Se on HuoMEnta että pätkähTi !! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Nukuinkin tänään vähän pidempään kun illalla miehen kanssa valvottiin. Oltiin kaksin ja ihana koti-ilta. Tyttö suuntas eilen mun siskolle yökylään :D Tahto niin kovasti mennä pitkästä aikaa :heart: .

Ulkona taas aamusade menossa. No kunhan tossa poutenee, tämä tyttö laitta juoksulenkkarit jalkaan !

Ihanaa ja rauhallista sunnuntaita teille kaikille !
Nyt kahvi porisemaan . :p

Huomenta!

Meikä lähtee vasta kohta nukkumaan. Oon valvonut toisen yön töissä. Kunhan saan nukuttua, ja koirat lenkitettyä lähen kanssa juoksemaan. Ihanaa.

Mukavaa sunnuntaita!!

Marabou, päivä käynnistyy aina huomenta-toivotuksistasi. Ihana napsauttaa kone päälle unenpöpperöisenä ja lukea positiivisia asioita. :flower:

Ihanaa että on jo toukokuu! Ihan kohta on kevätjuhlien ja sittemmin kesälomien aika!

Alkuperäinen kirjoittaja Hilloviili:
Marabou, päivä käynnistyy aina huomenta-toivotuksistasi. Ihana napsauttaa kone päälle unenpöpperöisenä ja lukea positiivisia asioita. :flower:

Ihanaa että on jo toukokuu! Ihan kohta on kevätjuhlien ja sittemmin kesälomien aika!

=) Mukava kuulla !!! Kiitosta vaan . Kiva toivotella aamuja kaikille ! Itsellä aina aamut parasta aikaa päivästä.

Aivan mahtavaa että jo toukokuu ja kesälomat lähestyy kokoajan kovaa vauhtia , niitä jo odotellaan !!! B)

Huomenta , marabou ja muut ! Kyllä sitä aamulla katsoo kahvia hörppien onko marabou jo herännyt ? Olet samanlainen aamuvirkku kuin minäkin , herään aamuisin klo 5 , näin sairaslomallakin. Ihana auringonpaiste !

Kun omat ja tukilapsemme heräävät niin aamupuuron jälkeen ulos pihaa haravoimaan ja pihaleikkejä leikkimään.

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Hyvää huomenta , saisisko "sisaret" olla aamukahvin kanssa juuri uunista otettua vattu-kermaviilitorttua ?

Oi kuulostaa herkulliselta :p Mut mun on pakko jättää tarjous väliin nyt; söin taas pari munkkia aamupalaksi :ashamed: Piti laittaa nyt munkkeja pakkaseen, ettei karkais ihan mopedi käsistä...

huomenta vaan. Olin pitkästä aikaa tansseissa ja meni sit 3 ennenkö kotia asti ehdin. Mies täällä oksensi ja neitikin teki ripaskit 4 maissa...ja kuudelta viereen ja torkuteltiin hetki. Ja minähän se sitten tietty jouduin vastoin alkuperäistä suunnitelmaa nousemaan. Mutta onneks eilinen "biletys" jäi yhteen sidukkaan, olis muuten paaaaaljon tuskasempi aamu... Eli Hyvää Huomenta vaan :D

Yhteistyössä