Sanoma magazines ja niiden lasku sähläykset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murrrrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Murrrrrr

Vieras
Onko muille tullut turhaa laskua?
Mulle tuli jo peruuttamani lehden lasku ja eräpäiväkin oli jo ennen joulua ja sen 3 viikkoa olen yrittäny saada sinne yhteyttä ja ei mitään,aina vaan ruuhkaa ja automaatti lopettaa puhelun :kieh:
Lähetin sinne s-postiakin jo silloin 3 viikkoa sitte ja eivät vastaa.
Meneekö tää lasku nyt perintään??

Siellä siis sanoma magazinen sivuilla on tiedota tästä,että joillekkin asiakkaille tullut turhia laskuja ja asiakaspalvelussa ruuhkaa,mutta olen yrittänyt joka pvä soittaa sen 10 kertaa ja ikinä en pääse läpi!

Ovat lähettäneet äidilleni kolme muistutuslaskua laskusta, jonka hän on maksanut lokakuussa!!! Olen itse tarkastanut laskut ja maksut enkä voi ymmärtää mistä on kysymys. Sama laskunumero, viite oikein, summa oikein yms.

Asiakaspalvelu ei vastaa ja puhelullahan on hintaa tuo legendaarinen 0,29 e/min!

Aivan törkeää toimintaa.

Mulleki tuli, en edes ite tajunnu. maksoin vain :D No pari pv sit tuli postissa kirje, että oletpa maksanut liikaa ja laita tilinro niin palautetaan rahat. Pistin s.postilla niille tilinron. Ei oo vielä rahat tullu mut vastaus tuli, että joo palautetaan.

mä peruutin sen puljun yhden lehden nettisivuilla ennen joulua ja tällä viikolla sitten tuli lehti. Peruutusnumerossa sanotaan et on ruuhkaa ja katkaistaan puhelu. Valitsin sitten muut asiat ja jonotin jonkin aikaa ja sain peruutettua lehden. Kohtuuttoman vaikeaksi on peruutus tehty, en tilaa enää yhtään sen firman lehteä tämän jälkeen.

mitä sitten jos menisikin perintään?

ensin lähetetään lasku,sitten maksumuistutus ja myöhemmin vasta homma menee perintään. eikä se silloinkaan ole ongelma jos kerran olet peruuttanut tilauksen. jos muuten tulee maksumuistutus, älä vaan mene paniikissa maksamaan sitä :D

joten älä hätäile.

Onneks mulla ei ole ollu tommosia ongelmia. Olen ollu kyseisen lafkan asiakas jo ainakin 20 vuotta ja tilannu sieltä useita lehtiä erimittaisissa pätkissä. Ei yhden yhtä väärää laskua, ei yhtäkään maksumuistutusta. Peruutus on onnistunut moitteetta joka kerta joko nettilomakkeen kautta tai sähköpostilla. Mulla on tainnu käydä hyvä tuuri...

Yli kuukausi sit peruin lehden (lahjatilaus) ja asia oli ok. Nyt sain maksumuistutuksen ja tietenkään ei puhelimella pääse läpi. Hyvä keino saada asiakkailta rahat pois jatkamalla peruutettuja tilauksia ja asiakkaat soittavat sit palvelunroon joka hyvä tienestiä sekin, on siellä päässä myyjillä töitä ja taksa raksuttaa..

Minulle tuli lehden peruutuksen jälkeen joku saldo-lasku, ja se oli korkeampi kuin mitä ois minusta pitänyt olla. Sumplin siinä oman aikani että miten on mahdollista, ja lopulta maksoin vain sen osan jonka minusta minun pitikin maksaa.
Eikä ole ainakaan vielä tullut huomautuslaskuja.

En sitte tiedä onko toi jotain huijausta, että toivovat tilaajien maksavan enemmän kuin kuuluu, vai olisinkohan saanut palautuksina ne rahat. Jotenkin epäilen tätä.

Yhteistyössä