Saunominen

  • Viestiketjun aloittaja jamina
  • Ensimmäinen viesti
Janniina
Näiden mielipiteiden perusteella miehet näyttävät haluavan että naisensa katselaa kalua saunoessa ja jopa nauttivat siitä. Ei kannata salaa vilkuilla, vaan katsella avoimesti niin mies on mielissään. Miehet jopa toivovat että kalu huomioitaisiin kosketuksilla tai/ja sanoilla. Miksi miehelle on niin tärkeää että myös kalua saa huomiota? Miehet saatteko te siitä jotain nautintoa että naisenne katselee kaluanne saunoessanne?

No eipä naisten ainakaan salaa tarvitse yrittää vilkuilla. Miehet ilmeisesti toivoo että nainen katselee ihan avoimesti.
 
Sivupersoona
Miehet jopa toivovat että kalu huomioitaisiin kosketuksilla tai/ja sanoilla. Miksi miehelle on niin tärkeää että myös kalua saa huomiota? Miehet saatteko te siitä jotain nautintoa että naisenne katselee kaluanne saunoessanne?
Tarkeitä niiden sanojen kuuleminen jokatapauksessa on. Ehdottomasti siitä tulee tunne ja tietoisuus, että vaimo pitää minusta ja olen kaikinpuolin kiinnostava. Sillä sanomisella ja ihailulla on uskomaton voima saada se jäykkyys aikaan ja pysymään pitkään. Koska sen jäykkyyden tunteminen on tosi mahtavaa, ja jos siihen päälle tulee ihailevat katseet ja sanat henkilöltä jonka vaikutuksesta halu on lähtenyt liikkeelle, niin mikä sen ihanampaa olisi.
Helppo tuo on myös testata, jos pääsette joskus tilanteeseen, kun näette miehen kalun olevan siinä lepoasennossa ja alatte puhumaan jotakin eroottista, niin huomaatte miten nopeasti siellä alkaa tapahtua liikettä. Samoin jos ihmettelette noita miesten alapäänjuttuja, niin niissäkin on takana se oman seisokin herättely. Se pelkän seisokin tunteminen on montakertaa ihan riittävä, eikä sitä yhdyntää edes tarvita. Tietysti joskus tulee ylilyöntejä, kun mies innostuu puhumaan naisille liian rivoja juttuja. Sekin on usein tietämättömyyttä, koska miehet kuvittelevat naisen syttyvän myös eroottisista puheista.
 
Selina75
Tulee eräs kerta mieleen kun nuorena menin silloisen poikaystäväni kanssa saunomaan hänen perheen mökille. Emme olleet harrastaneet vielä seksiä, joten näimme toisemme ensimmäisen kerran alastomina. Olin silloin hieman ujo kuten ilmeisesto ap:kin. Vilkuilin hieman (tietenkin yritin huomaamattomasti) poikaystäväni kalua ja yllätyin kun poikaystäväni sanoi "kyllä sää voi sitä katoo, ei mua haittaa". No en oiken osannut. Poikaystäväni tarttui mua kädestä ja sanoi "kyllä sää voit myös koskea sitä" ja vei mun käteni kalulleen.

Sen jälkeen en ole enään ujostellut katsoa miehen sukukalleuksia saunassa.
 
joana
Miehet käyttäytyvät jopa typerästi kerjätessään huomiota. Mielestäni ei ole ollenkaan asiallista käytöstä kerjätä kaluun liittyviä kosketuksia, katseita ja kehuja. Miksi miehen tarvii niitä kerjätä, jos nainen ei itse älyä/ halua toimia niin? Loukkaantuuko mies jos kalu ei saa ollenkaan huomiota omalta naiselta?
 
äijäänen
Alkuperäinen kirjoittaja joana:
Miehet käyttäytyvät jopa typerästi kerjätessään huomiota. Mielestäni ei ole ollenkaan asiallista käytöstä kerjätä kaluun liittyviä kosketuksia, katseita ja kehuja. Miksi miehen tarvii niitä kerjätä, jos nainen ei itse älyä/ halua toimia niin? Loukkaantuuko mies jos kalu ei saa ollenkaan huomiota omalta naiselta?
Siis laajemmassa mittakaavassa. En nyt ota kantaa yhteen saunomiskertaan, mutta jos nainen ei ikinä noteeraa kalua mitenkään, niin ei se kivaa ole.

Pieni erotiikka puolin ja toisin pitää mielen virkeänä.
 
joana
Alkuperäinen kirjoittaja äijäänen:
Alkuperäinen kirjoittaja joana:
Miehet käyttäytyvät jopa typerästi kerjätessään huomiota. Mielestäni ei ole ollenkaan asiallista käytöstä kerjätä kaluun liittyviä kosketuksia, katseita ja kehuja. Miksi miehen tarvii niitä kerjätä, jos nainen ei itse älyä/ halua toimia niin? Loukkaantuuko mies jos kalu ei saa ollenkaan huomiota omalta naiselta?
Siis laajemmassa mittakaavassa. En nyt ota kantaa yhteen saunomiskertaan, mutta jos nainen ei ikinä noteeraa kalua mitenkään, niin ei se kivaa ole.

Pieni erotiikka puolin ja toisin pitää mielen virkeänä.
No kuinka usein naisen sitten pitäisi kalu huomioida? Ja millä tavalla toivoisit naisen huomioivan kalusi? Ja miksi kalun huomioiminen on miehelle niin tärkeää?
 
Ruttunaama
Suomalainen nainen ai tajua tollasia kaluasioita.Oma naama ja orgasmi etusijalla.Miten muiden maiden naiset,ovatko samanlaisia?Toisaalta pitää ottaa myös sellainen asia huomioon,että nainen luonnostaan on vaan sellanen ,pelkkä synnyttäjä.Ei sen enempää.Eläinmaailmassa ei sielläkään taideta kovin paljon kuherrella aktin jälkeen.Kun naisella on kiima-aika,silloin kalukin kiinnostaa,muulloin ei.Ainakaan niin kauhiasti.
 
inssiopiskelija(n)
Jos löytäisin itselleni miehen, niin olisin kyllä valmis huomioimaan sen kaikki ominaisuudet. Kyllä voisin huomioida sen kalun sanoin ja kosketuksin aina välillä.

Voisin pyytää miestä opettamaan miten hän haluaa kaluaan kosketeltavan, jotta hän voisi todella nauttia. Ja olen melko kokematon, joten senkin takia mies voisi hieman opettaa ja tietenkin jokainen tykkää eri asioista. Eiköhän mies ihan mielellään opeta jos sitä pyytää? Mutta eka tarvis löytää se ihana nuori mies, jonka kanssa vois suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja nauttia elämästä.
 
Vanha Rouva viisas vastaa
Ollaan oltu naimisissa 25 vuotta, mutta kyllä kalua saunassa katselen ja usein. Hipelöin ja suutelenkin. Sitten suihkussa sama ja alkaa tapahtua. Kyllä se miehen kalu aika seksikäs on, ei voi mitään. Ja kun oma, sekä miehen kroppakin on kondiksessa vielä, niin nam, nam.
 
Leena
Kyllä minäkin olen supisuomalainen nainen ja minäkin huomioin mieheni kalun mm saunassa. (ups...taas minä tein sen, mainitsin noin lyhyessä lauseessa mieheni kalun! )

Mies ainakin tykkää ja minä myös...anteeksi vain.
 
äijäänen
Alkuperäinen kirjoittaja joana:
Alkuperäinen kirjoittaja äijäänen:
Alkuperäinen kirjoittaja joana:
Miehet käyttäytyvät jopa typerästi kerjätessään huomiota. Mielestäni ei ole ollenkaan asiallista käytöstä kerjätä kaluun liittyviä kosketuksia, katseita ja kehuja. Miksi miehen tarvii niitä kerjätä, jos nainen ei itse älyä/ halua toimia niin? Loukkaantuuko mies jos kalu ei saa ollenkaan huomiota omalta naiselta?
Siis laajemmassa mittakaavassa. En nyt ota kantaa yhteen saunomiskertaan, mutta jos nainen ei ikinä noteeraa kalua mitenkään, niin ei se kivaa ole.

Pieni erotiikka puolin ja toisin pitää mielen virkeänä.
No kuinka usein naisen sitten pitäisi kalu huomioida? Ja millä tavalla toivoisit naisen huomioivan kalusi? Ja miksi kalun huomioiminen on miehelle niin tärkeää?
No tykkään ihan sellaisesta, että vaikka saunassa tai sängyssä (ei pelkästään seksin aikana) voi koskea ja jutella kivoja. Ei tarvitse johtaa mihinkään, mutta siitä tulee olo, että nainen on kiinnostunut.

 
joku vaan
Alkuperäinen kirjoittaja äijäänen:
Alkuperäinen kirjoittaja joana:
Alkuperäinen kirjoittaja äijäänen:
Alkuperäinen kirjoittaja joana:
Miehet käyttäytyvät jopa typerästi kerjätessään huomiota. Mielestäni ei ole ollenkaan asiallista käytöstä kerjätä kaluun liittyviä kosketuksia, katseita ja kehuja. Miksi miehen tarvii niitä kerjätä, jos nainen ei itse älyä/ halua toimia niin? Loukkaantuuko mies jos kalu ei saa ollenkaan huomiota omalta naiselta?
Siis laajemmassa mittakaavassa. En nyt ota kantaa yhteen saunomiskertaan, mutta jos nainen ei ikinä noteeraa kalua mitenkään, niin ei se kivaa ole.

Pieni erotiikka puolin ja toisin pitää mielen virkeänä.
No kuinka usein naisen sitten pitäisi kalu huomioida? Ja millä tavalla toivoisit naisen huomioivan kalusi? Ja miksi kalun huomioiminen on miehelle niin tärkeää?
No tykkään ihan sellaisesta, että vaikka saunassa tai sängyssä (ei pelkästään seksin aikana) voi koskea ja jutella kivoja. Ei tarvitse johtaa mihinkään, mutta siitä tulee olo, että nainen on kiinnostunut.

Joskus vaan tuntuu että jos alkaa miestä kosketteleen (varsinkin jalkovälistä) niin mies olettaa heti naisen haluavan seksiä. Ja pettyy mikäli huomioiminen jää pelkkiin kosketuksiin.
 
joana
Alkuperäinen kirjoittaja inssiopiskelija(n):
Jos löytäisin itselleni miehen, niin olisin kyllä valmis huomioimaan sen kaikki ominaisuudet. Kyllä voisin huomioida sen kalun sanoin ja kosketuksin aina välillä.

Voisin pyytää miestä opettamaan miten hän haluaa kaluaan kosketeltavan, jotta hän voisi todella nauttia. Ja olen melko kokematon, joten senkin takia mies voisi hieman opettaa ja tietenkin jokainen tykkää eri asioista. Eiköhän mies ihan mielellään opeta jos sitä pyytää? Mutta eka tarvis löytää se ihana nuori mies, jonka kanssa vois suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja nauttia elämästä.
Siinä olis jollekin nuorelle miehelle nainen, joka on sanojensa mukaan valmis huomioimaan myös miehen kalun. Haluaa jopa miehen opettavan miten pitää kosketella, jotta oma mies voi todella nauttia.

Toisella palstalla kyseinen neito kyselee mistä löytäis itselleen miehen (teekkarit ja inssiopiskelijat kiinnostais). Eiköhän joku mies saa neidosta ihanan tyttöystävän tai jopa vaimon?
 
...M...
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä minäkin olen supisuomalainen nainen ja minäkin huomioin mieheni kalun mm saunassa. (ups...taas minä tein sen, mainitsin noin lyhyessä lauseessa mieheni kalun! )

Mies ainakin tykkää ja minä myös...anteeksi vain.
Miehenä pidän siitä että nainen huomioi kaluni välillä. Kokoajan niin ei tarvitse tehdä.

Vastaavasti minä huomioin välillä naisen rinnat, pepun, pimpsan. Välilä tarkoittaa sitä että en ole kokoajan kopeloimassa. Mutta saatan suuseksin aluksi kehua naiseni pimpsaa ihanaksi, suukotella alkuun varovasti, sanoa että se on "minun". Eipä tuosta ole naiseni mieltään pahoittanut.
 
Mielestäni miehen
kalu on huomioitava aina.
Sängyssä, keittiössä ( pöydällä ), konttorilla, halonhakkuussa, marjametsässä, pumpun varessa ja mitä niitä paikkoja nyt onkaan:)
Ainiin ja saunassa tietenkin, viimeistään suihkussa.
 
katkera ikisinkku
Alkuperäinen kirjoittaja inssiopiskelija(n):
Jos löytäisin itselleni miehen, niin olisin kyllä valmis huomioimaan sen kaikki ominaisuudet. Kyllä voisin huomioida sen kalun sanoin ja kosketuksin aina välillä.

Voisin pyytää miestä opettamaan miten hän haluaa kaluaan kosketeltavan, jotta hän voisi todella nauttia. Ja olen melko kokematon, joten senkin takia mies voisi hieman opettaa ja tietenkin jokainen tykkää eri asioista. Eiköhän mies ihan mielellään opeta jos sitä pyytää? Mutta eka tarvis löytää se ihana nuori mies, jonka kanssa vois suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja nauttia elämästä.


No huhhuh, joku on oikein valmis oikein miellyttämään miestä. Pyytää opetusta jotta mies saa juuri sellaisen käsittelyn kuin haluaa.
 
Mies 50
....oikea kommentti.
Se nyt vaan on niin että meillä suomessa ei ihmistä pidä miellyttää :(
Täällä ollaan mutrusuita, erilaisuuksia kummeksutaan oikein porukalla.

Ja se nyt on jo vähintäinkin syntiä että nainen miellättää miestä, mehän ollaankin possuja, vai mitä sikoja sitten ollaankaan. Ja ihan omasta halustaan. Kaikkein suurinta syntiä on se että toinen ihminen, vieläpä mies, pyytää toista tekemään jotain sellaista mikä itseään miellyttää.
Mikähän kumma siinä on kun niitä kumppaneita niin haetaan tuolta muista kulttuureista.......ihan Thaimaasta asti.
 
Leena
Kyllähän minä odotan mieheltä myös yhtäläistä hellyyttä ja huomioimista ja meillä ainakin tuo vuorovaikutus ja kumppanin huomioon ottaminen on tärkeässä asemassa.
Ei se saa jäädä pelkäksi miehen miellyttämiseksi, sen pitää olla molemminpuolista. =)
 
inssiopiskelija(n)
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllähän minä odotan mieheltä myös yhtäläistä hellyyttä ja huomioimista ja meillä ainakin tuo vuorovaikutus ja kumppanin huomioon ottaminen on tärkeässä asemassa.
Ei se saa jäädä pelkäksi miehen miellyttämiseksi, sen pitää olla molemminpuolista. =)


Joo olet aivan oikeassa. Kyllä tottakai odotan saavani mieheltä (kun sen nyt löydän) huomiota.

En aio välittää arvostelijoiden mielipiteistä, jotka paheksuvat sitä että haluan miellyttää miestä. Eiköhän mies kuitenkin ilahdu, jos haluan opetella hellimään ja hyväilemään häntä tavalla jos juuri hän nautii?
 
nainen86
Eiköhän me naiset voitaisi huomioida oman miehen/poikaystävän toive ja antaa hänen nauttia ihailusta. Voisimme saunassa katsetta miehen kalua, kosketella ja kehua sitä mikäli mies sitä kaipaa, mutta kannatta muistaa myös muuten miestä kehua. Ja tieten osoittaa huomiota (kehuin, hellimisin jne) muuallakin kuin saunassa ja silloinkin kun miehellä on vaatteet päällä. No niin naiset, eiköhän osoiteta sanoin ja teoin välittävämme miehestämme? Sen ei pitäisi olla liikaa vaadittu.
 
.......
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin...:
...luulen, että aloittaja ja poikaystävänsä ovat nuoria ihan jo senkin perusteella, että ap:n poikaystävällä tuntuu olevan kestoerektio : ) Jos miehellä seisoo koko saunareissun ajan, eikä hän "häpeä" sitä eli yritä tavalla tai toisella peitellä, niin ei muuta kuin katso ja koske ihan rauhassa.
Juu eiköhän miehen kalua voi ihan hyvin saunassa katsella, jollei hän sitä millään yritä peitellä? Jos mies häpeää seisovaa kaluaan, niin eiköhän se yritä sitä peitella. Mikäli hän ei sitä peittele, niin luultavasti hänelle on ihan ok jos naisensa sitä katselee.

Kosketteleminen on ehkä sia erikseen. Ehkä on perempi kysyä jos haluaa kosketella? Tai ainakin pitää lopetta jos mies ei halua että sitä kosketellaan.
 

Yhteistyössä