Se on loppu nyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen nyt sinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen nyt sinkku

Vieras
Jätin äijän eilen ja jätin tän linkin koneelle auki..
http://www.youtube.com/watch?v=thHyXNFY_dk

Nyt kauhee poru ja pyytelee anteeksi ja uutta mahdollisuutta. Enää en anna sille kusipäälle yhtään mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Minä tässä kans olen kahden vaiheilla.. Jättääkö vaiko antaa TAAS kerran mahdolllisuus...
Saksaa en ymmärrä, mitä miehes on tehnyt?

Ei jaksa keskittyä tarpeeksi suhteeseen. Kaikki muu tuntui olevan tärkeämpää. Nyt saa sitten touhuta ihan mitä huvittaa ja mä myös.

Tuo biisi (Itke en lemmen tähden) siksi, kun mieheni (siis eksä) on saksalainen ja pidän tuosta biisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä tässä kans olen kahden vaiheilla.. Jättääkö vaiko antaa TAAS kerran mahdolllisuus...

Ei jaksa keskittyä tarpeeksi suhteeseen. Kaikki muu tuntui olevan tärkeämpää. Nyt saa sitten touhuta ihan mitä huvittaa ja mä myös.

Tuo biisi (Itke en lemmen tähden) siksi, kun mieheni (siis eksä) on saksalainen ja pidän tuosta biisistä.

Ahaa okei. Kuulosti kyllä hyvältä biisiltä :D
Meillä ollut miehen puolesta väkivaltaa ja nyt tällä kertaa meni ehkäpä liian pitkälle kun pääni tikattiin ja kaulassa kauniit kuristusjäljet. Nyt mies sanoo että menisi vihanhallintakurssille ja alkaisi syömään hänelle määrättyjä lääkkeitä mitä tähän asti ei ole suostunut syömäään... Ajattelin jos vielä yksi mahdollisuus? Jos vaikka läääkkeet ja tuo kurssi auttaisi? Ei tekisi minulle enää pahaa vaan olisi ihana mies, mies kehen tutustuin, rakastaisi eikä ikinä tekisi minulle pahaa.

Meillä ollut miehen puolesta väkivaltaa ja nyt tällä kertaa meni ehkäpä liian pitkälle kun pääni tikattiin ja kaulassa kauniit kuristusjäljet. Nyt mies sanoo että menisi vihanhallintakurssille ja alkaisi syömään hänelle määrättyjä lääkkeitä mitä tähän asti ei ole suostunut syömäään... Ajattelin jos vielä yksi mahdollisuus? Jos vaikka läääkkeet ja tuo kurssi auttaisi? Ei tekisi minulle enää pahaa vaan olisi ihana mies, mies kehen tutustuin, rakastaisi eikä ikinä tekisi minulle pahaa.

Ai meni EHKÄPÄ liian pitkälle?! Enpä kyllä tuommoista antaisi anteeksi. Itse elin 5 vuotta väkivaltaisessa suhteessa ja annoin aina vaan sen "vielä yhden" mahdollisuuden... Väkivalta vaan paheni koko ajan ja olisin varmaan nyt vainaa jos olisin jäänyt vielä hetkeksikään. En kyllä käyttäisi sanaa ihana kuvaamaan tuollaista "miestä".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voi.. kuulostaa tosi rankalta ja kamalalta. Sinä olet ansainnut parempaa. Jospa koittaisit riuhtaista itsesi irti tuosta suhteesta. Voimia jokatapauksessa!

Yhteistyössä