Sattuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Mikä auttaa, kun rakastaa ihmistä jonka kanssa ei voi elää? Monta vuotta olen rakastanut, ottanut välimatkaa, langennut taas, saanut lapsen kyseiselle ihmiselle... Toisaalta olen onnellinen, toisaalta sattuu. Joka päivä mietin tätä ihmistä monta kertaa, kaipaan ja haluan. Silti on pakko olla erillään. Tuntuu että hukkaan elämäni tähän riutumiseen. Ja niin kauan kun ajattelen tätä ihmistä, en voi löytää onnea.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Mikä auttaa, kun rakastaa ihmistä jonka kanssa ei voi elää? Monta vuotta olen rakastanut, ottanut välimatkaa, langennut taas, saanut lapsen kyseiselle ihmiselle... Toisaalta olen onnellinen, toisaalta sattuu. Joka päivä mietin tätä ihmistä monta kertaa, kaipaan ja haluan. Silti on pakko olla erillään. Tuntuu että hukkaan elämäni tähän riutumiseen. Ja niin kauan kun ajattelen tätä ihmistä, en voi löytää onnea.

Kerrohan mullekkin jos joskus keksit mikä tuohon auttaa... sama ongelma täällä :(

meillekkin just ero tuli, poika meillä on 1-v ja toinen syntyy joulukuussa.. todella surkea olo kun rakastan sitä ihmistä mutta kun se vaan osas satuttaa päivästä toiseen.

Yhteistyössä