saunassa

  • Viestiketjun aloittaja hetki
  • Ensimmäinen viesti
hetki
Istuin saunan lauteilla vaimoni kanssa.Meillä oli kolme muuta miestä vaimoineen viettämässä iltaa.Tiedän että vaimoni on nainut kaikkien kyseisten miehien kanssa.Muut kolme miestä tulivat lauteille,vaimoni ja minun seuraksi.Minä kiihotuin kun ajattelin kaikkien neljän kyrvän siementäneen vaimoni pillun.Kyrpäni seisoi ja toiset miehet lähtivät kun näkivät kyrpäni.
 
miekkonen
Istuin saunan lauteilla vaimoni kanssa.Meillä oli kolme muuta miestä vaimoineen viettämässä iltaa.Tiedän että vaimoni on nainut kaikkien kyseisten miehien kanssa.Muut kolme miestä tulivat lauteille,vaimoni ja minun seuraksi.Minä kiihotuin kun ajattelin kaikkien neljän kyrvän siementäneen vaimoni pillun.Kyrpäni seisoi ja toiset miehet lähtivät kun näkivät kyrpäni.
Itse menin kerran kahden mies ystäväni kanssa saunaan ja vaimo tuli perässä ja kummallakin kaverilla rupesi seisomaan. Myös itse kiihotuin kuten myös vaimoni. Tilanne meni siihen kun oltiin vilvoittelemassa että vaimo kysyi minulta että kävisikö että mennään koko porukka yhdessä sänkyyn. Ensin emmin mutta sanoin vaimolle että hoida homma niin sopii mulle. Kun mentiin takaisin saunaan niin vaimo kysyi kavereiltani avoimesti että haluatteko panna potukalla mua ja että sopii myös mulle. Tämän jälkeen nopean suihkun jälkeen makuriin ja ruvettiin porukalla hyväileen vaimoa. Nussittiin vuoronperään ja vaimo otti aina joltain samalla suihin. Itse laukesin suuhun ja toinen kaverini laski vaimon sisään, kolmas meni liukkaille ja lastit vaimon vatsalle. Tämän jälkeen kaverit jätti meidät kaksin jonka jälkeen aloin hyväilemään spermaista ja märkää pillua. Vaimo ei ollut vielä saanut orkkua ja pyysi että tyydyttäisin hänet. Vaikka pillusta valui spermaa niin siitä huolimatta nuolin sitä samalla hyväillen vatsaa ja rintoja. Huomasin että kohta vaimoni saa niin työnsin kullini märkään pilluun, pillu oli niin märkä että se tuntui jopa tosi isolta mutta hetken päästä lauettiin kumpikin. Sauna on vaan mukava asia.
 
Viimeksi muokattu:
liukkaasta pitävä
Olen aatellut kerätä semmosen noin kuuden miehen porukan joskus meille pitämään hauskaa vaimon kanssa. Olisi mahtavaa kun kaikki kuus miestä nussisi vaimoa vuoronperään laskien spermat vittuun. Itse haluaisin sit viimeisenä nuolla ja runkata tuota sperman täyteistä märkää pillua. Sitten vaimo vois runkata ja ottaa kaikilta vielä suihin niin että spermat roiskitaan kasvoille ja rinnoille. Itse taas sitten viimeisenä nuolisin ja hyväilisin sperman liukastamia rintoja, lopuksi nussisin vaimoo rajusti suuhun.
Hei, tuommoista luotettavaa porukkaa voi olla vaikea saada mutta kokeileppa tätä mitä me. Vaimo tykkää spermasta kasvoilla, rinnoilla ja alapäässä. Yhdeltä eikä edes useammalta mieheltä irtoa spermaa niin paljon kun haluaisimme joten vaimo ehdotti minulle että runkkaisin päivittäin parikertaa purkkiin mikä laitetaan pakastimeen. Ei ole ihan sama kun tuore sperma mutta saadaan nauttia tästä herkusta aina silloin tällöin. Viimeksi olin runkannut yli kuukauden ajan kun käytettiin. Ajoissa lämpöseen. Viimeksi aloitettiin niin että kun vaimo otti suihin niin kaato sitä kullin varteen ja tuntuu kyllä hyvältä. Ja laukean aina vaiman suuhun ja sitten suudellaan ja nuollaa toisiamme. Sitten alan hyväileen vaimoa kaataen spermaa rinnoille, puristelen ja nuolen niitä. Loput kaadetaan pillun päälle ja osa työnnetään ruutalla sisään. Sitten alotan nuolemisen ja samalla runkkaa sormilla. Vaimon ollessa jo tosi märkä ja lähellä huippua otan sitten dildon jolla runkkaan sitä. Sitten vielä naidaan ihan normaalisti, mahtavaa panna litisevää märkää kuumaa soermaa valuvaa pillua. Kun ei ole spermaa varastossa niin korvaamme tämän semmoisella hierontaöljyllä jota voi nuolla.
 
Viimeksi muokattu:
pari
Hei, tuommoista luotettavaa porukkaa voi olla vaikea saada mutta kokeileppa tätä mitä me. Vaimo tykkää spermasta kasvoilla, rinnoilla ja alapäässä. Yhdeltä eikä edes useammalta mieheltä irtoa spermaa niin paljon kun haluaisimme joten vaimo ehdotti minulle että runkkaisin päivittäin parikertaa purkkiin mikä laitetaan pakastimeen. Ei ole ihan sama kun tuore sperma mutta saadaan nauttia tästä herkusta aina silloin tällöin. Viimeksi olin runkannut yli kuukauden ajan kun käytettiin. Ajoissa lämpöseen. Viimeksi aloitettiin niin että kun vaimo otti suihin niin kaato sitä kullin varteen ja tuntuu kyllä hyvältä. Ja laukean aina vaiman suuhun ja sitten suudellaan ja nuollaa toisiamme. Sitten alan hyväileen vaimoa kaataen spermaa rinnoille, puristelen ja nuolen niitä. Loput kaadetaan pillun päälle ja osa työnnetään ruutalla sisään. Sitten alotan nuolemisen ja samalla runkkaa sormilla. Vaimon ollessa jo tosi märkä ja lähellä huippua otan sitten dildon jolla runkkaan sitä. Sitten vielä naidaan ihan normaalisti, mahtavaa panna litisevää märkää kuumaa soermaa valuvaa pillua. Kun ei ole spermaa varastossa niin korvaamme tämän semmoisella hierontaöljyllä jota voi nuolla.
Vau!! Luin tämän miehelleni ja sanoin että tuota meidän pitää kokeilla. Varmasti aivan mahtavaa olla kun spermaa kunnolla joka puolella
 
Viimeksi muokattu:
susa
Hei, tuommoista luotettavaa porukkaa voi olla vaikea saada mutta kokeileppa tätä mitä me. Vaimo tykkää spermasta kasvoilla, rinnoilla ja alapäässä. Yhdeltä eikä edes useammalta mieheltä irtoa spermaa niin paljon kun haluaisimme joten vaimo ehdotti minulle että runkkaisin päivittäin parikertaa purkkiin mikä laitetaan pakastimeen. Ei ole ihan sama kun tuore sperma mutta saadaan nauttia tästä herkusta aina silloin tällöin. Viimeksi olin runkannut yli kuukauden ajan kun käytettiin. Ajoissa lämpöseen. Viimeksi aloitettiin niin että kun vaimo otti suihin niin kaato sitä kullin varteen ja tuntuu kyllä hyvältä. Ja laukean aina vaiman suuhun ja sitten suudellaan ja nuollaa toisiamme. Sitten alan hyväileen vaimoa kaataen spermaa rinnoille, puristelen ja nuolen niitä. Loput kaadetaan pillun päälle ja osa työnnetään ruutalla sisään. Sitten alotan nuolemisen ja samalla runkkaa sormilla. Vaimon ollessa jo tosi märkä ja lähellä huippua otan sitten dildon jolla runkkaan sitä. Sitten vielä naidaan ihan normaalisti, mahtavaa panna litisevää märkää kuumaa soermaa valuvaa pillua. Kun ei ole spermaa varastossa niin korvaamme tämän semmoisella hierontaöljyllä jota voi nuolla.
Ihan upeeta, kunnon spermalastia pillussa ei korvaa mikään. Olen jodkus myös haaveillut että kun ois oikein iso miesporukka joka laukeis sisään ja osa runkkais kasvoille ja rinnoille. Useamman kanssa olen yhtäaikaa ollut mutta ei niitä montaa ole ollut.
 
Viimeksi muokattu:
kermaista
Hei, tuommoista luotettavaa porukkaa voi olla vaikea saada mutta kokeileppa tätä mitä me. Vaimo tykkää spermasta kasvoilla, rinnoilla ja alapäässä. Yhdeltä eikä edes useammalta mieheltä irtoa spermaa niin paljon kun haluaisimme joten vaimo ehdotti minulle että runkkaisin päivittäin parikertaa purkkiin mikä laitetaan pakastimeen. Ei ole ihan sama kun tuore sperma mutta saadaan nauttia tästä herkusta aina silloin tällöin. Viimeksi olin runkannut yli kuukauden ajan kun käytettiin. Ajoissa lämpöseen. Viimeksi aloitettiin niin että kun vaimo otti suihin niin kaato sitä kullin varteen ja tuntuu kyllä hyvältä. Ja laukean aina vaiman suuhun ja sitten suudellaan ja nuollaa toisiamme. Sitten alan hyväileen vaimoa kaataen spermaa rinnoille, puristelen ja nuolen niitä. Loput kaadetaan pillun päälle ja osa työnnetään ruutalla sisään. Sitten alotan nuolemisen ja samalla runkkaa sormilla. Vaimon ollessa jo tosi märkä ja lähellä huippua otan sitten dildon jolla runkkaan sitä. Sitten vielä naidaan ihan normaalisti, mahtavaa panna litisevää märkää kuumaa soermaa valuvaa pillua. Kun ei ole spermaa varastossa niin korvaamme tämän semmoisella hierontaöljyllä jota voi nuolla.
Minä ja mieheni tykätään kanssa molemmat nuolla spermaa. Me keräämme "varastoon" niin että mieheni runkkaa samaan kortsuun useasti ja pidämme sitä jääkaapissa. Vetisempään muotoon se menee mutta on saman makuista ja ihanaa kasvoilla sekä rinnoilla. Tuo olisi tietty ihanaa jos sais talteen niin ison määrän kuten mainitsit että ruuttaatte sitä pilluun. Olishan se upeaa jos vois ruutalla työntää peppuun ja pilluun. Sais hienoja kuviakin kun pyllistää ja molemmista valuu.
 
Viimeksi muokattu:
miekkonen
näitä kiihottujia on vauvapalsta myös täynnä. siis muitten pitäs hyväksikäytttää oma puoliso. kummallista kiihottumista nykyajan miehillä.
Minä en käytä vaimoa hyväkseni vaan vaimo se on semmoinen kiimaperse että haluaa useammalta mieheltä kyrpää. Hän rakastaa kun useampi mies käsittelee häntä ja nussii vuoronperään laskien spermat sen kuumaan litisevään kiimaseeen märkään pilluun. Tietenkin itse myös nautin tästä, emme me muuten tätä tekisi. Sitä paitsi vaimo hiljattain ehdotti että pyydettäisiin muutama minun miesystävä taas meille ja hän pyytäisi yhden naisystävänsä ja sen tummaihoisen miehen. Sanoi että on kauan haaveillut että saisi mustaa isoa kyrpää sisäänsä. On kuulemma fantasioinut usein että kolme mustaa miestä ottaa hänet joskus väkisin. Nussivat vuoronperään pilluun kun makaa selällään ja aina samalla yhden kulli nussii raivokkaasti suuhun. Jos vaimo nauttii että sitä nussitaan porukalla niin se hänelle suotakoon. Ja saan minäkin haluamani, viimeisen panon sperman täyttämään pilluun. Tosin vaimo kyllä viimeksi sanoi että nussi sauvalla nyt sitä vittua ja kovaa.
 
Viimeksi muokattu:
Isojorm
Istuin saunan lauteilla vaimoni kanssa.Meillä oli kolme muuta miestä vaimoineen viettämässä iltaa.Tiedän että vaimoni on nainut kaikkien kyseisten miehien kanssa.Muut kolme miestä tulivat lauteille,vaimoni ja minun seuraksi.Minä kiihotuin kun ajattelin kaikkien neljän kyrvän siementäneen vaimoni pillun.Kyrpäni seisoi ja toiset miehet lähtivät kun näkivät kyrpäni.
 
Viimeksi muokattu:
N28v
Itse menin kerran kahden mies ystäväni kanssa saunaan ja vaimo tuli perässä ja kummallakin kaverilla rupesi seisomaan. Myös itse kiihotuin kuten myös vaimoni. Tilanne meni siihen kun oltiin vilvoittelemassa että vaimo kysyi minulta että kävisikö että mennään koko porukka yhdessä sänkyyn. Ensin emmin mutta sanoin vaimolle että hoida homma niin sopii mulle. Kun mentiin takaisin saunaan niin vaimo kysyi kavereiltani avoimesti että haluatteko panna potukalla mua ja että sopii myös mulle. Tämän jälkeen nopean suihkun jälkeen makuriin ja ruvettiin porukalla hyväileen vaimoa. Nussittiin vuoronperään ja vaimo otti aina joltain samalla suihin. Itse laukesin suuhun ja toinen kaverini laski vaimon sisään, kolmas meni liukkaille ja lastit vaimon vatsalle. Tämän jälkeen kaverit jätti meidät kaksin jonka jälkeen aloin hyväilemään spermaista ja märkää pillua. Vaimo ei ollut vielä saanut orkkua ja pyysi että tyydyttäisin hänet. Vaikka pillusta valui spermaa niin siitä huolimatta nuolin sitä samalla hyväillen vatsaa ja rintoja. Huomasin että kohta vaimoni saa niin työnsin kullini märkään pilluun, pillu oli niin märkä että se tuntui jopa tosi isolta mutta hetken päästä lauettiin kumpikin. Sauna on vaan mukava asia.
Olen 28v nainen. Saunottiin meillä mieheni ja hänen ystävänsä kanssa. Mies kysyi että voidaanko toteuttaa kimppaseksi nyt kaverin kanssa. Lupasin miettiä asiaa. Kun oltiin saunottu ja vilvoiteltu sanoin miehelleni että menen nukkumaan tulkaa jos haluatte kimppaa. Hetken päästä miehet tulivat ja sain kahta miestä ja nautin kyllä tilanteesta.
 
Viimeksi muokattu:
N28v
Ihan upeeta, kunnon spermalastia pillussa ei korvaa mikään. Olen jodkus myös haaveillut että kun ois oikein iso miesporukka joka laukeis sisään ja osa runkkais kasvoille ja rinnoille. Useamman kanssa olen yhtäaikaa ollut mutta ei niitä montaa ole ollut.
Mulla on ollut kahdellakin miehellä että miehet laukeaa pilluuni 10-15 kertaa kumpikin ja on paikka ihan spermasta märkänä kun on naitu vähän väliä pieniä taukoja lukuunottamatta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen koittanut ensin vihjailla ja sittemmin sanonut suoraankin +40v vaimolle,että otettaisi mies kolmanneksi,mutta ei...
En ymmärrä,kun olen ehdottanut kookaskaluista ja kestävää,kun oma vaatimaton ja nopeasti laukeava, mutta ei...
 
Neidot
Viiden neidon porukalla vuokraamme keväällä mökin samasta paikkaa yleensä kesäkuussa. Leikkimielellä keräämme lähimökeiltä saunojia. Arpajaisten perusteella valitsemme kahdesta kolmeen "keräilijää". Palkintona saunojille on "jorman kastajaiset" eli pesemme puoli tai täysijäykkiä jormia. Ystävättärien kanssa sovimme ettei yövieraita suvaita mutta vierailla saa. On myös sattunut että joku meistä on halunnut palata kastajaisilta vasta aamulla.
 

Yhteistyössä