Se muuten puhuu paskaa, joka sanoo, että peniksen koolla ei ole väliä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nekkis

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
1 712
1
36
Ja mitä typerimpänä lisäyksenä: "Ei se koko vaan se, miten sitä käyttää."

No eihän sillä ole mitään merkitystä, miten sitä yrittää heilutella ja liikutella siellä sisällä, jos mittaa ei ole miksikään. Lähinnä säälittää sellainen miespolo. Siis tiedätte itsekin, että jostain parin sentin PIPPELISTÄ ei ole oikein nautinnoksi asti.

Kyllä se on niin, virkatte mitä tahansa, että miehen kullin koolla on merkitystä, kyllä sen pitää edes jonkun kokoinen olla ja ihan mitättömästä ei ole mihinkään. Ihme kuitenkin, että jotkut ovat sellaisilla onnistuneet jopa lapsia siittämään - siitä hyvästä täytyy kyllä antaa tunnustusta. :flower:

Oot oikeessa siinä, että koolla on väliä. Exällä oli jörjettömän iso heppi ja se oli kauheeta, aina kun yritti asentoa vaihtaa niin silmistä valui vesi kun niin tuskaa teki, ei voinut edes harrastaa mitään rajumpaa van hitaasti ja rauhallisesti vaan, kun muuten olis paikat haljennut.

Noin mäki ennen ajattelin. mutta, pitkä suhde 20cm kalun omaavan miehen kanssa takana, tuntuiha se hyvälle... mutta kun seksi on niin paljon muutakin kun itse yhdyntää. nyt suhteessa miehen kanssa jolla arviolta 10-12cm kalu, hän osaa käyttää niin sormiaan kuin kieltäänkin niin että tekee mut hulluksi... ja ihan rehellisesti voin sanoa olevani nyt tyytyväisempi seksielämääni kuin edellisessä suhteessa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Ja mitä typerimpänä lisäyksenä: "Ei se koko vaan se, miten sitä käyttää."

No eihän sillä ole mitään merkitystä, miten sitä yrittää heilutella ja liikutella siellä sisällä, jos mittaa ei ole miksikään. Lähinnä säälittää sellainen miespolo. Siis tiedätte itsekin, että jostain parin sentin PIPPELISTÄ ei ole oikein nautinnoksi asti.

Kyllä se on niin, virkatte mitä tahansa, että miehen kullin koolla on merkitystä, kyllä sen pitää edes jonkun kokoinen olla ja ihan mitättömästä ei ole mihinkään. Ihme kuitenkin, että jotkut ovat sellaisilla onnistuneet jopa lapsia siittämään - siitä hyvästä täytyy kyllä antaa tunnustusta. :flower:

http://www.haistapaska.com olis kiva kuulla tuohon miehisiä vastauksia!

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
hällä väliä mulla tiukka :D

Vaikka on kuinka tiukka niin tuskin tuntuu miltään jos joku heiluttaa sytkärin kokoista vehjettä sisälläs..

tis is huumor :D

Juu niin on, mut huumori varmaan hyvin kaukana kun minimuna osuu kohdalle :laugh:
(huh, onneks olen naimisissa eikä tartte pelätä että niin pääsisi käymään :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
hällä väliä mulla tiukka :D

Vaikka on kuinka tiukka niin tuskin tuntuu miltään jos joku heiluttaa sytkärin kokoista vehjettä sisälläs..

tis is huumor :D

kuinka monella aikuisella miehellä ootte sytkärin kokoisen nähneet? :D

Yhteistyössä