E
Eevee
Vieras
Ja yrität rakastaa, tahdot rakastaa, tahdot tuntea jotain toista kohtaan mutta lähinnä tunnet ystävyyttää. Onko silloin enää mitään tehtävissä? Olemme olleet teineistä saakka yhdessä, nyt kohta 13v. Olen 30v nyt. Ja mieheni on superihana isä, vastuuntuntoinen, joskis hieman liikaa työlleen omistautunut. Arki meillä rullaa omaan tuttuun tapaansa, kaikki ok sinällään. Mutta en vain enää tunne sellaista rakkautta mieheeni, tunteeni ovat lämpimiä, mutta esmes seksiä en enää hänen kanssaan juuri halua...
En haluaisi erota, mutta haluaisin tuntea vielä intohimoa tai edes jotain. Nyt tää on tälläistä rämpimistä, ainakin minun osalta. Mietin onko mulla joku kolmenkympin kriisi vai mikä helvata, mutta mietin että tässäkö tää elämä oli? Intohimo, nauru.. Missä ne on?
En haluaisi erota, mutta haluaisin tuntea vielä intohimoa tai edes jotain. Nyt tää on tälläistä rämpimistä, ainakin minun osalta. Mietin onko mulla joku kolmenkympin kriisi vai mikä helvata, mutta mietin että tässäkö tää elämä oli? Intohimo, nauru.. Missä ne on?