oon lihonu varmaa 6kiloa talven aikana. syön joka päivä karkkia, masentaa olla läski.( olin vielä viime kesänä hyvässä kunnossa ja nyt ei mahu tiukimmat farkut päälle. ja läski hyllyy mahassa. miten saan lopetettua tän syömisen`? ahdistaa ihan hirveesti. kaappi ois pulollaan ihania vaatteita mutta ei voi käyttää ku urheilu vaatteita ku kaikissa muissa maha pursuaa ja näyttää hhuonolta
eikä oo mitää elämää, käyn töissä ja loput ajat lapsen kanssa kahestaa. huoh.
ois ihana rakastua, yksi mies mulla oliki tuossa mutta ei siitäkää tullu mitään enkä tiiä miks ei vaan yhtäkkiä jaksa es koittaa nähä.
miten saan itteeni niskasta kiinni. makaan vaan kotona ja syön karkkia ja suklaata. :´(
Niinpä ei sua kukaan tuu sieltä kotoota hakemaan lenkille itse se on lähdettävä.
Olisko sulla anemiaa?
Vielä on aikaa hyvin muutama kilo tiputtaa.
Tsemppiä!
Noh,karkin ja suklaan syöminen on helpointa lopettaa lopettamalla niiden ostaminen. Minkä ikäinen lapsi? Töiden jälkeen lenkille/lapsen kanssa pihalle touhuamaan? tv varastoon kuukaudeks?
Kesään on aikaa ja saat sen 6 kiloo pois jos haluut. Jätät ne herkut kauppaan ja keksit tosiaan jotain tekemistä lapsen kanssa, pois herkkujen ääreltä. Ja jos meinaa herkutella, mieti mitä kirjoitit ja haluat ne tulleet kilot pois! mut älä jätä herkkuja ihan kokonaan pois, ostat vaikka yhden lakun tai jotain vastaavaa.. ja kun ne kilot lähtee, mieli piristyy ja miehet huomaa
joo liikun kyllä ja tykkään urheilusta mutta ei paljon auta kun vetää siihen pääle joka päivä n.300g karkkia. kaikista vaikeinta on lähtee mihinkää kotoa. mutta tuo liikunta ei ole se ongelma vaan syöminen.
en jaksa es miettiä mitä kirjotan ku tympäsee niin. ei passais ostaa mitään kotiin ku jos ostan näkkäriä, vedän himoissani vaikka paketin illasa jos ei oo karkkia helvetti mikähä siinä on ku tiedän kyllä miten minun täytyisi syödä että saisin nuo kerätyt kilot pois mutta ei vaan oo itsekuria. ja väsyttää koko ajan. tekis mieli vaa makoilla ja kattoa ohjelmia. lapsi on ihana 3-vuotias iloinen ja reipas pikkuinen mutta en jaksa hänen kanssa touhuta ja leikkiä ja jutella.
ahistaaa1! sori t'ää on vaan tällästä purnaus tekstiä ku ei oo yhtään kavereitakaan kenelle valittaa. oon jo joulusta asti miettiny joka päivä et nyt syön terveellisesti enkä syö karkkia vaan aina korkeintaan arkipäivät jakssan ja viikonloppuna äkkiä hirvee säkki irtokarkkeja! ja sitten ku kerran repsahtaa niin samahan se on seuraavanaki päivänä ostaa suklaata .... oon niin pettyny itseeni
se on kyllä totta ettei 6 kiloa ole paha määrä. mutta äkkiä se muuttuu siksi 26 kiloksi tätä menoa!! NIMIM. KOKEMUSTA ON.. sehän tässä pahinta kun sai ittensä raskauden jälkeen tosi hyvään kuntoon niin nyt sitte näemmä paisuttelen itteni takasi pullasorsaksi. eikä