Saunassa

  • Viestiketjun aloittaja käsi
  • Ensimmäinen viesti
anne
Olen ollut Serenassa muutamia kertoja, silloin kun saunaosasto vielä oli yhteinen naisten ja miesten kanssa. Tosi kiihottavaa.
Nyt puolet ovat vastakkain.
Enpä vaan ole törmännyt halukkaisiinmiehiin vaikka alasti saunassa käyn ja olen taatusti kiihottunut, rinnan päät pystyssä. Joskus olin kahdestaan miehen kanssa saunassa, tunnelma oli aika tiivis, tiedän että hän katsoi minua.... olin aivan märkä.
Kun Serena oli vielä vanhassa tilassa niin miesten pukukopilla kuivatteli itseään mies jolla seisoi ihanasti, vaikea kääntää katsetta pois. Kiihotti. Se muutettiin kai siksi koska oli liian hyvä näkyvyys naisten puolelle. HArmi, minua ainakin kiihottaa ajatus että joku mies katsoo kovana kun riisuudun ja fantasoi minusta..... onko joku menossa kesällä Serenaan?? ;-)
 
elli
<<Aika ajattelematon(kin) teko. Mä esim varattu mies, joten en kaipaa toisen naisen kosketusta.


no ehkä turkkilainen sauna vieraan naisen vieressä istuen ei myöskään ole varatun miehen paikka?
 
Ellille
Turkkilainen sauna on sauna vain. Olit varattu tai ei siinä ei ole mitään pahaa. Enkä ukkoani sieltä pois patistaisi.
Se mitä teet tai ajattelet onkin sitten eri juttu. t.sari
 
huh
En ymmärrä ajatusta, ettei turkkilainen sauna olisi varattuja varten. Silloin pitäisi varatuilta kieltää monta muutakin huvitusta, jos varatun ihmisen elämässä ei saa liikkua alastomia ihmisiä. Ei kai turkkilainen sauna ole kaikille joku kutupaikka tai paikka jossa tiiraillaan toisten vartaloita tai isketään panokaveria?
 
huh
Mutta varattuna miehenä täytyy sanoa, että en halua toisen naisen kosketusta. Eli harkintaa niihin ""kähmintöihin"", ettei täällä sitten taas kohta itketä, miten tunteettomia miehet ovat, kun kieltäytyvät kosketuksesta.
 
Ukko
Sauna on pyhä puhdistautumispaikka, eikä siihen sovi liittää mitään riettaita ajatuksia. Yhteissaunominen on luonnollinen asia, johon ei liity erotiikkaa. Siviilisäädyllä ei siis pitäisi olla mitään merkitystä.
 
Mies
Jep, se ""vanha"" Serena oli hyvä paikka. Etenkin ne alakerran suihku- ja pukuhuoneosastot. Suihkuihin (Sekä naisten, -että miesten puolelle) oli hyvä näkyvyys yhteisestä pukeutumistilasta ja myös sieltä altaiden puolelta näki hyvin suihkuihin. Nyt ei näe kummaltakaan puolelta kun pukuhuoneet on erotettu ja sinne altaiden puolellekin on laitettu sellainen pleksiseinä näkösuojaksi.
Sillon aikaisemmin useaankin otteeseen näkyi naisten suihkussa mukavia näytöksiä, kun jotkut naiset ""vahingossa"" asettuivat suihkuun sellaiseen paikkaa josta on hyvä näkyvyys pukuhuoneeseen. Samoin höyrysaunassa oli aika hyviä tilanteita. Pitäisköhän lähteä ensi viikolla käymään, olisko siellä enää mitään ""actionia"".
 
Elli
Kommenttini olikin lähinnä ""huhille"" - eli jos pelkää naisen pippeliin sattuvan, niin VARATTUNA miehenä ei sitten mene turkkilaisessa saunassa NAISTEN puolelle ja naisen viereen (niin lähelle että pippelin käpälöinti mahdollistuu). ;-)

Olen minäkin ollut turkkilaisessa saunassa, ja siellä oli vastakkaiset puolet naisille ja miehille. ;-)
 

Yhteistyössä