SE Ois TAas sitten mAAnanTai !! HUomentA !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta. Näkyy olevan pikku pakkanen, 5 astetta. Pyörässä tietty jarrut taas jäässä. No , pääseepähän nopeempaa kun ei tarvi turhaan jarrutella :saint: Hyvää työpäivää.

Huomenta! Täällä yksi erittäin väsynyt, joka ei ole moneen yöhön nukkunut kunnolla, kun lapset on kipeitä. Viime yö oli erityisen paha, kun toinen lapsi oli niin tukkoinen. En edes viitsi miettiä montako tuntia nukuin ja nyt pitäisi lähteä töihin. Mies jää tällä kertaa lasten kanssa. Mä en jatkuvasti voi olla pois, kun just vasta olen palannut töihin hoitovapaan jälkeen.

Huomenet täältäkin. Pikku pakkanen ja auto varmaan tuhannen jäässä... :( Töihin pitäisi kohta lähteä, kun ei vaan huvittaisi tippaakaan. Pitäisi tänään kysellä pomolta saisinko lähteä keskiviikkona vähän aikaisemmin kun olisi sellainen rekrytointi tapahtuma jossa paikkakunnan työnantajat olisivat kertomassa mitä olisi tarjolla nyt ja mahdollisesti tulevaisuudessa. Onkohan pomo ymmärtäväinen kun olen vasta viikon ollut töissä ja nyt haluun päästä kuuntelee mitä muilla ois tarjolla... :o Noh, en mä tuolla varmaan ikuisesti ole niin olisi kiva vähän tietää missä mennään kun hommat nykyisessä paikassa loppuu...

Huomenia!
Täällä puuroo vedetään napaan ja kohta lähtää tuonne pakkaseen (melkeen -10) esikko eskariin ja sitten kotiin siivoilee. Töihin vasta illalla sitten.

Oih, onnee Kippuravarpaalle ja tsemppii koitokseen? Onko paljonkin yli mennyt ku käynnistykseen oot menossa?

Launatain pikkujoulujen takia vieläkin pukkaa krapulaa päälle, mut onneks töissä ei nyt pahemmin muuta tarvi, ku koneella istua. Ehkä se sit helpottaa, ku pääsee raittiiseen talvi-ilmaan ajelemaan koirien kanssa... Toivottavasti ainakin :whistle:

Yhteistyössä