllä?

Yhteistyössä