Seisokki saunassa

  • Viestiketjun aloittaja Tyttis89
  • Ensimmäinen viesti
Kumpi vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs;10632380:
kaverisi tuumasi aktista? Niin, oliko kaverisi mies vai naispuolinen? Jos oli miespuolinen, voi tyytyväisenä myhäillä, kyllä on hyvä nainen, kelpaa nuorellekin pojalle opettamaan rakastamisen jaloja taitoja.
Olin nuoren kaverin kanssa saunassa kun sillä rupes kulli seisoo, siinä vanhallakin rupes ottaa eteen. Sitten pesin kaverin joka paikan ja kokeilin pyllyä kun ei vastustellut. Sain monet orkut illan aikana ennenkuin "opetin"kokeilemaan kun seiso. Aluksi ujosteli, mutta kun pääsi alkuun sain kunnolla enemmän kun emännälltä neljäänkymmeneen vuoteen.
 
SaunaSimo
Kyllähän saunassa on sellainen pieni eroottinen lataus kun naisia mukana. Oman kullan kanssa kutsuttiin kaveri pariskunta kylään. Lähdettiin ensin miehet saunaan ja pian tulivat naiset perässä. Kyllähän siinä vähän ensin ihmeteltiin kun molempien paremmat puoliskot ilmestyivät alastomana saunaan. Pientä pyllylle taputtelua tuli kaverin vaimolta kun mentiin kaverin kanssa olutta nauttimaan.

Siinä kun poistuttiin saunasta oman vaimon kanssa tupaan, ei auttanut kuin kietaista pyyhe pois ja ruveta hommiin. Naisenikin oli heti kosteena. Kun me oltiin hommat hoidettu niin saunasta tuli pari tosi punaposkista ihmistä. Myöhemmin kaveri kertoi että oli pakko paneskella saunassa. :)

Ei siinä mitään pahaa ole ja uudemmankin kerran ollaan oltu samaisen pariskunnan kanssa saunomassa.
 
AugerHybrid
Alkuperäiseen viestiin viitaten//

Älä jää vain odottamaan, vaan tartu tilaisuuteen.
Poikaystäväs halus todennäköistesti että homaat hänet.
Jos olette otollisessa, privaatissa sounassa, eikä
ole vaaraa että joku tulee, niin antaa mennä vaan...
 
Viimeksi muokattu:
tonttu
Kerran Katinkullas rupes seisoo kun tyttölauma tuli samaan saunaan. Annoin seistä, eipä sille mitään voinutkaan. Kun tytöt poistui saunasta niin runkkasin loppuun saakka.
 
Kullin nostattaja
Ollaan mieheni kanssa oltu pari jo 30 vuotta. Ei toki joka kerta, mutta silloin tällöin saunareissulla kyllä seisoo. Näin pitkän yhdessäolon jälkeen otan se ilolla vastaan, että mieheni kiihottuu minusta vielä siinä määrin. Muutamasta liikakilosta, riippuvista tisseistä, suonikohjuista ym. huolimatta mieheni vielä kiihottuu minusta. Joskus saunaseisokit johtaa naintiin saunassa, mutta useimmiten se menee toisen hyväilyyn ja jatkuu sängyssa.
 
Juuhan86
Ollaan mieheni kanssa oltu pari jo 30 vuotta. Ei toki joka kerta, mutta silloin tällöin saunareissulla kyllä seisoo. Näin pitkän yhdessäolon jälkeen otan se ilolla vastaan, että mieheni kiihottuu minusta vielä siinä määrin. Muutamasta liikakilosta, riippuvista tisseistä, suonikohjuista ym. huolimatta mieheni vielä kiihottuu minusta. Joskus saunaseisokit johtaa naintiin saunassa, mutta useimmiten se menee toisen hyväilyyn ja jatkuu sängyssa.
Voisitko imee minuakin saunassa?
 
Viimeksi muokattu:
Kemppas
Kerran nuorena miehenä olin saunassa ja kuinka ollakkaan, oven takana tätini tiiraili lukonreijästä minua. No meisseli pomppasi pystyyn ja tätini näki sen komeuden ja luulin hänen kiihottuneen ja tulevan kanssani naatiskelemaan saunan löylyihin.
No eihän hän tullutkaan ja jäin kovan munani kanssa saunaan yksin unelmoiden suihinotosta. Onneksi muistin vesiletkukelan saunan eteisessä. Riensin äkkiä eteiseen ja leikkasin 30 cm pätkän vesiletkusta ja imeskelinkin itselleni hirveän kovan orgasmin!!! Sen jälkeen olen suosiolla ottanut letkunpätkän mukaan saunaan!!!!
 
tulppaani
Ei voi kun nauraa näille tarinoille...siis nimenomaan TARINOILLE!Kyllä pitää olla tylsä oma elämä kun tämmöstä pitää lukea ja surullisempaa vielä jos tähän uskoo.Mitä jos yrittäisi kehittää sitä oikeata elämää ja panostaa omaan parisuhteeseen joka jää tämän kökön takia täysin hoitamatta.
 
parisuhteeton
Ei voi kun nauraa näille tarinoille...siis nimenomaan TARINOILLE!Kyllä pitää olla tylsä oma elämä kun tämmöstä pitää lukea ja surullisempaa vielä jos tähän uskoo.Mitä jos yrittäisi kehittää sitä oikeata elämää ja panostaa omaan parisuhteeseen joka jää tämän kökön takia täysin hoitamatta.

Sinäpä sen sanoit :DDDD
Kerro miten onnistuit.
terv. parisuhteeton
 
Viimeksi muokattu:
daer
Riippuu paljon elämän tilanteesta, jos paljon potuttaa, niin ei seiso. Jos hyvä meininki muutenkin, niin saattaa seistäkin. Seurakin vaikuttaa paljon.

Jätkä kavereiden kesken käyty mökillä monesti saunassa ja melken aika jollain seisoo, yleistä naurua siitä seuraa yleensä, joskus runkkausta.
 
viihdyttäjä
Se on aina niin kiva mennä tyttöjen bileisiin ja käskee niitä pistään sauna päälle. Tytöt tietty menee bikinit päällä saunaan mutta itse en ujostele vaan tulen alasti perästä. Kyllähän sielä sitten useesti on tapahtunu muutakin kun saunomista. Mutta naiset nyt vaan on hulluina lihaksiin, tatuointeihin ja kyrpään.
 
Saunasimppa
Niin mikä siinä saunassa seisottais, jos seisoo niin ihan muusta syystä kuin saunasta johtuen
Itsellä yksi ainoa kokemus parin vuoden takaa että saunassa seisoi... oltiin kesätaphtumassa yhteissaunassa ja samaan saunan sattui alle 20 vuotias tyttö jolla posliini pimppa... siinäpä sitä sitte miehet lauteilla istuttiin, ei ollut kiire ulos...
 
minävaan
oon 19vuotias poika ja kun oon saunassa mun tyttöystävän kanssa, mul alkaa aina seistä. varsinkin silloin kun hän peseytyy aivan minun edessäni, peittelemättä mitään. se on vaan ihanaa katseltavaa, kun hänellä on kuitenkin niin ihanat rinnat. kerran on lentänyt spermat saunan lattialle. se oli kyllä noloa, koska silloin saunassa oli myös meidän ystäviämme. tyttöystäväni kyllä joskus tulee auttamaan minua saamaan täyden erektion. on se ihanaa
 
Saunamaailma
Jos yksi tissipari riittää tekemään tuon, miten olisi tilanne Katinkullan Saunamaailmassa? Siellähän niitä tissejä vilisee joka puolella ja kaiken ikäisiä ja kokoisia...
 
Täti
Olin nuoremman kundin kanssa samaan aikaan saunassa ja yllätyin kun sillä rupes muna kovettumaan. Olen visskyppinen nainen enkä ajatellut että nuori poika kiihotttus mun isoista riippurinnoista mitä tuijotti välillä. Kun pesin pojan selkää sillä iso muna rupes seisoo kunnolla pystyssä, siinä tuli pestyä munat oikein kunnolla kun seiso ja käytettyä tilaisuus hyväksi. Vaikka oli ikäeroa yli kolkyt vuotta niin poikaa halutti naida kunnolla ja useampaan kertaan. Siitä kehitty pitempikin suhe kun poika halus tulla "saunomaan" usein.
 

Yhteistyössä