SAVANNA! Kysymys sulle! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis en tiedä, oletko puhunut tästä täällä, mutta minun silmiini ei ainakaan sellaista ole osunut. Eli, jos sinä ja miehesi molemmat olette virolaisia, kuinka päädyitte Suomeen? Ja kauanko olette asuneet täällä? :)

Hyväntahtoinen kysymys, olen utelias! :D

Ja mul ois kans kysymys.... Miks ihmees pitää esitellä lastensa kuvia tääl? Mul oli piiitkä tauko tääl käymises (ihan mustana olin aikoinaan), mut silti tuntuu et sul iha samankaltaset meiningit edelleen... ei siis millää pahalla, kunha yksinkertaisuudessani ihmettelen..

Alkuperäinen kirjoittaja Mul:
Ja mul ois kans kysymys.... Miks ihmees pitää esitellä lastensa kuvia tääl? Mul oli piiitkä tauko tääl käymises (ihan mustana olin aikoinaan), mut silti tuntuu et sul iha samankaltaset meiningit edelleen... ei siis millää pahalla, kunha yksinkertaisuudessani ihmettelen..

Mikset kysy samaa muilta? On tuossa kuvaketjussa sellaisia kuvia jotka oon monen monta kertaa palstalla nähnyt!

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja Mul:

Mikset kysy samaa muilta? On tuossa kuvaketjussa sellaisia kuvia jotka oon monen monta kertaa palstalla nähnyt!

Tyylejä on monia tuoda asia esiin katos, sitä meinaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mnäkin:
Ja minäkin kysyn kun kerran kysymään alettiin... Puetko lapsesi aina samanlaisiin vaatteisiin? Että kummallakin sama hame, kengät, pusero kuin toisellakin

Ei aina mut se on ettei tulee riita, heilla samalaiset vaatteet nyt ainakin melkein kaikki, ostoksiakin tehdään yhdessä ja he valitsevat ja aina valitsevat kans samalaiset että kummallakin olis

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mulla äiti Suomalainen, syntyi Hangossa, itse olen puoliks Suomalainen ja puoliks muuta, eli Saksalaista ja Jutalaista verta löytyy. Miehen isä Suomiruotsalainen, mutta hänen äiti 100% Virolainen

Aa, okei! Kiitos tiedosta! =)

Yhteistyössä