se on kuulkaas menoa nyt,mä haluan jakaa tän mulle suuren asian teidän kanssa

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
mä pohjustan vähän ensin,mulla on ollu polkupyörä viimeks 5-vuotiaana,ja nyt oon siis 26 :D noh,äsken mun pihaan saapui tämmönen

http://www.aijaa.com/v.php?i=2372825.jpg

apua,osaanko mä ajaa enään,mä en kehtaa tohon pihalle mennä harjottelemaan,naapurit sais liian hyvä naurut :snotty: :ashamed: ja siis aika noloahan tää on mutta mulle ei ostettu pyörää ku olin pieni ja se jäi pieneks |O *katkera* no kai mä opin vielä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Öö.. eikö tuo oo aika pieni aikuiselle :o =) Mutta eikun kypärä päähän ja koeajolle :D

ei jopo oo liian pieni aikuselle! :D

eikö teillä ap ollu koulussa mitään pyöräretkiä tai mitään? kun meillä ainaki oli,paljonkin joten ilmaa pyörää ei ois voinu olla :/

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Öö.. eikö tuo oo aika pieni aikuiselle :o =) Mutta eikun kypärä päähän ja koeajolle :D

ei jopo oo liian pieni aikuselle! :D

eikö teillä ap ollu koulussa mitään pyöräretkiä tai mitään? kun meillä ainaki oli,paljonkin joten ilmaa pyörää ei ois voinu olla :/

ei se pieni oo,mun isäkin on ajanu tolla :D kyl meillä oli pyöräretkiä mutta mä sitten menin aina muulla kyydillä sinne :/ oikeesti mä oon katkera tosta pyörähommasta ja se ei ois ollu kyllä rahasta kiinni,mä muistan ku eilisen ku menin isän luo että kuule iskä ku toi mun pyörä on jo pieni että saisinko uuden pyörän ni isä tokas vaan että mitä sä sillä teet :o :kieh: no eihän siinä sitten mikään auttanu enkä enää toisen kerran kysyny

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
jos mä hankin polvi,kyynär ja rannesuojat,sitte kypärän ja laitan vielä tyynyn pyllyn alle ni eiks se ois aika hyvä varustus,tuola ois varastossa miehen lätkäkamat ni niitä vois käyttää,ja eikun menoks,varokaa vaan :D

Olis kiva olla näkemässä se näky :D

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
jos mä hankin polvi,kyynär ja rannesuojat,sitte kypärän ja laitan vielä tyynyn pyllyn alle ni eiks se ois aika hyvä varustus,tuola ois varastossa miehen lätkäkamat ni niitä vois käyttää,ja eikun menoks,varokaa vaan :D

Olis kiva olla näkemässä se näky :D

no hyvät naurut sais ainakin :D mä voin käskeä miestä ottamaan kuvan,mut taidan harjotella joskus yöllä :whistle:

Yhteistyössä