Saw ja hostel-leffat

Ei Niin Kevyt Keijukainen

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 660
0
36
Ovatko hyviä?
Tässä meinaan elokuvia tilailla jalöysin aikas alavalla noita leffoja ja vannoutuneena kauhun ystävänä sitten pähkäilen tilaisiko vaiko ei. :whistle:

Hannibal nyt lähtee ostoskoriin ainaskin ja pokka pitää-komediasarjan pari ekaa tuotantokautta ainakin :D

Jos jollain on jotain hyviä kauhuleffoja tiedossa niin kertokaas ihmeessä. :D

Sawit hyviä, valitettavasti hohto häviää seuraavalla katselukerralla kun jujun tietää jo ja se on aika oleellinen näissä leffoissa :/ Hostelit ihan ok jos suolenpätkistä tykkää :)

Saw-leffat oli ainaskin mun mielestä hyviä. Mut Hostel I ei vakuuttanut mua ainakaan kovin paljoa.

Mut yks hyvä leffa mikä katottiin pari viikkoa sitten oli I am Legend, ei ehkä ihan kauhua, mutta oli hyvä. =)

Ok, eli taidan sitten noi sawit ostoskoriin pistää. :) 4 osaakos tota nyt kaiken kaikkiaan on, ainakin tuolla oli 4 viimonen?

Taitaa ne Hostellitkin hellraiseristä tykkäävälle olla omiaan, joten taidan nekin pari (enempää en tuolta niitä löytänytkään, montakohan niitä edes on tehty) pistää ostoskoriin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelin:
Saw-leffat oli ainaskin mun mielestä hyviä. Mut Hostel I ei vakuuttanut mua ainakaan kovin paljoa.

Mut yks hyvä leffa mikä katottiin pari viikkoa sitten oli I am Legend, ei ehkä ihan kauhua, mutta oli hyvä. =)

Mies oli meiän ollessa kesälomareissulla ostanut ton I am legendin, tosin en oo vielä kerennyt sitä kattomaan kun se on lainassa. Mutta se ainaskin tuota kehu kovasti kanssa :)

Yhteistyössä