Hae Anna.fi-sivustolta

sattuuko kestopigmentointi?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä armi 3, 09.09.2013.

1. armi 3 Vierailija

Olen ajatellut ottaa silmienrajaukset kestopigmentointina.Pelotaa kuitenkin, että se sattuu paljon kun silmän ympärys on niin herkkää aluetta. Haluaisin kommentteja siitä sattumisesta.

2. Irmana Vierailija

3. mimmimyy Vierailija

ei satu. siistit tulee. ota ihmeessä!

4. Tarja I Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kipukynnys on hyvin yksilöllinen asia, joten varmaa vastausta ei kukaan osaa antaa. Jos et pelkää verikokeen ottoa, lääkeinjektion antamista tmv, niin tuskinpa kestopigmentointi tuottaa ongelmaa. Ihohan pintapuudutetaan EMLA:lla aina ja joillakin kosmetologeilla on laitteita, jotka jäähdyttävät ihoa toimenpiteen aikana, kylmällä iholla ei pistäminen satu niin paljon. Lääkäritkin esim. avaavat paiseita kylmäpuudutuksessa. Itsellä ei ole kuitenkaan kokemusta "kylmäkestopigmentoinnista". Itselläni on kestopigmentoitu sekä kulmat että linerit; Alkuperäinen pigmentointi ja kulmiin 2 vahvistusta, linereihin 1 vahvistus. Mielestäni kulmien pigmentointi sattui enemmän kuin linereiden, mutta missään nimessä kipu ei ole tällaiselle tavallisen kipukynnyksen omaavalle ihmiselle mitään ihmeellistä. Yksi asia mikä ei monellakaan varmaan tule mieleen ilman vinkkaamista; Ota kipulääkettä pari tuntia ennen toimenpidettä.

Pigmentoinnit ovat niin mahtava helpotus elämään, että en varmaan luovu niistä ennen kuin mummona. Täällä jossain keskustelussa oli jotain ohjeistettu, että EI rasvata toimenpiteen jälkeen. Minua on aina ohjeistettu rasvaamaan ja en voi kuvitellakaan jättäväni rasvaamatta, muuten ihan varmasti pigmentti rapsahtaa muutamassa päivässä ruven kanssa pois. Koska ihon pinta kuitenkin rikotaan ja iholla tuntuu muutaman päivän ajan pientä kihinää ja kirvelyä, rasvaaminen helpottaa jo näitäkin oireita. Eli Bepanthenia kehiin. Muuten olen aina ollut näyttäytymiskelpoinen suoraan pigmentoinnin jälkeen, yläluomet turpoavat lievästi, mutta ei haittaavasti.

5. pirre Vierailija

kannattaa mennä sellaiseen paikkaan missä tehdään pigmentointi kahteen kertaan ettei tartte niin voimalla tehdä! mielummi 2 kertaa ja vähä varovaisemmin! emla puudute vei aika hyvin kivun tuntemukset pois. tuntui vaan että kutitti vähän kun ripset heilahteli ees taas :D

6. sadekeiju Vierailija

Minulla ainakin sattui kulmien pigmentointi todella paljon. Tuskainen kokemus. En ole mikään kipuherkkä ihminen mutta tuo sattui!

7. vierailija Vierailija

Enemmän sattui kulmakarvojen nyppiminen, eli suosittelen. Ei tuntunut juuri lainkaan - olen kipuherkkä, joten hammaskiven poistossakin on puudutettu. 1 kerta pigmentoitu kulmakarvat ja 2 kertaa vahvistettu. Joskus ihmettelen, että missä vaiheessa se väri laitetaan, kun ei tunnu lainkaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri