Hae Anna.fi-sivustolta

Sauvakävelemään koko perhe!

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä viuhtoja, 18.01.2007.

1. viuhtoja Vierailija

Olen löytänyt hyvän liikuntamuodon, johon voi osallistua aika pienetkin. Hankin teleskooppisauvat 4,5-vuotiaalle lapselleni ja nyt mennään kovaa viuhuen pitkin hiekkaisia metsäteitä ym. Saamme raitista ilmaa, liikuntaa ja voimme jutella päivän tapahtumista kävelyretkillämme. Sauvojen oikea käyttö ei lapsellani ole vielä ihan kohdallaan, mutta eiköhän se vähitellen parane kerta kerralta. Kun kerran lunta ei tule, voi hyvin reippailla sauvoilla ja harjoitella niillä ennen hiihtoa.

Jos sauvakävelykärpänen on pistänyt, niin tilaus sisään esim. Stockmannille ja viikon sisällä sauvat ovat liikkeessä. Näin minä tein ja nyt on hyvät kävelysauvat myös lapsellani.

Teleskooppisauvat kasvavat lapsen myötä ja harrastus on helppo toteuttaa missäpäin Suomea tahansa ja omien aikataulujen mukaan. Kankeat niskat ja hartiat nauttivat tästä liikuntamuodosta ja se ei maksa kuukausittain mitään. Riittää, että sijoittaa kunnon sauvoihin kerran. Asfalttitassut tietysti täytyy uusia joskus, jos kesälläkin jatkaa harrastusta, mutta halpa harrastus tämä kuitenkin on.

2. hölkkääjä Vierailija

Hyvä idea. Mä otin lapset mukaan juoksulenkille. Ne pyöräili ja mä hölkkäsin siinä vieressä. Välillä pysähdyttiin juomaan ka katsomaan sorsia ja taas jatkettiin.

3. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Halpa ja hyvä harrastus tuo sauvakävely siitä olen samaa mieltä. Kohta 5 kk harrastanut olen tuota minäkin.

4. meikä läinen Vierailija

kans harrastanu jo kahdeksan vuotta ja aina vaan parantuu

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus