sanopa pph tosi ilkeesti... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Menin hakemaan poikaa hoidosta ja siinä juteltiin hoitajan kanssa kesästä, kun mulla ei ole yhtään lomaa kun olen vasta aloittanut.

Niin Hoitaja vaan tuumasi että menkää nyt ihmeessä tutstumaan tarhaan johon poikasi joutuu mennä kun hän itse jää 1kk lomalle, ja siihen perään sanoi vielä: että kyllä hällä käy niin sääliksi mun poika kun joutuu koko kesän olla hoidossa.. :ashamed:

Mitä ihmettä mä sille voin että en saa lomaa.. :ashamed:
Tekeekö tämä msta nyt huonon äidin muitten rinnalla, :( :ashamed:

Ei tietenkään tee!
Meillä on myös tyttö koko kesän hoidossa, kun en itse oppisopimustyöntekijänä voi pitää lomaa. Osa-aikaisena on kyllä muutenkin mutta silti...

Älä välitä, oli tosiaan aika ajattelemattomasti sanottu mutta kun kaikki ei vaan voi elämäntilanteisiinsa aina vaikuttaa :/

No eipä tosiaan tee. :hug:
Jos yhtään lohduttaa niin mun poikani totesi viikko sitten maanantaina, eli ekan lomapäivän jälkeen, että hällä on ikävä päiväkotiin.. Nyt on lähes päivittäin kysynyt että koska menee hoitoon.

tuskin tarkoitti mitään muuta kuin sitä että käy sääliksi poika joka joutuu kesäksi vieraiden lasten joukkoon vieraaseen paikkaan. Eihän se lapselle ole kiva juttu, todellakaan.

Tuskin pph halus sua syyllistää. Jospa hänen ihan oikeasti tuli vain surku poikaa, kun kerran oikeasti joutuu olemaan hoidossa koko kesänkin. Sääliksi käy suakin, kun et voi viettää lomaa poikasi kanssa. En usko, että pph tarkoitti pahaa, vaan päinvastoin on empaattinen ihminen ja toi ajatuksensa julki. :hug:

Tottakai se on kurjaa, jos lapsi ei voi viettää kesälomaa, mutta eihän sille voi mitään, jos vanhempi/vanhemmat ei töistä lomaa saa :o

Meidän likka ja jätkä on 3pvä/vko myös kesän läpi, koska minullakaan ei ole lomaa... Teen tosin itsekin osapäiväviikkoa, mutta töissä joudun kuitenkin olemaan

:/

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
No, ei todellakaa tee.Ehkä tarkottivaan hyyvää ku sano et menkää tutustuun sinne pk:n ennenkö poika menee sinne. Samoin sanottiin mulle ku tyttö menee heinäkuus eri hoitoon.....

Joo,tietenkin mennään tutustuu tarhaan. Heinäkuussa poika on siellä uudessa tarhassa kuukauden. :)

Ehkä hän ei tarkoittanut sitä pahasti ja kyllä se hoitajasta pahalta tuntuu että lapsella ei ole yhtään lomaa. Ei sulla ole ketään ystävää tai mummoa... joka voisi vähän lomaa lapselle pitää?
Kesä on päiväkodissa rankka kun hoitajia tulee ja menee.