SEA FM aikani arvoinen radiokanava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ei SEA FM ole täydellinen,mutta parasta mitä musiikillisesti suomalaisella radiokentällä on tarjota ja sen verran hyvä, että sitä on usein nautinto kuunnella ja tarkoituksella sen pariin hakeutuu. Monia muita kotimaisia kanavia taas välttelen tarkoituksella.

SEA FM aikani arvoinen radiokanava. Kiitos kun olette olemassa ja rakastatte myös musiikkia monipuolisesti.

Sentään joku haluaa ja uskaltaakin tehdä eritavalla kuin muut radiota. Tämä uus POP FM tuuttaa alun perusteella sitä samaa mitä melkein kaikki muutkin Suomessa. Samat biisit kokoajan ja enimmäkseen vanhoja puhkisoitetuimpia hittejä. Kuka tällaista oikeasti kaipasi.

Onneksi on Sea FM! Siellä sentään soittolista päivityy aktiivisesti ja vähemmistössä ovat ne kappaleet, mitkä aiempina vuosina ovat soineet tehosoitolla jokapaikassa.

Sentään joku haluaa ja uskaltaakin tehdä eritavalla kuin muut radiota. Tämä uus POP FM tuuttaa alun perusteella sitä samaa mitä melkein kaikki muutkin Suomessa. Samat biisit kokoajan ja enimmäkseen vanhoja puhkisoitetuimpia hittejä. Kuka tällaista oikeasti kaipasi.

Onneksi on Sea FM! Siellä sentään soittolista päivityy aktiivisesti ja vähemmistössä ovat ne kappaleet, mitkä aiempina vuosina ovat soineet tehosoitolla jokapaikassa.
Tuota mainostettiin maikkarilla, kun katsoin saippuasarjani.
Heti tuli tunne, että täyttä junttiroskaa tuuttaava mainoskanava. Piipittäviä tyttölaulajia ja Arttu Wiskarin nyyhky mummolaan ja mökille autolla ajoja. Sellainen vaikutelma tuli retromainoksesta.
Onneksi en ole enää nuori, joille aina syötetään tuubaa.

Nii siis eihän toi toinen sua mitenkään haukkunut. Et uudistan aiemman kysymykseni, pitäiskö meidän nyt rynniä sinne kanavalle ja tykätä siitä..?
Voi hyvänen aika nähköön kun tämäkin pitää selittää! Ap esitteli kanavan josta hän pitää moni meistä varmaan kuunteli sitä ja yksi vanha täti-ihminen alkoi haukkua aloittajaa. Etkö sinäkään ymmärrä että aloittaja ei tarkoita sitä että kenenkään pitäisi tykätä siitä. Hän kertoi vaan puhtaasti oman mielipiteensä hyvänen aika sentään

Ap taitaa olla maksimissaan 22 vuotias? Olen useaan otteeseen kuunnellut tuota SEAta ja todennut että siellä soitetaan sellaista pliisua, hajutonta ja mautonta iskelmäpoppia. Pääosa artisteista on täysin tuntemattomia vaikka olen kuunnellut käytännössä pelkästään nykypoppia koska kotimainen iskelmämusiikki on puistattavaa kaikessa junttiudessaan

Radio Suomi ja Iskelmäradio = 😱 🤢

Mutta ei siinä mitään tietysti annan onnittelut aplle että olet löytänyt mieluisan kanavan enkä todellakaan lähde kuten yllä joku kalkkis haukkumaan sinua.

Minun suosikkejani on kasaripoppi ja ilokseni olen todennut että nyt 2020 luvulla on tullut myös todella paljon upeita ehkä jopa ikivihreiksi siirtyviä poppikappaleita

Mihin katosit ap?

Sea ei uponnut ollenkaan, mikä ihmeen genre on kyseessä? Jotain höttöä pop-iskelmää on tosiaan.

Pop fm tuli kuunneltua enempikin, mukavia biisejä mutta soittolista saisi olla väh 10x pitempi

Ap taitaa olla maksimissaan 22 vuotias? Olen useaan otteeseen kuunnellut tuota SEAta ja todennut että siellä soitetaan sellaista pliisua, hajutonta ja mautonta iskelmäpoppia. Pääosa artisteista on täysin tuntemattomia vaikka olen kuunnellut käytännössä pelkästään nykypoppia koska kotimainen iskelmämusiikki on puistattavaa kaikessa junttiudessaan

Radio Suomi ja Iskelmäradio =

Mutta ei siinä mitään tietysti annan onnittelut aplle että olet löytänyt mieluisan kanavan enkä todellakaan lähde kuten yllä joku kalkkis haukkumaan sinua.

Minun suosikkejani on kasaripoppi ja ilokseni olen todennut että nyt 2020 luvulla on tullut myös todella paljon upeita ehkä jopa ikivihreiksi siirtyviä poppikappaleita

Monipuolisin kanava mitä on, kun Radio Soikin loppui. Seuraava on ihan tarkistettavissa oleva fakta. Useat biisit, mitkä Sea FM:llä soi jo nyt ennen kuin ovat edes hittejä, tulevat Bauerin, Sanoman ja Ylenkin sekä muiden kanaville vasta jäljessä jopa vuoden viiveellä. Kuten Sanoman kanaville ja ainoastaan Loopille aikanaan Glass Animals - Heat Waves. Sea Fm otti soittoon tämänkin 2020 vajaa 2kk julkaisusta ja Loop vuoden myöhemmin 2021, kun oli jo jättihitti.

Mihin katosit ap?

Sea ei uponnut ollenkaan, mikä ihmeen genre on kyseessä? Jotain höttöä pop-iskelmää on tosiaan.

Pop fm tuli kuunneltua enempikin, mukavia biisejä mutta soittolista saisi olla väh 10x pitempi

Makunsa kullakin. Itse en käytä aikaani kuuntelemalla asemia, missä soi vain se musiikki mitä soitettiin jo vuosia sitten tehosoitolla. En halua kuunnella vain muutamaa biisiä kierrätyksellä vuodesta toiseen.

Radio Suomi ja Iskelmäradio = 😱 🤢

Sehän on juuri hyve radiokanavalle, että soittaa myös musiikkia mitä kuulijat ei ole vielä ehtineet kuulla ja myös ei niin tunnetuiltakin esittäjiltä.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Makunsa kullakin. Itse en käytä aikaani kuuntelemalla asemia, missä soi vain se musiikki mitä soitettiin jo vuosia sitten tehosoitolla. En halua kuunnella vain muutamaa biisiä kierrätyksellä vuodesta toiseen.

Aika moni on ajasta jäljessä, kun musiikkia on saatavilla helpommin kuin koskaan. Aikoinaan oli jonkinlainen arvo soittaa samoja useasti vuodesta toiseen vaikka 2000-2013 parhaiten pärjäsivät jo asemat Nova valtakunnallisena ja ne monipuolisey uusiutuvat, tuoreus edellä. Tällaine oli mm NRJ. Tänä päivänäkin onneksi on asema joka elää ajan hengessä. Itsekin lähinnä radiota kuunnellessa valitsen Sea FM ja onneksi sen voi tehdä myös FM kautta eikä tarvitse enää vain tyytyä nettikuunteluun.

EVVK. Suomalainen kevytmusiikki on rääkkiä korvilleni.
Kuuntelen vain Yleradio ykköstä.
Sunnuntain Narrin aamulaulu oli huippuhyvä.
EVVK. Suomalainen kevytmusiikki on rääkkiä korvilleni.
Kuuntelen vain Yleradio ykköstä.
Sunnuntain Narrin aamulaulu oli huippuhyvä.

Aina soi samat biisit tai jos ei soi niin se on kappale mikä soinut jo tooooodella monta kertaa muilla kanavilla. Sellainen perässähiihtäjä on Suomen rahakkain mediatalo YLE.

Minä kuuntelen radiota yleensä vain automatkoilla, joskin silloinkin useammin soi oma soittolista. Suomalaiskanavien juontajien lässytystä en kestä.

Tuo SEA FM oli entuudestaan tuntematon. Tutustuin ja yllätyin positiivisesti. Entisen BlackPinkin naisetkin edustivat Aasiaa..

MARINA oli tänään mukana listalla, tosin hieman tätä vanhemmalla kappaleella.

Samaa mieltä, suurin osa musiikkiohjelmista on laadukkaita. Siis Yle ykkösellä, kuuntelen kyllä myös Suomea, ja suren lopetettua Yle Areenaa.

Mikä niistä tekee laadukkaan? Sekö kuten joku edellä mainitsikin samat biisit soi useasti ykköselläkin. Näissä " erikoisohjelmissakin". Ja jotta mukamas olis vaihtelua niistä etitään vain soittoon eriesittäjän versioita. Sen sijaan että soitettaisiin jotain ihan toista musiikkia.

Usein YLE:llä etenkin Radio Suomessa ja ykkösellä luetaan biisien juonnoissa vain niitä promonatulleita markkinointilauseta kotimaisilta, jos jokin uudempi kappale juonnetaan sisään. Sekö sitä laatua on.

Ed Sheeran uutuus Old Phone ainona soitossa SEA FM:llä Suomessa.

Nämä ovat asioita, miksi SEA FM. Ei tarvitse odotella jokaista hyvää uutuuttaa ikuisuuttaa soittoon.