K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaipaaja:Onko Savanna vieläkin bannissa vai mitä touhuilee kun ei ole päiviin näkynyt palstalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä se on tehny:Alkuperäinen kirjoittaja kaipaaja:Onko Savanna vieläkin bannissa vai mitä touhuilee kun ei ole päiviin näkynyt palstalla?
Miksi bannissa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tälläkin hetkellä taitaa täällä palstalla olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tälläkin hetkellä taitaa täällä palstalla olla![]()
eihän ole.27.9 viimeksi kirjoittanut nimimerkillään
Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-:Siis onko se kirjotellu jotai hävyttömyyksiä vai mitä toi bannissa tarkottaa...??
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-:Siis onko se kirjotellu jotai hävyttömyyksiä vai mitä toi bannissa tarkottaa...??
Kai sitä syytettiin provoilusta ja inttämisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-:Ahaa. No onko sen nikki nyt sitten poistettu tai jotenki pistetty käyttökelvottomaks? Kyselen kun oon nii utelias :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-:Ahaa. No onko sen nikki nyt sitten poistettu tai jotenki pistetty käyttökelvottomaks? Kyselen kun oon nii utelias :ashamed:
Nikki bannissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-:Siis mitä se tarkottaa??? :headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-:Siis mitä se tarkottaa??? :headwall:![]()
Senkin pöllö![]()
![]()
Ei pysty nikillä kirjoittelee mut harmaana pystyy. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-:No niin. Ei mulle tarvinnu ku rautalangasta vääntää![]()