se oli sitten minä

pöh, epäreilua :snotty:
Me kun kerrankin miehen kanssa repäistiin ja lähdettii iltauinnille. niin eikö simpura sentään ollut jääkylmää vettä, ja se reissu jäi sitten lyhyeen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Me kun kerrankin miehen kanssa repäistiin ja lähdettii iltauinnille. niin eikö simpura sentään ollut jääkylmää vettä, ja se reissu jäi sitten lyhyeen :kieh:

no mut nyt otatte uusiks..nyt on lämmint =)

niin varmasti joku ilta otetaan.
Päivällä se samalla rannalla oli vielä ihanan lämmintä vettä. Varmaan joku mun vihamies käynyt kippaamassa sinne jääpaloja rekkalastillisen, ettei vois romantisoida ilta-auringossa :snotty:

Mut teillä on varmasti ollut ihana reissu :heart:

Mekin käytiin miehen kanssa tuossa yksi päivä yöuinnilla. Meikäläinen oli yläosattomissa ja pelkäsin koko ajan koska selän takana seisoo joku uneton mökkiläinen :D Kiherrettiin kuin pikkulapset, oli virkistävää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:

no mut nyt otatte uusiks..nyt on lämmint =)

niin varmasti joku ilta otetaan.
Päivällä se samalla rannalla oli vielä ihanan lämmintä vettä. Varmaan joku mun vihamies käynyt kippaamassa sinne jääpaloja rekkalastillisen, ettei vois romantisoida ilta-auringossa :snotty:

Mut teillä on varmasti ollut ihana reissu :heart:

suosittelen..menkää pian ni ei kylmene =) suorastaan kuumaa oli vesi..
oli kyl ihana päästä ihan kaksin..vaikka ei kovin hurjaa kyytiä ollu ku minä kuskina ja alla skootteri:saint:

Yhteistyössä