Savanna bongattu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="diu";24018145]

ps. Tekisit joskus jotain muuta kuin palstailisit[/QUOTE]

Mahtuu muutakin kuin tämä palsta :) Millä tavalla lynkkaan? Olen ilmaissut huoleni tuosta holtittomasta tavasta kertoa ihan kaikki. Huoli mm. lapsista, kun ovat tunnistettavissa. Savannaa voisi verrata Tuksuun :D

Viimeksi muokattu:
En ole huomannut että mahtu muutakin, kun oot aina mun kimpuussa täällä, kuukausia tai ehkä jopa vuosia. Et voi olla kovin järkevä. Mulla sentään on elämää ei palsta vaan tai se että muita kiusa tai haukkua pakko olla päästä pipi

Siis mulla on ollu ihan liian pitkä palstatauko. Viimeksi kun seurasin Savannan elämää niin oli bisneskuvioita vaatepuolella ja vielä entinen mies. Mitä kävi miehelle? Entä lapsille? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että pääsen taas kärryille. Mistä tämä uusi mies löytyi?

Olen eronnut. Päätin itse näin. Lapsilla kaikki hyvin:). Bisneksiä ei enää ole, en strippaa sekä kauppa suljennut. Kotona vaan olen. Sekä miehen firmassa töissä tai oikeastaan se on meijän nyt puoliksi, mut en nyt alussa paljon mitään tee, oppin vaan ja tulkkaan kun osaan 4 kieltä

[QUOTE="Savanna";24018371]En ole huomannut että mahtu muutakin, kun oot aina mun kimpuussa täällä, kuukausia tai ehkä jopa vuosia. Et voi olla kovin järkevä. Mulla sentään on elämää ei palsta vaan tai se että muita kiusa tai haukkua pakko olla päästä pipi[/QUOTE]

Vuosia? Salli minun nauraa. En ole ollut vuosia täällä.
Olen suorasanainen, jos se sinua loukkaa, sitten se sinua loukkaa. Enpä juurikaan ole sinua haukkunut. Enkä ole ainoa, joka on kutsunut sinua huomionhakuiseksi.

Uskoisin, että se oma elämä on kaikilla muillakin kuin sinulla pelkästään :)

Et sä mua loukkaa, koska et ole mulle kun palstan hahmo ketä en tunne enkä oikeastaan halua. Sä mulle jo sama asia sanonnut monta kerta, eikö kyllästyttää jo sama laulu mulle laula monta kuukautta? Miks myös luet jos mun jutut ärsyttää? Miten ne sua voi kiinosta sitten?

[QUOTE="Savanna";24018526]Olen eronnut. Päätin itse näin. Lapsilla kaikki hyvin:). Bisneksiä ei enää ole, en strippaa sekä kauppa suljennut. Kotona vaan olen. Sekä miehen firmassa töissä tai oikeastaan se on meijän nyt puoliksi, mut en nyt alussa paljon mitään tee, oppin vaan ja tulkkaan kun osaan 4 kieltä[/QUOTE]

Opettelee seuraavaksi suomen kieltä, tuo yksi aiempi sinun viesti tässä keskustelussa on niin sekavaa tekstiä ettei siitä ymmärrä edes mitä tarkoitat.

[QUOTE="sivustaseuraaja";24018397]Siis mulla on ollu ihan liian pitkä palstatauko. Viimeksi kun seurasin Savannan elämää niin oli bisneskuvioita vaatepuolella ja vielä entinen mies. Mitä kävi miehelle? Entä lapsille? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että pääsen taas kärryille. Mistä tämä uusi mies löytyi?[/QUOTE]

Löysi rikkaamman miehen niin entinen sai kenkää, lapset hoitaa lastenhoitaja ja mummi.

[QUOTE="Savanna";24018590]Et sä mua loukkaa, koska et ole mulle kun palstan hahmo ketä en tunne enkä oikeastaan halua. Sä mulle jo sama asia sanonnut monta kerta, eikö kyllästyttää jo sama laulu mulle laula monta kuukautta? Miks myös luet jos mun jutut ärsyttää? Miten ne sua voi kiinosta sitten?[/QUOTE]

Mitä sä sitten täällä väniset bannissakin, jos sulla kerran on sitä elämää niin hirveästi ja palsta ei kiinnosta yhtään..

ps. oot kertonut että sulla ei ole ystäviä, eli siihenhän sä palstaa tarvitset... TOI on säälittävää.

[QUOTE="Savanna";24018371]En ole huomannut että mahtu muutakin, kun oot aina mun kimpuussa täällä, kuukausia tai ehkä jopa vuosia. Et voi olla kovin järkevä. Mulla sentään on elämää ei palsta vaan tai se että muita kiusa tai haukkua pakko olla päästä pipi[/QUOTE]

Anteeksi nyt vaan, mutta nytkin olet kirjoitellut jo monta sivua tekstiä ja ennen bannia olit täällä kirjottelemassa lähes ympäri vuorokauden asioistasi, joten MIHIN VÄLIIN se sun kuuluisa elämä mahtuu?? :D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="Savanna";24018590]Et sä mua loukkaa, koska et ole mulle kun palstan hahmo ketä en tunne enkä oikeastaan halua. Sä mulle jo sama asia sanonnut monta kerta, eikö kyllästyttää jo sama laulu mulle laula monta kuukautta? Miks myös luet jos mun jutut ärsyttää? Miten ne sua voi kiinosta sitten?[/QUOTE]

Kirjotinkin, että jos loukkaan. Ei sinun minua tarvitsekaan tuntea.

Olenko sanonut, että ärsyttää? Lähinnä huvittaa ja huolestuttaa sinun juttusi. En usko, että sinulle menisi jakelukeskukseen mitään, mikä on sinänsä harmi. Voisit olla fiksukin nuori nainen, mutta nyt sinusta jää aivan toisenlainen kuva.

Status
Viestiketju on suljettu.