Sanoma Magazines, tilaajalahjat vain kusetusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletteko muut saaneet tilaajalahjanne tai onko muuten ollut ongelmia ko. "puljun" kanssa? Itse sain äitienpäivän alla sähköpostiini tarjouksen valitsemastani lehdestä+haluamani tilaajalahja kaupan päälle. No, tein tilauksen ja maksoin sen samantien verkkopankissa 30.4. Olen ihmetellyt kun tilaajalahjaa ei ole kuulunut ja vasta nyt huomasin katsoa netistä SM:n sivuilta tilaustietoni. Siellä lukee että lahja on toimitettu minulle, lähetyspäivä 7.5. Minulle ei lahjaa, pakettikorttia tai mitään muutakaan tullut. Asiakaspalvelu on avoinna vain viiteen, joten en tänään enää sinne voi soittaakaan. Kokemuksia kaipaisin vastaavista tilanteista, miten teillä muilla on mennyt? Onko ollut vastaavaa tilannetta ja olette lahjan kuitenkin saaneet?

Mulle ei kerran tullut ja soitin, ja sitten ne tuli. En kyllä muista mikä lehtitalo oli kyseessä.
Ehkä yhden mahdollisesti kadonneen paketin takia ei kannattaisi syyttää koko firmaa huijauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Mulla ei ole ollut ongelmia lahjojen saamisessa. Ei kai jakaja ole pöllinyt sitä?

En tiedä mihin on voinut hukkua, postiluukusta sen ei itseasiassa pitäisi mahtua, joten pakettikortti kai siitä olisi pitänyt tulla. Eipä ole näkynyt. Aion huomenna tuonne asiakaspalveluun soittaa ja kysyä asiasta. En tiedä mitä tuon asian kanssa sitten tekisi jos eivät lahjaa suostu enää lähettämään.:/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle ei kerran tullut ja soitin, ja sitten ne tuli. En kyllä muista mikä lehtitalo oli kyseessä.
Ehkä yhden mahdollisesti kadonneen paketin takia ei kannattaisi syyttää koko firmaa huijauksesta.

En tietääkseni ole syyttänyt, tuossa perässä on kysymysmerkki. :whistle: Tuo kusetus tuli mieleeni kun netistä googlettamalla löysin vastaavia keskusteluja. Katsotaan huomenna mitä sanovat kun sinne soitan.:)

mä taistelin aikoinani yli puoli vuotta, että sain luvatun Brion turvakaukalon! Ensin odotin kiltisti, että kaipa se sieltä sitten tulee. Kun lapsen syntymä alkoi lähestyä, aloin huolestua, koska en halunnut "turhaan" mennä ostamaan toista kaukaloa, kun SM:ltä piti jo olla tulossa. Kun otin firmaan yhteyttä, antoivat selitykseksi, että on maahantuojalta loppu ja toimitetaan, kun uusia saadaan. Onneksi raskaus meni yliaikaiseksi, niin ehdin juuri ja juuri saada kaukalon ennen vauvan syntymää!

No eipä ole munkaan muumimukia näkynyt vaikka lasku maksettu aikaa sitten..

Kannattaa käydä vilkaisemassa omat tietosi myös, tunnukset näet tilaamiesi lehtien takakannesta.

Mä kävin katsoon ja siellä luki näin:
Mikäli tilaukseesi kuuluu tilaajalahja jonka saapumista vielä odotat, huomiothan seuraavaa: Teknisestä ongelmasta johtuen näkyy joissain jo maksetuissa tilauksissa Tilaajaetu-kohdassa virheellisesti että lahja olisi jo postitettu. Kaikissa tapauksissa tilaajalahja ei kuitenkaan valitettavasti ole ihan vielä liikkeellä, vaikka päivämäärä niin väittääkin. Saat tilaajalahjasi noin kuukauden kuluttua siitä kun maksu on kirjautunut meille, joten maltathan odottaa rauhassa! Pahoittelemme tilannetta ja yritämme saada lähetystiedon kuntoon mahdollisimman pian.

No eipä ole munkaan muumimukia näkynyt vaikka lasku maksettu aikaa sitten..

Kannattaa käydä vilkaisemassa omat tietosi myös, tunnukset näet tilaamiesi lehtien takakannesta.

Mä kävin katsoon ja siellä luki näin:
Mikäli tilaukseesi kuuluu tilaajalahja jonka saapumista vielä odotat, huomiothan seuraavaa: Teknisestä ongelmasta johtuen näkyy joissain jo maksetuissa tilauksissa Tilaajaetu-kohdassa virheellisesti että lahja olisi jo postitettu. Kaikissa tapauksissa tilaajalahja ei kuitenkaan valitettavasti ole ihan vielä liikkeellä, vaikka päivämäärä niin väittääkin. Saat tilaajalahjasi noin kuukauden kuluttua siitä kun maksu on kirjautunut meille, joten maltathan odottaa rauhassa! Pahoittelemme tilannetta ja yritämme saada lähetystiedon kuntoon mahdollisimman pian.

Kiitos tiedosta! Minulla ei tuollaista missään lukenut. Josko sitten olisi vain virhe jossain sattunut.:)

En ole minäkään saanut tilaajalahjaani. Kyselin sitä asiakaspalvelun palautelomakkeella johon liitin sähköpostosoitteeni. Ei ole lehtiyhtiössä vaivauduttu vastaamaan tiedusteluuni. Tilaustiedoissani luki että lahja on toimitettu jo toukokuussa. Ei ole lahjaa postitse saapunut vaikka lasku on jo maksettu toukokuun alkupuolella.

Mulla on just kaks lehteä sieltä pelkästään kylkiäisen takia. Molemmissa on sekä kylkiäinen että lehti tullut ajallaan. Ja kylkiäinen on ollut juuri sitä mitä on pitänytkin.

Mulla sama ongelma! Kylkiäisen takia suostuin tilaamaan eikä sitä ole näkynyt nyt kolmeen kuukauteen. Asiakaspalvelu taas on Sanoma Magazine:lla todella toimiva - saapi soitella vaikka kuinka niin eivät he sieltä kuitenkaan vastaa kun ehkä 30 puhelun jälkeen (kokemusta on!)

Yhteistyössä