Se tunne kun rakastuu tunteeseen, suorastaan humaltuu siitä, ja tajuaa että MÄHÄN ELÄN!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uudelleensyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uudelleensyntynyt

Vieras
Tällaisia kesäisiä fiiliksiä siis täällä paskan parisuhteen tullessa päätökseen.
Oltiin lähes 8vuotta yhdessä, viimeiset kaksi vuotta oli silkkaa paskaa ja viimeinen vuosi ilman seksiä ja läheisyyttä -miehen halusta.
Noina muutamana vuotena mun itsetunto romuttui, en käynyt enää missään, olin vaan kotona ja tunsin olevani ruma, tyhmä ja epähaluttava.

Kunnes mun ystävä roudas mut viihteelle ja löysin yhden miehen... (EI, en todellakaan hae mitään suhdetta!)
Tää mies sanoi mulle et on jo pidempään katsellut mua, sanoi et oon kaunis ja et mussa on "jotain", päättipä vielä keskustelun lauseeseen "en tajua miten tollanen nainen voi olla vapaa!" Ja poistui paikalta.
Nähtiin sit siitä viikon päästä uudestaan ja sehän lipsahti sit sänkyhommiks.
Ja oikeesti, miten onnellinen mä nyt olen!

Mulle on ihan sama halusko toi mies vaan pillua ja puhuko lämpimikseen, mutta se TUNNE, että mä en olekaan mikään epähaluttava ruma paska, vaan mua ihan todella koitetaan tulla iskemään ja puristetaan perseestä :o

Ihankun olis herännyt jostain horroksesta... =)

Oon taas oma itseni, värjäsin hiukset, lakkasin kynnet, ostin muutaman kesämekon ja koitan nyt kärvistellä työpäivät että tulis viikonloppu ja pääsisin kavereiden kanssa liikenteeseen!!!! =)
(Kyllä, mulla on lapsi, mutta jo 10v ja viettämässä kesälomaa isällään..)

Tajuatteko miten voittamaton tunne tää on?! Tekis mieli huutaa koko maailmalle et MÄ ELÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei mulla muuta =) =) =)

Hienoa! Nauti vaan, kyllä ihmisellä on oikeus nauttia elämästä.
Itselläni vähän samansuuntaisia tuntemuksia ollut tänään. Olin eilen kaverin kanssa baarissa (lapsi yökylässä) ja iskin sieltä sitten miehen, jonka toin kotiin, ja jonka kanssa harrastimme villiä seksiä monta kertaa sekä yöllä että aamulla. Tää mies oli tummaihoinen, mikä teki seksistä vielä erityisen kutkuttavan elämyksen, kun en ole koskaa ollut mustan miehen kanssa aikaisemmin. itselläni erosta jo lähes kaksi vuotta, enkä ole kertaakaan harrastanut kenenkään kanssa seksiä koko aikana, joten nyt on todellakin voittajaolo! Aivan ihana tunne haluta ja olla haluttu pitkästä aikaa! Ja semmoinen tunne, että olen todellakin tämän nautinnon ansainnut. Mitään suhdetta en todellakaan ole tässä etsimässä, toivottavasti ei tämä mieskään ottanut kovin vakavasti! ;)

Miltä tuntuu erota noin pitkästä suhteesta?

Itsellä myös tässä aika paska olo kohta 10v kestäneessä suhteessa. Mies jättikin mut jo keväällä, mut jatkettiin kuitenkin sitten minun pyynnöstäni. Nyt en tiedäkään enää haluanko jatkaa kun tunnen itseni aivan paskaksi tässä suhteessa. Mies ei välitä lainkaan, haluaa käydä aina viihteellä ilman minua ja kiukuttelee joka asiasta.

Paljon olen saanut huomiota muilta miehiltä ja se on tuntunut hyvältä. Olen tainnut vaan liikaa kiintyä mieheeni kun en osaa lähteä, vaikka minua kohdellaan huonommin kuin märkää sukkaa.

Yhteistyössä