sateinen syysilta, kynttilän valo.. miten on, pinotaanko taas YLILUONNOLLISIA KOKEMUKSIA :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kotona oli päivän aikana imuroitu ja pesty lattiat, ja kyllä mä mietin että onko meille muuttanut joku kotitonttu, kun mies ei yleensä vapaaehtoisesti imuriin tartu. Melkein yliluonnollista siis :D

[QUOTE="vieras";21913865]Täällä kotona oli päivän aikana imuroitu ja pesty lattiat, ja kyllä mä mietin että onko meille muuttanut joku kotitonttu, kun mies ei yleensä vapaaehtoisesti imuriin tartu. Melkein yliluonnollista siis :D[/QUOTE]

erittäin :D

Pidin mummoani kädestä, kun hän kuoli päiväaikaan ikuiseen uneen.
Yöllä heräsin siihen, että joku katsoo minua. Katsoin vuoteestani käytävälle päin ja näin mummoni, joka katsoi minua ja lähti samantien kävelemään ja hävisi. Jouduin herättämään mieheni, koska minua pelotti. Hän käväisi katsomassa kotimme ja siellä ei ollut ketään ylimääräisiä henkilöitä.
En puhunut kokemuksestani kenellekään eikä myöskään mieheni.

Veljeni tuli käymään muutaman päivän päästä luonamme ja alkoi itse kertomaan, että oli herännyt mummon kuolemaa seuranneena yönä ja nähnyt mummon katsomassa häntä ja häviävän sitten. Siinä vaiheessa karvani nousivat pystyyn! Kerroin oman näkyni myös. Nämä "näyt" olivat tapahtuneet melkein samaan aikaan.

Ajattelin ensin itse, että tunnekokemus kuolemasta oli niin suuri, että se pisti minut näkemään näkyjä, mutta kun veljeni kertoi samasta asiasta niin näkyni ei voinut olla enää pelkkä "näky". Vieläkin vähän karmaisee, kun ajattelen sitä. Mutta uskon, että mummoni halusi vielä kerran hyvästellä meidät.

Tämä lähinnä sattumaa, mutta säikäytti 14-vuotiaana pahanpäiväisesti: pelattiin ensimmäistä(ja viimeistä) kertaa spiritismiä. Kyseltiin niitä näitä kynttilän lämmittämän lasin avulla kaudalta. Pyydettiin jotain merkkiä ja PAM tuli sähkökatko. Kiljastiin äänekkäästi ja juostiin veljen huoneeseen joka ei kiljasua ollu edes kuullu! Sähkökatko kyllä tuli ilman ukkosta tms.

Seuraavana päivänä tuhottiin kaikki pelistä ja oltiin paskat housussa pitkään. Hyi mikä kokemus!

Spiritismin peluu ei kannata. Itsekin nuorena osallistuin joskus tohon "hullutukseen". Tuttavan tuttavani pelasivat sitä porukalla ja mielenterveys meinasi mennä siinä pelissä useammalta kaverilta. Yksi niistä teki sitten itsemurhan, kun ei muuten päässyt "rauhaan".

Yhteistyössä