SE ON NYT OHI.....VIHDOINKIN!!!!!!JESJESJESJESJESJES!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tänään oli tullut miehelle tieto että viimeinenkin kurssi on hyväksytty. Eli justiinsa tästä päivästä lähtien mies on valmis!!!! Todistus on tietty vielä saamatta mutta se on enää pelkkä muodollisuus.

Kaiken huippu että mies vaan ilmoitti asiasta ohimennen äsken kun soitin sille toisesta asiasta. Eipä taida ukko vielä itsekään ymmärtää että vuosien piina on nyt ohi ja kaveri on valmis :D :D .

Mitäköhän kivaa pitäis keksiä miehen kunniaksi :heart:

Jaa juu, innoissani unohdin mainita. Siis insinööriksi kaveri nyt valmistui, koulua käynyt reilu viisi vuotta kun tuo motivaatio tökki. Hauska juttu: mies valmistui Tekusta aikoinaan just ennen esikoisen syntymää ja nyt valmistui inssiksi kun laskettu aika on heinäkuussa :D .

Ja tosiaan mä olen kovasti myötäelänyt tässä. Potkinut miestä persuuksille, ollut olkapäänä, kannustanut, tsempannut ja välillä rähjännyt. Ollut kotona pojan kanssa illat ja hoitanut kotia jotta mies on saanut opiskella. Lopputyö tehtiin yhdessä, samoin kypsyysnäyte...

Eli raskasta on ollut molemmille mutta nyt se on ohi :D

Paitsi että mies jo haaveilee että jatkaa myöhemmin dipiksi, mutta se saa olla vasta joskus kauan mun oman valmistumisen jälkeen =) B)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mä että sä oot synnyttänyt :D

Mutta onnea kumminkin :flower:

Aika kiirehän ap:lla olis palstalle tullut :laugh: :D

Turkilmas,onneksi olkoon miehellesi :flower:

Kerronpa miehelle onnittelut, kiitos =) . Mies vaan itse niin vaatimaton, meinasi ettei edes valmistujaiskaffeita juotais....siinäpähän meinaa :kieh:

miten te ootte kypsyysnäytteen voineet tehä yhessä??? eikös se kirjoteta oppilaitoksessa ihan yksin? tai niin ainaki vielä vuonna 2000 tehtiin.... :o

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Jaa juu, innoissani unohdin mainita. Siis insinööriksi kaveri nyt valmistui, koulua käynyt reilu viisi vuotta kun tuo motivaatio tökki.
Paitsi että mies jo haaveilee että jatkaa myöhemmin dipiksi, mutta se saa olla vasta joskus kauan mun oman valmistumisen jälkeen =) B)

Heh, niinhän ne kaikki aina sanoo... tradenomitkin aina sanoo jatkavansa KTM:ksi, hoitsut lääkäreiksi jne. Yleensä jäävät puheiden tasolle nuo haaveet, sori vaan ap. Jos miehelläs kesti ihan perus-inssin papereiden saaminen noin kauan, niin tuskin riittää ihan rahkeet dippainssin tutkinnon saamiseen...
En mitenkään halua masentaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tekniinkan tohtori:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Jaa juu, innoissani unohdin mainita. Siis insinööriksi kaveri nyt valmistui, koulua käynyt reilu viisi vuotta kun tuo motivaatio tökki.

Heh, niinhän ne kaikki aina sanoo... tradenomitkin aina sanoo jatkavansa KTM:ksi, hoitsut lääkäreiksi jne. Yleensä jäävät puheiden tasolle nuo haaveet, sori vaan ap. Jos miehelläs kesti ihan perus-inssin papereiden saaminen noin kauan, niin tuskin riittää ihan rahkeet dippainssin tutkinnon saamiseen...
En mitenkään halua masentaa.

Eipä ole tälle tohtorille koulutus ainakaan sydämen sivistystä tuonut. Itsekin väitelleenä tutkijana tiedän, että osa tohtoreista on tyyppejä, jotka oppivat se, mikä on kirjoissa ja kansissa, yhtään enempää he eivät kykene vastaanottamaan, esim. juuri asioita tunneälyn puolelta.

Ap:n miehelle onnitelut :flower: ja koko perheelle auringonpaistetta suuren urakan jälkeen. On selvää, että mitään estettä miehelläsi ei ole jatko-opinnoille. Kenellä tahansa ja millä opiskeluasteella hyvänsä voi olla välillä motivaatiovaikeuksia - etenkin, jos vielä on muuta tärkeää ajateltavaa ja tekemistä niinkuin esim. perheenperustaminen. :)

Tekniikan tohtori :) tapu tapu päähäsi, ja vielä silitys... Katoppa kun sitä sydämen sivistystä ei saa opiskeltua eikä ostettua... En sitten mitenkään halua masentaa :) :) :) *VOIMAHALI*

Turkilmas: Onnea insinöörille ja insinöörin vaimolle!

Yhteistyössä