V
vieras
Vieras
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a103680/esko+martina+synnytti+kovassa+kuumeessa++vauvan+kuva/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä tuo niiden blogi on? Jos menis lueskelemaan vähän enemmän
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Miksi minä en päässyt lehteen (luojan kiitos, etten päässyt!), vaikka minäkin synnytin kovassa kuumeessa, kun oli se tulehdus iskenyt varhaisen lapsiveden menon takia?!
Enpäs tullut ajatelleeksikaan, että tuostakin voidaan tehdä shokkiotsikki!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Miksi minä en päässyt lehteen (luojan kiitos, etten päässyt!), vaikka minäkin synnytin kovassa kuumeessa, kun oli se tulehdus iskenyt varhaisen lapsiveden menon takia?!
Et ole julkkis...Siksi =).
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Miksi minä en päässyt lehteen (luojan kiitos, etten päässyt!), vaikka minäkin synnytin kovassa kuumeessa, kun oli se tulehdus iskenyt varhaisen lapsiveden menon takia?!
Et ole julkkis...Siksi =).
Ja vaikka olisinkin, en todellakaan haluaisi synnytyskertomustani leviteltävän jossakin Seiskassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Olipas Esko kivasti kirjottanut synnytyksestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Olipas Esko kivasti kirjottanut synnytyksestä![]()
Niin oli, ja vauvakin oli tosi suloisen näköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kohta joku fiksu keksii taas kommentoida, että sääliksi käy lasta kun on tuollaiset vanhemmat. Niitä aina eksyy ko. henkilöitä käsitteleviin ketjuihin. Tuntemattomien on niin helppo sanoa, onko joku hyvä vanhempi vai ei.