Hae Anna.fi-sivustolta

Saunaan yhdessä?

Viestiketju osiossa '50+' , käynnistäjänä Anelma, 19.08.2005.

1. Anelma Vierailija

Olen töissä noin kolmenkymmenen nuoren miehen joukossa, ainoa nainen muuten. Törmäsin hauskaan juttuun kesäkuun kesäretkellä, joka suuntautui Nuuksioon pikku mökille.

Otin tehtäväkseni lämmittää saunan, kun eivät nämä kaupunkilaispojat tienneet, miten puusauna lämpiää. Kun sauna oli valmis, kutsuin poitsut löylyyn. Hämmästykseni oli suuri, kun heistä oli aivan omituista, että en tullut heidän kanssaan saunomaan (siis alasti, ei ollut uimahousuja kellään). Ja olivat ihan selvin päin.

Onko nykynuoret näin luonnollisia vai olenko minä estynyt? En olisi voinut kuvitellakaan, että olisin istunut alasti nuorten alastomien miesten seassa. Toisaalta kaduttaa, olisihan se ollut vinha kokemus.

Mitens te olisitte tehneet?

2. ne pojat Vierailija

katsoivat,että et kuulu enää sarjaan naiset.
    50+ nainen saa rauhassa katsella 30-40 vuotiaita miehiä,kikkelisillään.

Skeptinen vastaukseni johtuu kirjoituksestasi, joka eittämättä vaikiutti kuudennella kymmenellä olevan mummukan päiväunelle.
    Sorry,en tahtonut loukata kuitenkaan henk.koht.

3. Anelma Vierailija

En löytänyt viestistäsi mitään, mistä olisin loukkaantunut.
    Pidän ikäisistäni miehistä, yhdestä kerrallaan. en osaa myöskään ajatalla näitä nuorukaisia seksiobjekteina. Ne on vaan työkavereita.

Mutta tämä ei ollut päiväuni vaan ihan tosi juttu.

Käyttekö te muut ihan vapautuneesti vieraiden kanssa saunassa? Minä en ole koskaan sisäistänyt tätä suomalaista tapaa olla alasti ventovieraiden seurassa.

4. Joskus Vierailija

Kyllä olen käynyt,,esim. miesystäni ja hänen ystävänsä, jota en niin kovin tunne,,oltiin saunassa kolmistaan eikä eikä haitannut yhtään. Ajattelen, että tämä viidenkympin ikä on saanut turhat kainostelut häviämään.

5. kottarainen Vierailija

Minulle alastomuus on luonnollista, eikä saunaan mennä ketään katselemaan vaan saunomaan. Tai minä ainakin. Käyn esim. höyrysaunassa ja siellähän kaikki ovat ilkosillaan tosin ei siellä paljon näkisikään vaikka tirkistelyyn olisi halujakin.

6. Ei minuakaan Vierailija

saa saunaan kenenkään vieraan kanssa, ei millään.En käy lenkkisaunassakaan, kun koko taloyhtiön muijat ovat siellä.

7. Anelma Vierailija

Kävin pikku likkana mummuni kanssa yleisessä saunassa useinkin. Siellä oli lähitienoon mammat ja lapset lauantaisin yhdessä pesulla. Kyllä siinä tuli lapsille ihmiskeho tutuksi jo pienenä, ei ole tarvinnut isompana miettiä, miltä alaston ihminen näyttää. Siellähän oli ne pikkupojatkin naisten puolella, joilla ei ollut isää mukana.

Siinä iässä näes todella tiirailtiin eikä vaan saunottu.

8. lyyli Vierailija

Olisit nyt mennyt saunomaan nuorten miesten kanssa? olisi ollut mukava kokemus. Tuskin tällaista sattuu joka lyylille. Mietinkin juuri, että mitäköhän itse olisin tehnyt vastaavan laisessa tilanteessa?sitä jäin miettimään..

9. ;) Vierailija

Minäkin olin poikani bileissä ja saunaan menin kaikkien 25-vuotiaitten kanssa siinä missä muutkin. Meitä oli varmaan toistakymmentä löylyissä ja minä taisin olla se ainoa joka tiiraili.

10. Irene Vierailija

en olisi myöskään mennyt,vaikka nuoret miehet ovat mukavia ja avoimempia kuin me aikoinaan.
    Nyt vähän härskiä huumoria,älkää suuttuko_Olisin ajatellut,että nuoret minut nähdessään alasti,olisivat menettäneet miehisyytensä pitkäksi aikaa..

11. taru Vierailija

mie olisi reagoinut ihan samalla tavalla. jossai männöö rajat. ei se oo mein sukupolvelle mitenkään luonnollista männä saunaan alasti nuorten . tai ees vanhojen, miesten kanssa.
    sinä teit ihan oikein ja reagointisi oli oli ok, nää nuoret oli hiukkaoutoja. ei nuoretkaan yleensä tolleen reagoi. joukosa yhmyys tiiviistyy...onnea kun omaat terven järjen ja jokunlaisen spopivuuden ja säädyllisyyden rajan. hyvä akka!

12. Nainen Vierailija

On jokaisen oma asia millaisessa porukassa menee alastomana saunaan. Tiedän pariskuntiakin jotka saunovat erikseen koska haluavat nauttia löylyistä täysin yksin. Yleisissä saunoissa menevät miehet ja naiset vaikka vierekkäin lauteille. Makunsa kullakin.

13. vm47 Vierailija

Olisin saattanut mennäkin. Äitinään olisivat pojat kai enempi pitäneet kuin seksiobjektina.

Minua ei poikain anatomia olisi kiusannut. Kun jätän silmälasit pukuhuoneen puolelle, saunassa saa olla vaikka karhu, en minä siitä näkisi kuin hahmon. Ehkä ihmettelisin, että miksi turkki päällä...

14. Rauhalahti Vierailija

Menen mielelläni naisten katseltavaksi höyrysaunaan ja kiihotun kun huomaan estotonta katselua. Katselen itsekin. Olen 30v hyväkroppainen, itseeni tyytyväinen kundi. En silti itserakas, vaan vailla kaikenlaisten naisten huomioo!!

15. Äidinkultapoju Vierailija

Olen tottunut menemään äitini kanssa saunaan, ja lähes aina oli muitakin paikalla
    se ei minua häirinnyt. Kun vuodet vierivät ja tulin 12-13 ikään mun kaluni heräsi eloon. Eli olin usein muna ylhäällä ja se oli muiden mieleen, Runkatkaa sitä poikaa
    on helpompi teillä olla kun ei tarvitse katella mun poikani sojottavaa piliä sanoi äitini heille. Ja ne runkkasi minua tosi mielellään sekä kertoivat omasta pojastaan
    joka EI varmasti tule äitinsä kanssa saunaan. Mutta sun poikasi on eri maata meidän onneksi ne juttelivat. Ja äitinikin oli musta ylpeä äidin kulta tämä on ja kouri mun muniani enkä pistänyt sille hanttiin yhtään. Tiesin kokemuksesta että
    kun on isälläni tili päivä ne eivät tunne sanaa tai lausetta. Ei ole rahaa meillä.

16. vierailija Vierailija

Niin pienestä pojasta kuin vain muistan olen ollut saunassa. Ja välillä mun omieni
    vanhempieni kanssa ja välilla toisten kanssa. Minä rakastin saunaa en löylyä mutta
    sitä toista puolta missä pestään itsemme ja kakarat. Ne saivat pestä mut vaikka sata kertaa en laittanut heille vastaan varmaan koskaa. Ja mun äitini sanoikin että
    heillä on tämän kylän puhtain poika. Kun vuodet vierivät ja pojille tuli ikää yli 12
    niin ne lopettivat käymisen vastaikkaisen suku puolen kanssa. mutta minä en ja
    heillä oli hauskaa kun mulla sojotti se eräs osani. Pestääkö poika myöskin täältä
    ja pesijä oli mun haaroissani kiinni. Pese kuten olet pessyt mut monta kertaa ja
    heillä oli hauskaa mun kustannuksellani. Kun menin armeijaa en tullutkaa enää
    heidän kanssa saunaan. Se on minua jälkeen päin harmittanut hyvin paljon.

17. saunameditaatio Vierailija

Minä haluan saunoa yksin ja kaikessa rauhassa, en kelpuuta edes miestäni saunakaveriksi. Pahimpia paikkoja ovat minulle työporukan ryhmäsaunat, kerran olen ollut, toista kertaa en mene. Vaikka kaikki olivat naisia.

18. Medi Vierailija

Minulle myös sauna on meditatiivinen paikka, joka puhuttelee mutta ei ahdista.

19. Poika saunaan. Vierailija

Minä rakastin kun joku huusi,POIKA SAUNAAN ja minä juoksin sen huutajan luokse. Olin sitten 7 tai 27v ei ollut mulla väliä vaan sinne saunaan mulla mieleni
    teki. Välillä kun olin ollut tuhma mut piiskattiin ekaksi ja käytiin näyttämässä miltä alaston parkuva poika näyttää juuri nyt. Sitten tuli se mun numero minkä
    jokainen tiesi, Eli poika selälleen penkille ja kädet kiinni penkin alle. Pyyhe pojan
    silmille ja joku runkkasi pojan heti, Pyyhe pois ja pojan piti sanoa kuka se oli. Oi-
    keesta vasteuksesta pojan siittimelle ne teki mistä se poika piti varmasti. Ja väärästä vastauksesta pojalta koivet kattoa kohden ja pojalle vitsaa mikä oli monelle mieleen. Piiskataan poikaa joka kerta hiukan enemmän ne sanoivat.
    Mutta kun oli mun vanhempani paikalla niin vain normaali piiskaus mulle.
    Kun tulin 27v ikään minä sain hommia toiselta paikka kunnalta ja minä jäin sille
    tielleni. Sain vaimon 2 lasta (tytön ja pojan). Poika on saman lainen kuin minä,
    Eli piiskaa pojalle hyvin usein mutta nyt he ovat aikuisia ja heillä on oma perhe.

20. vierailija Vierailija

Tämä ei ehkä kuulu tänne mutta kerronpa nyt kuiteskin. Meillä oli kissa kun asuin
    kotonani kakarana ja nuorena miehenä. Se seuras minua joka paikkaan ja oli mun
    paras kaverini. En muista enää sen nimeä mutta asijaani nyt. Me mentiin saunaan
    ja katti tietysti mukaan, Se tuli omasta tahdostaan meidän mukaan. Me otimme löylyä ja kattikin myöskin oli lauteilla. Sen kieli oli ulkona kun sillä oli varmasti
    lämmin, Mutta ei pois ennen kuin minäkin läksin suihkuun ja katti mun jaloissani.
    Se oli tosi kuuma sen turkki kun oli mun kintussani kiinni. Sen jälkeen kun katti oli hiukan jäähtynyt minä kaasin kauhalla sen päälle vettä ja annoin sen myöskin
    juoda kauhasta. Sitten takas löylyyn ja sama uusiksi monta kertaa.
    Kun tulin armeijasta lomille kotiini oli mun sauna kaverini vaihtanut maja paikkaa
    eli oli kuollut pois. Sitä sauna kaveria olen monta kertaa kaivannut.

21. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari