Se lukio loppu nyt. Mä en tajua.

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Hyvänen aika. Viimeiset kirjoitukset takana. Se oli nyt siinä! Mä tein sen! Hyvänen aika vielä toistamiseen. Ei tätä ihan käsitä :) Kolme vuotta sitten kun aloitin niin tuntui siltä ettei tämä päivä tule ikinä.

Kauheeta. Mä vaan vollotan :D :xmas:

Mä muistan ku tuli se aika, että kaikki kurssit oli suoritettu ja numerot saatu, enää kauppiksen valmistumistilaisuus häämötti. Silloin tuntui siltä, että joko mut jo potkitaan pois täältä :D Samaten kävi amkin jälkeen, tuli vähän tyhjä olo, että "tässäkö tää oli" :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:flower: :flower: =) :flower: :flower: Onnea! Älä itke:) Mitäs meinasit seuraavaksi?

Ajattelin lomailla huomisen ja alkaa sitten pakertamaan valmennuskurssin parissa. Että ei tässä ehdi kovin kauaa laakereilla lepäillä, mutta jos huomisen edes :) Hakupaperit lähti lääketieteelliseen, fysiikalle, bilsalle ja AMK:sta kätilö- ja ensihoitopuolelle. Saas kattoa.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mä muistan ku tuli se aika, että kaikki kurssit oli suoritettu ja numerot saatu, enää kauppiksen valmistumistilaisuus häämötti. Silloin tuntui siltä, että joko mut jo potkitaan pois täältä :D Samaten kävi amkin jälkeen, tuli vähän tyhjä olo, että "tässäkö tää oli" :D

Joo, mä tossa jo mietin että kuka mua nyt sitten ohjaa kun ei ole lukujärjestystä ja mistä mä tiedän koska pitää mitäkin tehdä :xmas: ... Tähän asti musta on huolehdittu ja nyt sitä onkin omillaan ;) Vähän semmonen puolikas ajatus toi, mutta kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
ONNEA! :flower: =) Nyt saat huokaista helpotuksesta ja olla itsestäsi ylpeä;)
:hug:

Kiitoksia :) Kyllä mä uskallan vähän ylpeä olla! Rämmin sen kuitenkin läpi tässä lasten ohessa ja kirjoitin aina niin että joko vauva oli vatsassa viimeisiä viikkojaan tai ihan pieni. Näillä lukemisilla mä olen arvosanoihini tyytyväinen, vaikka oishan sieltä osa voinut toki vähän vielä parempiakin olla ;)

Mulla on vähän sellaine motivaatio-ongelma!!! Onko vinkkejä?

Oon suorittanut 1½ vuotta etälukiota ja nyt tuli jonkinlainen seinä vastaan. Ja mua surettaa. Haluaisin niin tämän urakan pois alta! Lapsia on 2 ja kolmas syntyy lokakuussa.

Niin ja onnea! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty harmaana:

Oon suorittanut 1½ vuotta etälukiota ja nyt tuli jonkinlainen seinä vastaan. Ja mua surettaa. Haluaisin niin tämän urakan pois alta! Lapsia on 2 ja kolmas syntyy lokakuussa.

Niin ja onnea! =)

Mua ajoi eteenpäin se että mä tiesin mitä haluan. Vaikka pyllystähän se lukio välillä oli ja mäkin kärsin ajoittain motivaatio-ongelmista. Sitä pitäisi tehdä itselleen hirmu kirkkaaksi se että MIKSI sitä haluaa kirjoittaa itsensä ylioppilaaksi. Sen voimalla jaksaa :) Vaikka toki silti on välillä Niitä Hetkiä.

tarkotinkin et sait varmaan kuitenki kirjotukset läpi niin et saat sen lokinpaska lakin? vaikka ite ostatkin sen sit.Mut kai sä nyt vähän tiiät et menikö läpi vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:

Niin ja onnea! =)

Mua ajoi eteenpäin se että mä tiesin mitä haluan. Vaikka pyllystähän se lukio välillä oli ja mäkin kärsin ajoittain motivaatio-ongelmista. Sitä pitäisi tehdä itselleen hirmu kirkkaaksi se että MIKSI sitä haluaa kirjoittaa itsensä ylioppilaaksi. Sen voimalla jaksaa :) Vaikka toki silti on välillä Niitä Hetkiä.

Mä tiedostan tän hyvin, en silti toimi tämän mukaan. :D Tuntuu että opokin on kovin negatiivinen mun koulunkäynnin suhteen. Numerot on ollut 7-10 välillä, joten päätä löytyy silloin kun viitsin ja jaksan!! :D

Niin ja tiedän suurimman ongelman minulla olevan sen, että hain jo kouluun tässä yhteishaussa ja olen optimistinen. Tosin siirrän koulun alkua ainakin vuodella, jos siis pääsen sisään. En silti halua luovuttaa lukion suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tarkotinkin et sait varmaan kuitenki kirjotukset läpi niin et saat sen lokinpaska lakin? vaikka ite ostatkin sen sit.Mut kai sä nyt vähän tiiät et menikö läpi vai ei.

Ymmärsin kyllä. En mä varmaan olisi kovin tyytyväinen olooni jos en läpi pääsisi. Ehken kamalasti hehkuttelisi täällä.

Meni läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:

Niin ja onnea! =)

Mä tiedostan tän hyvin, en silti toimi tämän mukaan. :D Tuntuu että opokin on kovin negatiivinen mun koulunkäynnin suhteen. Numerot on ollut 7-10 välillä, joten päätä löytyy silloin kun viitsin ja jaksan!! :D

Sitä pitäis vaan jaksaa potkia itseään perseelle :D...

Niin ja tiedän suurimman ongelman minulla olevan sen, että hain jo kouluun tässä yhteishaussa ja olen optimistinen. Tosin siirrän koulun alkua ainakin vuodella, jos siis pääsen sisään. En silti halua luovuttaa lukion suhteen.

No ihan varmasti tossa tulee jo pientä motivaatio-ongelmaa :D... Koitas jaksaa tsempata nyt!

Yhteistyössä