Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:No onneks se oli vaan untaHui kauheaa just yks päivä mietin et miten hemmetissä mä pääsisin eroon täistä jos ne meille päättäs muuttaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Meilla koululla on kanssa taita ollut. Talla viikolla tein taas oikein kunnon punkkisyynin likkojen tukkiin. Kamala psykologinen vaikutus sanalla tai, alkaa meinaan kamala kutina
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:No onneks se oli vaan untaHui kauheaa just yks päivä mietin et miten hemmetissä mä pääsisin eroon täistä jos ne meille päättäs muuttaa :x
Eiköhän niitä hyviä vinkkejä ja huonoja tapoja löydy Savannan täiketjuista![]()
Voi vinetto, mää oon missannut tuon ketjun.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:No onneks se oli vaan untaHui kauheaa just yks päivä mietin et miten hemmetissä mä pääsisin eroon täistä jos ne meille päättäs muuttaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olenko hassu, kun en panikoi koskaan mistään loisista enää? meillä on ollut täi -ja kihomatotartunta pojilla joskus ja siinähän se meni, siivotessa lääkityksen jälkeen pari vaivaista päivää.
Loisia on ollut aina ja eihän niille loppua näy, turha niistä on panikoida. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi vinetto, mää oon missannut tuon ketjun.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:No onneks se oli vaan untaHui kauheaa just yks päivä mietin et miten hemmetissä mä pääsisin eroon täistä jos ne meille päättäs muuttaa :x
Mahtaisikohan se vielä löytyä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olenko hassu, kun en panikoi koskaan mistään loisista enää? meillä on ollut täi -ja kihomatotartunta pojilla joskus ja siinähän se meni, siivotessa lääkityksen jälkeen pari vaivaista päivää.
Loisia on ollut aina ja eihän niille loppua näy, turha niistä on panikoida. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi vinetto, mää oon missannut tuon ketjun.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:No onneks se oli vaan untaHui kauheaa just yks päivä mietin et miten hemmetissä mä pääsisin eroon täistä jos ne meille päättäs muuttaa :x
![]()
Missä sä oot oikeen ollu?![]()
![]()
Niitä ketjuja on enemmän kuin täitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olenko hassu, kun en panikoi koskaan mistään loisista enää? meillä on ollut täi -ja kihomatotartunta pojilla joskus ja siinähän se meni, siivotessa lääkityksen jälkeen pari vaivaista päivää.
Sä oot vieläkin täällä! *pyörittelee silmiään -hymiö*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Meilla koululla on kanssa taita ollut. Talla viikolla tein taas oikein kunnon punkkisyynin likkojen tukkiin. Kamala psykologinen vaikutus sanalla tai, alkaa meinaan kamala kutina
Olen huomannut, samantien kun tulee varoituslappu kaikki rääpii päitään. Jos joku esim. kassajonossa rääpii päätään mietin onko hänellä täitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Meilla koululla on kanssa taita ollut. Talla viikolla tein taas oikein kunnon punkkisyynin likkojen tukkiin. Kamala psykologinen vaikutus sanalla tai, alkaa meinaan kamala kutina
Olen huomannut, samantien kun tulee varoituslappu kaikki rääpii päitään. Jos joku esim. kassajonossa rääpii päätään mietin onko hänellä täitä...
Aikoinaan kun isomman pojan tarhassa hoitaja jakoi ovella lappuja kun siellä oli jollain kihomatoja niin heti kävi pepaa kutittamaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi vinetto, mää oon missannut tuon ketjun.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:No onneks se oli vaan untaHui kauheaa just yks päivä mietin et miten hemmetissä mä pääsisin eroon täistä jos ne meille päättäs muuttaa :x
![]()
Missä sä oot oikeen ollu?![]()
![]()
Niitä ketjuja on enemmän kuin täitä.