Saunassa

  • Viestiketjun aloittaja käsi
  • Ensimmäinen viesti
käsi
Olin naisten ja miesten yhteisessä höyrysaunassa, istuin juuri rajalle josta naisten ja miesten puoli erottuu. Aivan vieressäni istui mies, hetken mielijohteesta tartuin häntä kyrpään kiinni, hänellä alkoi seisomaan, hieroin häntä jonkin aikaa. Hetken päästä hän tarttui käteeni ja siirsi käteni pois. Olinko ajattelematon?
 
Pette78
mm.. ihanaa ajatella kuinka kalu kovenisi siinä kädessä.. kuuma kostea höyry.. pientä härnäävää hyväilyä kunnes kunnon runkkaamista ja sitten lopuksi lasti lentäisi.. osa menisi kädellekin.. *fantasioi*
 
käsi
Voit vain arvata missä tilassa kun näin menin tekemään!!!! Mutta mitä oikeasti luulette kyseisen miehen päässä sen jälkeen liikkuvan? Tosi juttu oli tämä, olen vähän hassu.
 
käsi
Olisin ollut, itseasiassa en lähtenyt pois pitkään aikaan saunasta, mutta eipä hänkään. Uskoin että hänen teki vielä mieli muuta en tehnyt toista aloitetta, tai sitten hänellä seisoi niin ettei voinut mennä suihkuun.
 
et
Riippuu tietysti kauanko kerkisit häntä runkkaamaan, jos hän oli jo melkein laukeamispisteessä niin ei heti ainakaan minulla laske. Joutuu joitain minuutteja ajattelemaan aivan muita asioita
 
käsi
No jonkin matkaa pääsin, mutta pystyisitkö Sinä ajattelemaan muitä asioita jos istuisin vieressäsi sen jälkeen? Olin saunassa varmaan noin 10 minuuttia, tosi pitkään, olin aivan tuskissani kuumuudesta. Myös sieltä.
 
käsi
Tuota ehkä siinä salaa toivoin, pitänee joskus yrittää uudestaan jos sattuis estottomampi mies. Ajattelin vain että jos hän olikin naimisissa niin kertoisiko vaimolleen ja olisiko joku tullut minut saunasta poistamaan, kamala ajatus!
 

Yhteistyössä