Se hetki, kun tajuaa, ettei enää tunne omaa miestään.. On kamala.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surusilmä

Vieras
Ollaan oltu vuosia yhdessä. Rakkautta ja turvallisuutta on ollut, ollaan oltu onnellisia.
Nyt viime aikoina on ollut kaikkia pikkujuttuja, jotka on ihmetyttäneet, mutta olen laittanut miehen työstressin piikkiin..
Tänään sitten kävi niin, että tulin kotiin ja kotiovella tajusin, et meillä on bileet.. Tupa täynnä kännistä porukkaa.
Siinä sitten hetken silmittelin tilannetta ja yks miehen kaveri sit koppas mut aivan yhtäkkiä olkapäälleen, kaatui ja minulla meni nilkka. Kuului krunts ja iski kylmä hiki ja oli pakko päästä pitkälleen.
Särky on älytön, mutta jalka ei ole turvonnut.
No, siinä sitten kirosin sohvalla selälläni itkien miten SAT-TUU ja mitä sanoo mies? "Koita kestää, en mä oo ku pari tuntia baarissa..." (Olivat siis juuri lähdössä baariin ja taksi odotti pihassa..)
Olin aivan suu auki, että et kai sä oikeasti aio jättää mua tänne yksin?
Mies sitten jäi kotiin -kiukkuisena kuin ampiainen- ja on rissannut mulle koko illan. Minä en pääse vessaan enkä minnekään, itken kivusta eikä ole edes särkylääkettä ja mies kiukuttelee kun ei päässyt baariin.
Olen itkenyt silmät päästäni henkisen ja fyysisen kivun takia, en minä tuollaiseen mieheen rakastunut. Mies sanoi, että elän pumpulissa jos kuvittelen, että jossain muussa parisuhteessa ei mies olisi lähtenyt vastaavassa tilanteessa ja jättänyt puolisoaan kotiin....
Toivon todella, että näin ei ole.
Minua pelottaa, että meidän suhde on kariutumassa, en minä tuollaisen ihmisen kanssa halua elämääni jakaa jos en voi luottaa edes hädän hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:o Mee ensiapuun.

Miksi? Mitä se hyödyttäisi? Siitä tulisi vähintään 4 tunnin reissu kun lasketaan ne paikattavana olevat pulsut. En mä ala mitää ampparia tilaamaan kun kestän kuitenkin hyvin säryn kanssa, menen huomena sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Surusilmä:
Ollaan oltu vuosia yhdessä. Rakkautta ja turvallisuutta on ollut, ollaan oltu onnellisia.
Nyt viime aikoina on ollut kaikkia pikkujuttuja, jotka on ihmetyttäneet, mutta olen laittanut miehen työstressin piikkiin..
Tänään sitten kävi niin, että tulin kotiin ja kotiovella tajusin, et meillä on bileet.. Tupa täynnä kännistä porukkaa.
Siinä sitten hetken silmittelin tilannetta ja yks miehen kaveri sit koppas mut aivan yhtäkkiä olkapäälleen, kaatui ja minulla meni nilkka. Kuului krunts ja iski kylmä hiki ja oli pakko päästä pitkälleen.
No, siinä sitten kirosin sohvalla selälläni itkien miten SAT-TUU ja mitä sanoo mies? "Koita kestää, en mä oo ku pari tuntia baarissa..." (Olivat siis juuri lähdössä baariin ja taksi odotti pihassa..)
Mies sitten jäi kotiin -kiukkuisena kuin ampiainen- ja on rissannut mulle koko illan. Minä en pääse vessaan enkä minnekään, itken kivusta eikä ole edes särkylääkettä ja mies kiukuttelee kun ei päässyt baariin.
Olen itkenyt silmät päästäni henkisen ja fyysisen kivun takia, en minä tuollaiseen mieheen rakastunut. Mies sanoi, että elän pumpulissa jos kuvittelen, että jossain muussa parisuhteessa ei mies olisi lähtenyt vastaavassa tilanteessa ja jättänyt puolisoaan kotiin....
Minua pelottaa, että meidän suhde on kariutumassa, en minä tuollaisen ihmisen kanssa halua elämääni jakaa jos en voi luottaa edes hädän hetkellä.

tuossa vastaus, JSSAP :kieh:

Miksi? Mitä se hyödyttäisi? Siitä tulisi vähintään 4 tunnin reissu kun lasketaan ne paikattavana olevat pulsut. En mä ala mitää ampparia tilaamaan kun kestän kuitenkin hyvin säryn kanssa, menen huomena sitten..

Aijaa no sitten... miten mä luin tosta, että itket kivusta? :whistle:

tietyissä vammoissa vaan oikeaoppinen ensiapu voi huomattavasti nopeuttaa paranemista... mieti vielä josko menisit..
ja mitä mieheesi tulee niin mä luulen et tossa kohdin mua sattuisi henkisesti enempi kuin siihen nilkkaan, toisen välinpitämättömyys ja muuttuminen etäiseksi on ihan kamalaa. jaksuja

Ota asia puheeksi, kun olette vesiselviä molemmat ja teillä on tunti - pari aikaa. Kerro, että olet alkanut pohtia parisuhteenne tilannetta. Kerro tunteesi avoimesti ja katso, mitä puolisosi tekee. Jos hän menee eikä nyt pysähdy, yritä vielä kerran. Mutta jos ei onnistu, vaan mies jatkaa ikuisena lapsena, jätä se.

Itken kivusta, mulla on tosi matala kipukynnys, mutta pystyn olemaan tän kivun kanssa, ajatuskin ensiapujonotuksesta saa ihon kananlihalle.
Mulla on kylmää ollut nilkassa, jalka koholla ja olo jo siedettävä.
Tuntuu, että kipu helpottaa ja kun jalka on nyt ollut levossa enkä ole hetkeen konkannut mihinkään, niin pystyn olemaan ihan hyvin.

metin kanssa jotta osaatko sitoa sen jalan, sopivan napakka tuki lienee tarpeen ja helpottaa sun liikkumista wc:n yms. jalka voi alkaa turpoamaan viiveellä joten jos sidot sen seuraa ettei sidos purista liikaa

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
metin kanssa jotta osaatko sitoa sen jalan, sopivan napakka tuki lienee tarpeen ja helpottaa sun liikkumista wc:n yms. jalka voi alkaa turpoamaan viiveellä joten jos sidot sen seuraa ettei sidos purista liikaa

Etusormi kun mahtuu väliin, sidos ei ole silloin liian tiukka. Muistin mukaan??

Sano sille miehlles, et voi niitä olla, muttei niitä kukaan kattelis.

Mies sanoi, että elän pumpulissa jos kuvittelen, että jossain muussa parisuhteessa ei mies olisi lähtenyt vastaavassa tilanteessa ja jättänyt puolisoaan kotiin....
P*skaa puhuu.
Mun mies ei kuvitteliskaan tuossa tilanteessa lähtevänsä mihinkään.

Nooh, mulla katkes kerran jalka. Kävelin monata kuukautta kepeillä ja kun tämä tapahtui pienin lapseni oli silloin 6vko vanha, muut 1½v, 3v ja 4v vanhoja.

En saanut nostella ketään ja miehen syytä kaikki.

Joko sait hoitoa jalkaan?

Onpa kyllä omituinen mies, ei pahalla. Minä kyllä ärsyyntyisin jo siitä, että töistä tullessani kotiin huusholli on täynnä känniläisiä..ja varsinkin, jos siitä ei ole mitään minulle ilmoitettu. Kyllä loppuis bileet aika äkäseen =D Saatika sitten, että jättäisi sinut kotiin yksin tuossa tilanteessa. Noh, onneksi hän ei sinua sentään kotiin yksin jättänyt =) Edes suurin piirtein älli pelasi. Mutta turha siitä on kiukutella, hän ja hänen ystävänsähän tuon tilanteen sinulle aiheutti!! Et sinä käskenyt ilmeisesti kutsua porukkaa teille, juoda kännejä ja nostella sinua ilmaan ja sitten tiputtaa lattialle ;) Eli joku roti sentään!

Toivottavasti järki palaa miehen yläpäähän.

Olisin tuossa tilanteessa nakannut koko bileporukan miestä myöten ulos, ja sanonut miehelle että ei tartte tulla takas. (no ehkä viikon päästä mietittyään voi kävästä)

Jos mun mies tekis tällasta niin sillä olis selvästi joku hätänä.Joo,voi meillä bileet järjestää mutta pitää siitä etukäteen ilmottaa..Ja se että aapeen mies on hälle vihanen kun ei päässyt baariin!!?TSIISUS!

Miehes oli mukavassa nousuhumalassa,oli kivaa kamujen kanssa ja sitten...
Noh,kännissä tuo käytös on erilaista.
Kai häntä harmitti,oma suunnitelma meni mönkään.

Miehet on vähempaattista väkeä sen oon huomannut.
meillä kun olen ollut tosi kipeä,liki 39 kuumetta-mies tulee kotiin töistä vasta 18-20 aikaan...

Oon porannut etten jaksa,tuu jo.Joo,joo tunnin päästä.
Ja taas sitten kun soitan,ihan kohta...
Ja venyy ja venyy.
1,5 vee ja 3.5 veet koko päivän hoidettavana sekä 4 koululaista.

Eipä taida ukko tajuta mitä on hoitaa lapsia kipeenä.
Mä olen myös tosi järkyttynyt,ap ymmärrän täysin että toisen käytös voi viedä pohjan kaikelta.
Mä oon miettinyt ettei mies taidakaan välittää niin kuin sanoo.On siis yrittäjä ja voi tehdä töitä miten haluaa.
Ja nimenomaan,miten haluaa.
Auton ostoon käytti viikolla 6 tuntia.
Mutta ei voinut kotiin tulla kun olin sairas.

Empatiakyky...olematon.

Aijaa no sitten... miten mä luin tosta, että itket kivusta? :whistle:

samaa mietin :/

No mitä hyötyä siitä kännisestä miehestä kotona on? :whistle:

Kyllä mä olisin sen baariin passittanut, eipä siitä mitään iloa kotonakaan ole, päin vastoin pahentaa oloa kun kiukuttelee. Ei tossa mun mielestä mitään ihmeellistä ole. Tosin, meillä onkin kahden aikuisen välinen suhde jossa kumpikin kykenee huolehtimaan tarvittaessa itsessään ilman toisen hyysäämistä. Ei meillä kumpikaan kipeenäkään odotan että toinen palvelee. Eihän tällainen tietenkään kaikilla toimi, meillä kylläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
No mitä hyötyä siitä kännisestä miehestä kotona on? :whistle:

Kyllä mä olisin sen baariin passittanut, eipä siitä mitään iloa kotonakaan ole, päin vastoin pahentaa oloa kun kiukuttelee. Ei tossa mun mielestä mitään ihmeellistä ole. Tosin, meillä onkin kahden aikuisen välinen suhde jossa kumpikin kykenee huolehtimaan tarvittaessa itsessään ilman toisen hyysäämistä. Ei meillä kumpikaan kipeenäkään odotan että toinen palvelee. Eihän tällainen tietenkään kaikilla toimi, meillä kylläkin.

Ai, kyllä musta on ennemmin normaalia auttaa toista silloin kun se apua tarvii. Mut ei se tosiaan kaikilla toimi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kipusisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaaha:
Olet sitten päässyt raahautumaan koneen ääreen, joten ei sun nilkkasi voi olla älyttömän kipeee.

Kipu on valikoivaa, koneelle pääsee, vessaan ei :p

KOnehan voi olla mukana sängyssä/sohvalla/peiton alla/kämmenellä ihan lähellä missä vaan, ei sitä varten tarvutsi missään eikä mihinkään könytä.

Yhteistyössä