Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höh? Mä tilasin vaan 2kpl, yhteensä jotain 17? postikuluineen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tiedä oliko moka vai mikä mutta iahn hyvän kokoinen (130*100) lastematto oli useamman päivän 4,99e hintainen. minä en saanut kun en tahtonut tilata 25e edestä niitä
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Tuli =) Huomenna menen hakemaan ja hinta jotain 40ja 7mattoa
Alkuperäinen kirjoittaja .:Höh? Mä tilasin vaan 2kpl, yhteensä jotain 17? postikuluineen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tiedä oliko moka vai mikä mutta iahn hyvän kokoinen (130*100) lastematto oli useamman päivän 4,99e hintainen. minä en saanut kun en tahtonut tilata 25e edestä niitä
En tilannut muuta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Höh? Mä tilasin vaan 2kpl, yhteensä jotain 17? postikuluineen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tiedä oliko moka vai mikä mutta iahn hyvän kokoinen (130*100) lastematto oli useamman päivän 4,99e hintainen. minä en saanut kun en tahtonut tilata 25e edestä niitä
niin siis minun tilausta ei toimiteta koska sen tilauksen arvo olisi ollut alle 25e. ellos toimittaa vain yli 25euron tilaukset, sen vuoksi en saanut tilausvahvistustakaan. tilasitko jotain muuta, vai toimitettiinko sinulle tuo alle 25e tilaus?
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Tuli =) Huomenna menen hakemaan ja hinta jotain 40ja 7mattoa
saanko kysyä et mitä sä teet 7 samanlaisella matolla??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no voi prkl.. taas mua sitten on huijattu, tai sulle . käynyt onnekas erhe.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no voi prkl.. taas mua sitten on huijattu, tai sulle . käynyt onnekas erhe.
Siis miten???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no voi prkl.. taas mua sitten on huijattu, tai sulle . käynyt onnekas erhe.
Siis miten???
lue nikin "vieras" ja nikin "." välinen keskustelu yläpuolelta. toisille toimitetaan alle 25 e arvoiset tilaukset ja toisille ei.